TÄVLING - Vinn ljusstaken Dolce Vita!

OBS!! TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! Vinnaren meddelas inom kort! TACK för att så många har varit med!

Nu är det dax för tävling här på bloggen. Ni har chansen att vinna den underbart läckra ljusstaken Dolce Vita. Det är en elektrisk kandelaber i frostad plast. Måttet är 30 x 58 cm. Priset är sponsrat av formodesign.com. Detta är verkligen en av mina drömjulklappar :-)! Så nu har ni chansen att ge er själva en häftig julklapp eller ge bort denna goding till någon ni tycker om.


 

Så här enkelt är det att tävla:
Svara på frågorna 1. Vilket år etablerades formodesign? samt 2. I vilken stad ligger den fysiska butiken?. Svaret hittar du hos formodesign.com. Skriv sedan ditt svar i en kommentar till detta inlägg.

Om du vill ha en extra chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna då med dig tävlingsbilden ovan samt länka till detta tävlingsinlägg och till formodesign.com. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat.

Även du som inte har en blogg, är naturligtvis lika välkommen att vara med i tävlingen. Om du också vill ha en extra chans, kan du tipsa fem vänner om tävlingen via mail. Skicka då även en kopia av det mailet till [email protected].

Tävlingen pågår till måndagen den 14 december kl. 22.00.
VARMT LYCKA TILL!


Kommentarer:

1 JENNIE - HUMORBLOGGEN:

Jag vill vara med! =)



1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



Nu håller jag mina tummar! =)



Hur mycket är ljusstaken värd? Hittar den inte på hemsidan =)



2 evamar:

Oj, vad kul. Jag är gärna med och länkar såklart i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/december/ljusstake-14-december.html



Formodesign grundades 2000 och finns i Trosa.



3 Irma:

jag deltar gärna!!!



http://soedermalmskan.blogspot.com/2009/12/ljusstaken-dolce-vita-1412.html



Svar, år 2000 i Trosa, industrigatan.

4 Susanne:

De rätta svaren är 2000 och den fysiska butiken ligger i Trosa.



Håller tummarna!!

5 Carita:

Jag vill gärna vara med. Ursnygg! Svaren; grundades år 2000 och finns i Trosa.



Jag har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/december/kandelaber.html.

Ha det gött!

6 Hanna:

1. År 2000

2. I Trosa



Den var himla cool. Nu håller jag tummarna!

7 Annika aka pyretpepsi:

Vilken härlig och annorlunda ljusstake!

Formodesign etablerades år 2000.

Den fysiska butiken ligger vid Industrigatan 7 i Germetco-huset i Trosa.



Har länkat:

http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/12/tavla-hos-dahlarna-vinn-ljusstaken.html

8 Millah:

Jag är absolut med och hoppas på turen =)

SVAR:

1-År 2000

2-Industrigatan 7 i Trosa

9 Ninnie på Ninni med e:

Hej!



Jag vill så klart vara med! Vilken tävling!

Svaren är;

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



Var gärna med i min tävling också!



Kram kram!

10 FRIDA KANSKE:

jag vill vara med :D



1. år 2000

2. I Trosa



inlägg finns här: http://fridaosv.blogg.se/test/2009/december/tavla-17.html#comment



mvh frida:)

11 Åsa:

Klart att jag vill delta i utlottningen !!! :-))Formodesign etablerades år 2000 och det ligger i Trosa.

12 Anonym:

Åe 2000 och butiken ligger på Industrigatan 7 i Trosa! Jag har länkat ill dig på min blogg! :-)

13 Eva:

Den var så snygg, vill gärna vinna den.

1. År 2000

2. I Trosa.

Mvh Eva.

14 Brunkullan med Mosipperötter:

Vilken snygg! Skulle passa hemma i mitt radhus minsann:)



Form och Design, grundades år 2000 och fysiska butiken ligger numer på Industrigatan 7 i Trosa.



Jag länkar i vänsterkolumnen



Susanne

15 Cilla:

Läcker! Jag tar gärna en lott.

1. År 2000

2. I Trosa

16 Anna-Lena:

Hej!

Tävlar gärna hos dig.

Svaren är;

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



Mvh/Anna-Lena

17 fru Sätterlund:

Riktigt snygg. Klart jag vill vara med!



Svaren på frågorna lyder:

1. År 2000

2. Den ligger i Trosa.



Kram Therese

18 Tova:

Är absolut med i tävlingen :)



Svaret på frågorna är:

1. År 2000.

2. Trosa.



Kramar

19 Maria:

Skoj med tävling! Svaren är år 2000 och Form och Designs butik ligger i Trosa, Industrigatan 7 (Germetcohuset).

20 Gabbies:

Jag är med!



1. År 2000

2. I Trosa



Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/ljusstake.html



Hoppas på tur!

21 Annette:

Mina svar:

1. år 2000

2. Trosa



Hoppas på tur :-)



Kram Annette

22 Erica ung fru och tvåbarnsmamma:

vilken mysig blogg du har!

Kikar in och lämnar ett litet avtryck. Igår provade jag på nåt nytt och superroligt, nämligen att göra sockerblommor! De ska jag dekorera julcupcakes med som gå-bort present i jul tänkte jag=)

Kolla gärna in dem här:



http://erica.myshowroom.se/mina-forsta-sockerblommor/



ps jag vill tävla också, den grundades 2000 och butiken ligger i trosa

23 Monica:



1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



Nu hoppas jag på tur......



24 En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

Jag är gärna med, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/december/ljusstake.html



Svar på frågorna är: Trosa och år 2000

25 Emma:

Jag vill självklart vara med;

År 2000 och i Trosa

26 Jeanette:

Svar:

1. År 2000

2. Trosa



27 suss:

Svaren är 2000 och Trosa!

Vilken läcker vinst, här hoppas jag verkligen att turen är på min sida!

= )

28 Ingrid:

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar! Min mamma skulle älska den här ljusstaken!

Svaren på frågorna är:

1. formodesign etablerades år 2000

2. Den fysiska butiken ligger på Industrig. 7 i Trosa.

Jag har självklart länkat till tävlingen och formodesign.com på:

http://p0llys.blogg.se/2009/december/vinn-ljusstaken-dolce-vita.html

Nu håller jag tummarna! Kram så länge!

29 Maria:

Hej! Jag ar med och tavlar :)

1. ar 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



:)

30 jannice:

Klart jag vill vara med o tävla.



Grundades år 2000

Och finns fysiskt på Industrigatan 7 i Trosa!



Nu håller jag tummarna :)

KRAM

Jannice

31 Elin J:

Jag hänger på!

Svaret på frågorna är: År 2000, Industrigatan 7 i Trosa.



Kraaam

32 Bokmalen:

Svaret på frågorna är: 1. år 2000 2. Industrigatan 7 i Trosa.

Nu håller jag tummarna så det står härliga till. ;)

Länkat har jag oxå gjort!!

Kramen, Maria

33 Sanna:

Svaren är år 2000 och i Trosa!



har ingen blogg så jag länkar via mejl!



34 blondstar - mamma till max 090605:

År 2000 och butiken finns i Trosa! Jag har länkat till tävlingen här: http://blondstar.blogg.se/testblogg/2009/december/ljusstake.html#comment

35 Amanda:

1. År 2000

2. Industrigatan 7, Trosa



Jag har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/december/tavling-ljusstake.html



Hoppas, hoppas på tur! Denna hade varit otroligt fin hemma hos oss. Speciellt nu sen alla våra julsaker sorgligt nog blivit stulna. :(

36 marty:

hej. har mailat dig.

svar 1: 2000

svar 2. i trosa



vill, vill ha!

37 Dessan:

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



Jag är med och tävlar :) Kramar

38 pysseliten:

Jag testar med att vara med är på hugget i kväll hoppas jag gjort rätt igen :) Kram

Här är min svar

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa

Jag har länkat till dig :)

39 Madde P:

Svar:

Nr ett: År 2000

Nr två: Industrigatan 7 i Trosa!

Hoppas :D

40 Ewa Rask:

Hej

Vilken fin ljusstake

Svaren på frågorna är 2000 och Trosa

Jag har lagt ut tävlingen på min blogg

mvh Ewa

41 Carola L:

Jag är med!

Formodesign etablerades 2000 och den fysiska butiken finns i Trosa



http://mammamuh.blogg.se/tavla/2009/december/vinn-ljusstaken-dolce-vita.html

42 benthe:

Heisann:)))

Jeg har tittat på den ljusstaken förut...o den är skitfin :)))



Har skrivit ett lite dikt till vackra Dolce Vita:



"En ljusstake så vacker som Dolce Vita

skulle varit snygg på min köksbords yta

med sina tända ljus

och genomskinneliga kropp

ville den stå stolt

och glimmrat

brevid min kaffe kopp"



Svaret är:

Formodesign etablerades år 2000,och

Butikken finns på Industrigatan 7, i Germetco-huset bredvid Trosa Järn & Färg, i Trosa :))))



Jag har lagt ut tävlingen på min blogg :)))



Tralalalalal

43 Proforma:

Jag är gärna med och tävlar!

Formodesign grundades år 2000 och ligger i Trosa!

Håller att som går att hålla!

Kram Irene

44 Sockenvägens Söta:

Guud så läcker denna skulle vara på nyårsbordet!!! Jag är givetvis med och länkar med bild för fler chanser - http://lurans.blogg.se/2009/december/till-nyarsdukningen.html



Svaret är år 2000, och den fysiska butiken ligger i Trosa - tur att webben finns för oss i Norrland ;-)



Kram

Therese - Sockenvägens Söta

45 Carina - inspirera:

Åh, hoppas att jag vinner!

Mina svar:

1. 2000

2. Trosa



Kramen.

46 Jessica:

Jag hoppas att det räcker med en lott (ingen blogg eller mail, således :)



1. 2000

2. Trosa



Tack å hej!

47 marlene:

klart man e med å tävlar:D

1. 2000

2. trosa

48 Anna S:

1. år 2000

2. I Trosa



Jag bara älskar denna ljusstake! Stod och höll i den i en affär men kände inte att jag hade råd att köpa den. Hoppas på vinst! ;-)

49 monica:

1) 2000

2) trosa

den skulle passa så fint i vårt matrum!

50 Kashaya:

Är gärna med och här kommer svaren



1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/12/tavla-om-ljusstakar.html

51 AKP:

1: 2000

2: I Trosa på Industrigatan



http://akp.blogg.se/2009/december/tavling.html

52 Jessica:

Här är mina svar

1: År 2000

2: Butiken ligger i Trosa



Har länkat här:http://rostberg.blogspot.com/2009/12/jag-vill-verkligen-vinna.html

53 millasv:

Så fin kandelaber..

Skulle nog bli en julklapp till mig själv eller sambon.. eller hellre till äldsta dottern.



Butiken ligger i Trosa och året då företaget grundades är år 2000.



Mvh

millasv

54 Pernilla:

Vilken fin vinst! Svaren är år 2000 och Industrigatan i Trosa!



Jag har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/12/dolce-vita-1412.html

55 Johanna:

Åhhh jag vill gärna vara med...

1.År 2000

2.Industrigatan i Trosa.

Har även länkat ifrån min blogg.

Ha de de bra !

56 sandra:

Självklart håller jag tummarna!

God jul på dig :0)

kram sandra



+ svaren:

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa

57 LissenTo:

Ställer mej här i kön av alla som vill vinna.

Svar.

1 År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



Nu håller jag tummarna.

58 Mia:

På fråga 1 svarar jag 2000

På fråga 2 svarar jag Torsa.

Jag har varit där!

59 caroline:

Jag vill gärna vara med och tävla, svaret på frågorna är

1 år 2000

2 Industrigatan 7, Trosa

Jag länkar även till tävlingen min blogg, http://carolinesblogg.blogg.se/2009/december/jag-tavlar.html

60 Monkan:

Oh, ja den tävlingen vill jag ju gärna vara med i!



Mina svar är 1) År 2000 och 2) Trosa.



Jag har länkat överst i sidomenyn i min blogg.

61 Jenny:

Jag är gärna med och tävlar !



1) År 2000

2) I Trosa

62 jessie:

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)

Svaren på frågorna är:

1. År 2000 etablerades formodesign!

2. På Industrigatan 7 i Trosa ligger den fysiska butiken!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-ljusstaken-dolce-vita.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

63 JENNIE:

Jag vill självklart vara med! Supercool. Jag mailar fem vänner om tävlingen & en kopia till dig.



1. År 2000 2. På Industrigatan i Trosa!



Ha det så bra! :-)

64 Sessan:

Jag vill gärna vara med och tävla om den superfina ljusstaken! Så här kommer mina svar:



1. Vilket år etablerades formodesign?

2000



2. I vilken stad ligger den fysiska butiken?

I Trosa



Trevlig blogg och ha en underbar dag!

65 Jennie:

Jag vill vara med på tävlingen.

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



Håller tummarna att jag vinner :-)

66 Carina:

Underbar ljusstake! :-)



Svar:

1. Året var 2000

2.Det ligger på Industrigatan 7 i Trosa



67 Jennifer:

Jag vill vara med:)

Svar:

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa

68 k:

fin blogg :)

69 Anna:

Jag tar chansen så här i sista stund :-) Mina svar:

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa



Jag har länkat! KRAM KRAM

70 Ahnna Sköld:



Måste bara testa, jag vinner aldrig något. Men kanske nu när man är med i sista stund.

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa

71 jenny:

1. År 2000

2. Industrigatan 7 i Trosa

Sista minuten:-)



Svar: kudden fick jag i julklapp för några år sen och kommer från hemtex.

Kram/jenny

72 dagenskreativa:

År 2000 & industrigatan 7 i TROSA



Kram Anna

73 Páscal UF:

Nu har vi en liten jultävling på vår blogg där vi lottar ut ett av våra armband. Tävlingen

håller på till julafton 20:00. Var gärna med och tävla. God jul önskar Páscal UF.

Kommentera här: