Fototriss - Triss i trissen!

Idag är det tävling i Fototrissen. Man kan ha tur & vinna en fotobok!! Åh vad mina barn skulle önska att jag vann det! Sedan digitalkameran kom in i våra liv ligger de mesta av fotona kvar i datorn :-(. Jag är tyvärr alldeles värdelös på att framkalla numera. När det var vanliga fotorullar skickade jag in dem direkt & klistrade in dem i album & var faktiskt riktigt duktig. Så barnen tjartar om att jag ska framkalla eller göra fotoböcker med bilder på dem.  

Dagens Fototriss har temat Triss. Gärna en triss i trissen. Med tanke på att det är mörkare tider & levande ljus känns som ett måste, får det bli motivet i min triss idag. Trissen i trissen blir att det är ljuslyktor på alla foton, men även att ett rött litet ljus har "halkat" in på varje bild!














Min tidigare triss i trissen (förra gången detta
var ett tema på Fototrissen) hittar du HÄR!

Hoppas att ni alla får en riktigt härlig andra advent!

Kommentarer:

1 Lena/isis:

Mysiga trissbilder. Den sista blir favoriten. Lena/isis

2 Kadermo:

Vilka fina värmeljusstakar, den tredje är verkligen läcker.

3 cat:

Snygg triss:) Gillar sista bilden bäst.

4 Anna tassar in:

Jaaa men du...Cult är verkligen såååå fint..och din triss har julstämning..härligt

5 Bokmalen:

Här har du en till som är värdelös på att framkalla bilder!

Fin triss!

Kramen, Maria

6 HUSnrNIO:

Triss i ljus kan man inte få för mkt utav:) Ha en trevlig andra advent och lycka till i tävlingen.

7 axelina:

Alla goda ting är tre:)Lycka till!

8 Nilla:

Snyggt!

9 Helen:

Snyggt!:)

Kramiz

10 veronica-ifokus:

Sista bilden gillas mycket, cult??

Ha en trevlig kväll =)

11 sofia:

Vilka fina pepparkakor! synd på de som vart bränd men det såg ju lite tufft ut ;) iaf kan du inte vara snäll och lägga ut receptet på degen? mvh

12 Rajson:

trevlig triss där jag nog tycker bäst om trean.Kanske för att Cults saker är så fina.

13 fru Sätterlund:

Håller tummarna för dej :)



Hoppas ni har haft det bra i helgen!

Kram Therese

14 Jah Hollis:

Det var en upplysande triss i dessa mörka tider.

Att beställa bilder av dem man har i datorn är hur lätt som heslt. Bara att gå in på till exempel Fuji direkt och sedan beställa via datorn. Man lägger bara in kopior av arkivbilderna på Fujis hemsida så, vips, har man papperskopior i brevlådan några dagar senare.

15 Lissen:

Snyggt med den röda detaljen som går igen i din triss. Ha det så gott du också!!!!



Håller med om fotoon, dom blir lätt liggande i datorn.

16 Solvarma Irene:

Hej!



Vackert med ljus, jättesnygg triss.



En skön ny vecka önskar jag dej,

Irene

17 Hanna:

Looove Cult Design. :) Lycka till!

18 Mari:

Visst är det så att bilderna bara ligger i datorn....trist men sant.



Ha det så gott!! KRAM!

19 Carina - inspirera:

Vad härligt ljustrissigt det var hos dig idag!

Jag gillar verkligen adventstider - det blir liksom lite mer avslappnat när man kan bjuda på glögg och pepparkakor om det kommer objudna gäster...

Kramen.

20 InneoUte-Malin:

Snygga trissar. Smart att få med lite julstämning i trissen. :-)

21 Lisa:

Fin triss och mysigt med ljus...

Kommentera här: