Fototriss - Glitter!

Lucia, Tredje Advent & Fototriss! Har precis kommit hem efter ett mycket trevligt tårtfika hos goda vänner! Det förgyller verkligen i stressiga december :-)! Dagens Fototriss har temat Glitter! Det har tyvärr inte blivit några nytagna foton idag, då det har varit så mycket annat hela dagen. De sista julklapparna har inhandlats & det känns skönt att vara klar med det. Det första är glitter på vattnet från en urmysig kväll i augusti, då vi åt kvällsmat vid en närliggande sjö =livskvalité! Kronan på mitten bilden sitter mitt i Kungens Rondell i hemstaden. En kungakrona glittrar i allra högsta grad. Dessutom lyser den fint när mörkret har fallit in! Glitter från solen & snön i vår trädgård på tredje bilden!













Hoppas att ni får en riktigt mysig luciakväll & tredje advent!

Imorgon slutar tävlingen här på min blogg!
Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingen!
LYCKA TILL!



Kommentarer:

1 Mia:

Oj vad svårt att välja bild, men vattnet ser härligt glittrigt ut.

Mia

2 LissenTo:

Rondellkronana tycker jag är riktigt läckert.

Måste man bli glad av att se.

Fortsatt trevlig Lucia!

3 Irrhönan:

Den första bilden var verkligen vacker!

4 pysseliten:

Snart har du lov då får du njuta :)

-Jag jobbar järnet i jul så är det alltid julafton

8-15 Så ser min jul ut varje år hur det nu kan bli så . Men men alla är så glada denna dag så det är så kul :)

5 Eva-Lena:

Kronon är säkert riktigt läcker att titta på, när mörkret faller och den lyser upp :)



Min lussekväll har varit helt ok, hoppas att din också är det/E-L

6 Anna ..dansar in:

Kronan är mäktigt härlig..i en så trevlig triss..så väljer jag kronan..

7 Marie på Minana Design:

Vackra bilder, trevlig luciakväll !

8 Pialotta:

Whooooooooooooooo sådana vackra bilder.. glitter i massor.. kronan är en riktig höjdare:-)

9 magnus:

Hej, och tack för kommentaren.



Fin bilder på glittertrissen, jag är väldigt svag för allt vad vatten heter och din bild på vattnet en augusti kväll får min röst..en härlig vattnig och glittrig bild.

10 Camilla-Bilder Av Livets Lust:

Underbara glittriga bilder....

Favvo fotot blir nr 1, vackert och stillsamt!

11 Kadermo:

Måste bara ge ett plus för våran kungakrona i Kungarondellen, så tacksam att ha när man skall beskriva vägen. För cem vet var Packhusrondellen ligger ....

12 Camillas(nya hem):

Den första bilden är ju helt underbar! Nu börjar jag ju längta till vår och sommar... :)

13 Tomas:

Snyggt fångat glitter. Blir sugen på snö när jag ser sista bilden, vi fick ca 15 snöflingor här nere i söder i morse...

14 Proforma - Irene:

Häftigt med en så stor kungakrona mitt i en rondell! Favoriten blir nog den första, trots allt! Nästan så man längtar lite grann...

Kram

15 Erik "Semlan":

Sjöblänket är vackert, rondellkronan är lustig, men snöglittret vinner mitt hjärta. Fotot skulle kanske vinna på att beskäras en del, tror jag. Vi fick lite vitt igår, men det försvann lika snabbt som det kom. Mer vitt, det är bra, reflekterar bort solljuset ut i rymden.

16 Menageriet:

Jättefina bilder!

Gillade vattnet bäst.

Ha det gott!

17 veronica-ifokus:

Jag tycker att andra bilden är snyggt komponerad, grymt jobbat. Härlligt med snö och sol oxå, det har det varit lite av här i norr!!

18 Jah Hollis:

Glittret i vattnet på den översta bilden tilltalar mig mest nu i vintermörkret.

19 InneoUte-Malin:

Grymma bilder! Den sista får mig att längta ut i skidbacken. Härligt gnistrande snö.



Hoppas att helgen varit bra!

20 Monika:

Jättefina bilder, men vattnet blev extra lyckat då det verkligen glittrar om det!

21 Shannara:

Fina bilder. Glittrigt vatten och så fint med solen som bryter igenom mellan träden. Kronan var häftig.

22 susanne lindén:

Jättefina bilder! Rondellkronan blir favoriten.

Kommentera här: