Nyfiken...

I spalten till höger här på min blogg, finns nu en liten kort undersökning på tio enkla frågor om vem du är som besöker min blogg. Jag är så himla nyfiken på vilka som är här inne & läser. En del skriver kommentarer (TUSEN TACK alla ni som återkommer & skriver här på min blogg. TUSEN TACK även till er som skriver någon gång ibland eller är nytillkomna! VÄLKOMNA!) - men vad besökssiffrorna visar, så är det bara en bråkdel som skriver kommentarer. Därför vore det extra kul att få redan på vilka som är inne & läser. Redovisar resutlatet sedan! Naturligtvis är undersökningen anonym, så varken jag eller någon annan ser vem det är som har svarat på frågorna såklart! Undersökningen tar bara någon minut. Tack snälla för hjälpen! :-)

Uppdatering: Om ni har Firefox, så funkar tydligen inte undersökningen :-(. Alltså måste ni använda Explorer för att kunna se den & göra den.

Hoppas att ni får en superbra vecka!
KRAM!



Kommentarer:

1 Minigrisen:

Jag hoppar på undersökningen på en gång;)

2 Proforma:

Men nu tänkte jag ju vara snäll och göra din lilla undersökning men hittar inga frågor... var är dom :)

3 Proforma:

Kollade igen och den finns inte. Prövade i IE och där var den med! Jag använder annars alltid Firefox. Snopet, för nog tycker man att den ska synas även i Firefox! Nu har jag gjort den i alla fall, varsågod :)

4 MammaAnka:

Nu har även jag svarat på undersökningen.

5 emelie:

jättesnygg design du har! :)

6 dahlarna:

TACK snälla för att ni svarar på undersökningen! :-)KRAM!

7 Mikaela:

HejHej.. Kanske är dags att ge sig till känna ;) Fast har faktiskt inte varit här så många gånger ännu. Halkade hit när du hade en tävling på Cathis design.. och så blev jag nyfiken på fototriss som jag nu också funderar på att försöka mig på :)

8 Anna:

Sådär, nu har jag svarat. Men att jag är här mest varje dag visste du nog redan ;-)



Vad mysigt att ni ska göra en tårta till 5 1/2-årsdagen i helgen! Det tycker jag var ett roligt initiativ, för det kan behövas lite extra firande så här under mörkaste hösten.



Hoppas du får en bra måndag! KRAMAR I MASSOR

9 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilken härlig höstbild! Ja, eller hur är man nyfiken på vilka som tittar in på ens blogg. För som du skriver, det är bara en bråkdel som kommenterar om man tittar på statistiken. Ska ta och svara på frågorna nu. Ha en härlig dag! Kramar!

10 lotta:

vilken rolig ide att göra en udnrsökning varför folk besöker ens blogg. man skulle gärna vilja veta vilka alla tjuvkikare e :-)

ha en bra dag!! kram kram

11 Rebecka:

Va kul med undersökning, det skulle faktiskt va riktigt kul att veta vem som besöker ens blogg.

Det ska bli intressant att se ditt resultat!

Kram Rebecka

12 Isabels värld:

Nu har jag svarat =) Hoppas allt är bra med dig! Kraaaam Pernilla

13 MO:

En superbra vecka till dig oxå, jag har svarat på undersökningen nu, kram

14 Livet i byn:

Svar: Rusta har ju plastmattor med stjärnor på, jag investerade i en sådan på kontoret men tyvärr tyckte en liten hund att den hade goda kanter och rundade av den åt mig. Vilket aldrig har hänt förut, aldrig på 12 år!! Nu ska vi ha grind till kontoret när Pappelinan landar.



~Livet i byn

15 Designtjejen:

Då ska det svaras på frågor.. :-) Hoppas att du har en mysig måndagskväll!

Kramis

16 GÅRDSROMANTIK:

Jag försöker alltid lämna en kommentar - är ju så kul att få en själv.



Nu skall jag kika på din undersäkning.



Kram Maud

17 Pysselprinsessan:

Klart och betalt! :)

Du får gärna fylla i min oxå! Om du vill...

Härlig bild förresten!

Kramar

18 angelsusanne:

wow vilken snygg design på bloggen du har skaffat.Det var ett tag sedan jag var på din blogg upptäckte jag....förlåt....har svarat på dina frågor...kul grej.../kram

19 Mirka:

Självklart har jag svarat på frågorna. Vore ju helt fel om jag som stammis här lät bli att göra dig den tjänsten:)



20 fru Sätterlund:

Vilken bra idé med "undersökningen". Det är samma hos mig, ca 90-100 läsare om dagen men i snitt 5 kommentarer per dag. Lite tråkigt att inte fler lämnar avtryck efter sig. Det är ju roligt med respons... Vissa inlägg är ju iofs svårare att kommentera än andra :)

Kram Therese

21 Malin Inspiration & design:

Så! Nu har jag besvarat frågorna till höger. :)

Allt bra med tjejen?! Jag har varit så fasligt trött i dag. :S Är väl hösten som gör sitt till? Nu vill man bara sitta uppkrupen i soffan med en filt och en kopp te. :)



Hoppas du mår fint! Bamsekramen!!

22 Ellas Inspiration:

Spännande...



Underbar höstbild!



Kram Karin

23 Mrs. b:

Japp, nu har även jag medverkat i undersökningen! :-)

24 Annette:

Nu har jag svarat på den lilla undersökningen.



Kram Annette

25 Emma:

Kul med en lite undersökning, ska ta mej en titt på den=)Ha det bra, kram emmsan

26 Åsa:

Nu har jag svarat på din

undersökning.

Ha en bra tisdag :-))

27 Annette:

Hej, Självklart att jag ska svara på din undersökning tänkte jag, men var hittar jag den?

Ha en bra dag!

28 Ann-kristin S:

Jag kan inte heller hitta undersökningen :(

29 MissStorm:

Hittar inte jag heller...



Kram

30 Linda:

Jag ska göra den.. nån dag när jag surfar med explorer. Jag använder Firefox och där syns dom inte.

31 dahlarna:

HEJ ALLA!

Vad glad & tacksam jag är att ni svarar på frågorna! :-) :-) :-)



Annette, Ann-Kristin, Miss Storm - Använder ni Firefox? Tyvärr funkar tydlgien inte undersökningen då :-(. Den syns bara om man använder Explorer! Så synd!



HA DET BÄST ALLA! KRAMISAR!

32 MissStorm:

Hej igen!



Tänkte bara berätta att jag använder Explorer 7.0 och inte ser den...



Kram

33 Ann-kristin S:

Nej jag har explorer

34 Ninni:

Jag hittar inte heller någon undersökning! Fast jag har Explorer...

35 Megera:

Hej!

Jag hittar inte heller undersökningen och använder Explorer....hade gärna svarat om jag kunnat.

36 Jenny:

Använder också Explorer, men kan inte se undersökningen... synd.

37 Monkan:

Jag ser inte heller någon undersökning... Jag tror inte att det räcker med Explorer, det måste nog t.om vara IE 7, jag kör 6:an. I och med att jag kör IE 6 så ligger t.ex hela din högermeny långt långt ner, alltid nedanför slutet på din sida. Så ser det ut med IE 6 på många bloggar som kör blogg.se.



Javisst är det kul med kommentarer, men man kan ju inte räkna med att alla hinner skriva i alla bloggar som de besöker, eller kanske inte har nån kommentar till aktuellt inlägg. Jag är glad att se att det kommer några besökare, så att jag inte skriver för 'döva öron' så att säga. Sen visar min Susnet-logg också att många besök kommer från Google och då är besökarna förmodligen 'vanliga surfare' utan bloggares vett o etikett :-)

38 lottam:

Sorry, but it's gone.

Hjälp jag kan inte se någon undersökning.

Men lämnar ett avtryck här istället.

Ha de gott

39 Ana:

Mysig blogg du har, kommer gärna åter...

Kommentera här: