Roxöbordet på plats

I samband med vår Danmarkssemester körde svärföräldrarna ner med Roxöbordet till oss. Nu är det på plats & det passar kanon till soffan. Sååå fint!






Vill ni se lite mer bilder från vår Danmarkssemester, så klicka vidare HÄR.

Vi har tillbringat dagen på Kolmårdens Djurpark. Men resten av Sverige! Vi har haft årskort där i 7 år & har aldrig någonsin varit med om att det varit så mycket bilar & folk. Det tog två timmar att stå i kö till safarin & sedan åka genom den!! Tar kanske 20 minuter annars... Upplevde dock inte att det var något problem inne i parken - förutom när man skulle handla något. Snacka om köer. Fattar inte riktigt varför vi åkte dit sista stora semesterveckan... Men men, man lär sig av sina misstag. Trots allt hade vi en riktigt bra dag på "Kolis". Nu väntar hämtmat från en restaurang i närheten - fläskfiléspett & tzatziki. Mmmm. Sedan blir det ett glas rosé på balkongen i min fina soffa! :-) Hoppas att ni alla har haft en lika solig, skön & mysig onsdag som vi har haft! KRAM!

Kommentarer:

1 Mrs. b:

Vad fint bordet passade där på balkongen!

Kolmården har jag inte varit i sedan jag var barn. Men det är nog bara en tidsfråga innan vi gör ett besök, tror barnen skulle gilla det mycket :-)

2 Livet i byn:

Hur fint som helst, och så fräsht ni har det på altan.



I dag har jag faktiskt genomför mitt mål med Cambridgeresan. Bildbevis finner du i bloggen.



~Livet i byn

3 Petra:

förstår att du är glad. Bordet satt som en smäck där. Helt perfekt.



Där lär det bli många sköna stunder kan jag tänka.

ha det bäst.

kramen

4 Bokmalen:

Vad snyggt det blev!!! ;) Förstår att du gärna sitter där! ;)

Kramen, Maria

5 Helen:

Hejsan. Har hört att det ska vara rekordmånga som besöker djurparkan denna sommar. Gott med hämtmat. Vi gjode samma sak ikväll kanske samma ställe;)Bordet blev jättefint!

Kramiz

6 Mari:

Va läckert det blev. Förstod att du fått tag i soffan (du antydde nåt i ett inlägg) men missat det totalt, jag kanske var på semester. Härligt att du fick tag i rubbet....

"Kolis" har jag inte varit i på år och dar....inte sen det blev safri iaf och det är länge sen. Vädret gör att folk ger sej ut på annat när det inte går att sola, det ser jag på A6 här och IKEA.



Ha en bra dag och kramen!!

7 Anneli:

Länge sedan man var på Kolmården. Ungarna börjar bli stora och tycker inte att det är lika kul med djur längre. Man får väl vänta tills man får barnbarn ;-)

8 Be Inspired -Inreding och design:

ÅÅ, så himla fint det vart! Såå snyggt!! Förstår att du mer än gärna myser där =)



Kramar Sofie

Kommentera här: