Fototriss - Se upp!

Jag fotade strax utanför vår trädgård idag. Inte visste jag då, att temat på Fototrissen skulle passa perfekt till några av mina bilder. Jag har en liten förkärlek till att fota blommor, framförallt hundkex & överblommade maskrosor. Har visat svartvita maskrosor tidigare, så dagens motiv fick bli hundkex :-). Fototriss denna vecka har temat Se upp! Mina foton på hundkex är fotade underifrån, därav Se upp!






Hoppas att ni alla får en härlig söndag & kommande vecka. Själv ska jag fortsätta med mitt lyckliga projekt :-)! Bilder kommer...

Kommentarer:

1 Anna:

Härliga bilder alla tre. Men den sista måste bli min favorit även om den känns lite läskig för man kan tro att den är jättegigantisk

2 whatthefuckdotcom:

å sista blir favorit, härligt ljus :)

3 - H*:

- najs ju!

4 christina:

Snygga bilder allihop och jag kan inte välja någon!! Tar alla med mig! /christina

5 strömma:

Vilka vackra bilder. Den sista gillar jag mest.



Natthälsningar

strömma

6 Jah Hollis:

Ja det var snygga bilder ur det lite uppåtseende perspektivet.

7 ammizz:

Sjukt fin design på bloggen, har du gjort den själv? Ser proffsig ut, inte som en blogg utan mer som en hemsida :) Gillar trädet i headern och att blommorna "blåser" ut liksom!



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg så har du chansen att få ta del av priserna!



Kram :)

8 Mad World:

Jättefina bilder, svårt att välja.

9 Gärdsmygen:

Samma sköna känsla i alla tre bilderna!

10 lilalili:

Underbara bilder där den sista blir min favorit!

Ha en skön vecka! Kramis

11 princexswe:

Jättevacker triss du bjuder på. Det blir inte lätt att välja men jag tar den första. Vet inte varför men det bara känns så ;-)

12 Sara:

Vilka härliga bilder!

13 Mia:

Perfekta bilder en söndagsmorgon!

14 HUSnrNIO:

Fina bilder. Ha en trevlig söndga coh lycka till med projektetet.

15 Lissen dansar in !:

Hundkäx tycker jag också om att fota.

Den sista blir min favorit idag!

Ha det så gott!

16 InneoUte-Malin:

Superfina bilder! Hundkexen börjar verkligen få den uppskattning de förtjänar. :-)

17 Smamman:

Jättefina och somriga bilder :-)

18 Anna:

Jag tycker att hundkex är jättevackra och dina bilder likaså :-) Jag ser med glädje fram emot bilder från ditt lyckopiller! KRAMISAR I MASSOR

19 maria h:

vilka snygga bilder!värsta somriga! :)

20 Emma:

Riktigt härligt bilder! :)

Snygg blogg!

21 Linnéa:

Fin blogg! :)

22 Mikaela:

fin blogg och fina bilder :D

23 Barbro S:

Vackert, att något så vanligt, ogräsigt kan bli så fint.

24 MMS:

Vacker triss! Tänk vad fina blommorna kan vara underifrån. Sista bilden blir min favorit!

25 Lovisa:

Den sista hundkexbilden, med himlen i bakgrunden, var väldigt vacker

26 m:

Vilken underbar fototriss! Väldigt vackra bilder alla tre. Den sista blir min favorit.

27 Nilla:

Här har du en till som gillar hundkex och särskilt maskrosbollar och de flesta blommor när jag tänker på saken :-)

28 Nollan:

Fina hundkex, där sista bilden verkligen förmedlar känslan av att se upp!

29 Helena Kulle:

Den översta är min favorit!

30 Monkan:

Ja hundkex gör sig bra på bild :-) Superfina bilder alla tre, nummer två är lite favorit.

31 Proforma - Irene:

Jättefina bilder, den sista blir min favorit!

Svar: Ska inte klaga, helgen har varit bra med kanonväder fast idag har det svalnat av och regn väntas hela vecka :(

Ha en bra vecka!

Kram

32 Be Inspired -Inreding & design:

Ville bara tacka för dina värmande ord, som alltid! Vilka fina bilder du tagit, såå duktig. Hundkex är verkligen vackra! Hoppas du får en bra dag idag! Kramar från mig i massor

33 Sladden:

Fina bilder. Gillar 3:an.

34 FURNISH.etc:

Vilket härligt sammanträffande! Jätteläckra foton du tagit på en läcker blomma.



Tack för dina fina ord på min blogg ang. konkursen, det värmer något så otroligt! Nu försöker jag tänka positivt och tro att allt kommer lösa sig, till slut. Kram!

35 Elin:

Snygga bilder !=)

Det är foto tävling på min blogg=)

Kommentera här: