Fototriss - Dubbel!

Har precis kommit hem från en supertrevlig spontan kräftskiva :-). Spontan - jo, vi diskuterade handlingslistor (!!) med en vän igår & det resulterade i att vi blev bjudna på en spontan kräftskiva. Men spontan & spontan vet jag inte om det sedan blev - för det var verkligen fint ordnat med dekorationer, fin dukning, läckert upplagt, bärfisar ;-), mycket tillbehör & supersmarrig efterrätt. En otroligt trevlig kväll med andra ord! Jag åt kräftor så att det räcker & blir över tills augusti 2010 :-)!

Söndagens Fototriss har temat dubbel. Alltså triss i Dubbel! Jag har dessutom en triss i trissen, då temat är två skor (par eller dubbel - beror på hur man tolkar det...).











Klicka HÄR om du vill se fler dubbel-bidrag. Hoppas att ni alla får en härlig söndag!


Jag hoppas att ni har sett den kanonfina tävlingen som pågår på min blogg just nu. Ni kan vinna en superfin Eva Solo skål med handtag från RoyalDesign.se. Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingsinlägget. Lycka till!





Kommentarer:

1 Pysseliten:

hahah jag kom med hem nyss från fest och pool bad så skönt så! typ 40gr för varmt Ska i säng nu jobb imorgonbitti ;(

2 princexswe:

Ja men, det var ju så självklart. Skor. Alltid dubbelt upp. Fyndigt. Dom randiga i rosa gillar jag bäst.

3 Anonym:

- där ser man !

4 Marie:

Ja inget kan väl vara mer dubbelt än ett PAR! Jag gillar gympadojjorna mest.

5 Solvarma Irene:

Hej!



Snygga skor du har och mittenbilden är så snygg när skorna kommer i sitt rätta element i gräset.



Må fint, önskar Irene

6 Gunvor:

Oj vilka läckra skor. Dom randiga var så snygga. Även balettskorna gillar jag.

7 Helena Kulle:

Är det tusenfotingen som varit framme? Annorlunda och kul triss.

8 eva b:

Bild två är min favorit! Gillar röda convers!

9 Anette:

En rolig triss! Spontanfester blir oftast dom roligaste!

Bilderna är läckra allihop och jag slås över hur välskötta skorna är...........eller de kanske inte används så flitigt? Dom där randigt blev man glad av! /Anete

10 annette:

Härlig triss med väldigt fina skor, dom randiga blir jag så glad av så det får bli favoriten!



Kul med spontana fester, brukar bli dom roligaste.



Ha en underbar söndag!



KRAMAR!



annette

11 jeanette:

Gillar de röda conversen mest, fast alla bilder är snygga.

12 Anna:

Vilka snygga skor du visar i dagens triss! Helt i min smak är alla tre paren ;-)



Hi hi, jag tänkte faktiskt på dig när jag såg Martin Stenmarck i Sommarkrysset i går. Hans nya låt är ju så bra och snygg är han också!



Hoppas ni får en riktigt skön söndag! Här rustar sig maken och äldsta dottern för svampplockning, så jag hoppas på en kantarelltoast till lunch... KRAMISAR I MASSOR

13 hem ljuva hem helena:

Trevligt med en spontan kräftskiva!

Fin skotriss du har. Jag som älskar skor! Jag gillar de rosa bäst! Ha en fin söndag. Stor kram!

14 annette:

Hallå igen, dom två översta bilderna är från Kvarsebo, finns lite gamla industribyggnader nedanför kyrkan, det röda huset ligger längs med vägen därute, den sista är från Stenkullens värdshus, där finns en del ruffigt att fota i trädgården innan man kommer ner till värdshuset.

Så allt finns egentligen ganska nära Dej;)

Visst skall jag hojta om jag stötter på Dej i sörping, inte där så ofta men det händer.



Kram //annette

15 Kadermo:

Varför är det alltid så svårt att komma på det självklara - skor - när det gäller dubbelt. Snyggt arrangerat och plåtat.

16 Cissan:

Hej!

Åh, den bilden i mitten gillade jag. Den såg riktigt somrig ut =)

Ja, en vit smileyskål hade inte gjort ont i benet att ha ;) Har stått och kikat på den några gånger, men jag får nöja mig med min orangea skål. Fast jag är glad för den också.

Ha en härlig söndag!!

Cissan

17 christina:

Vilken häftig skotriss!! Jag gillar alla bilderna.



Och visst var min etta en cykelsadel!!



/christina

18 Milla:

Vilka tjusiga skor...dom i mitten ser sköna ut! Jag lyckades också få med ett par skor i min triss! Ha en fin dag!

19 Jonas:

Tack för din kommentar till mina bilder!



Gillar din triss, kul!

20 Liw:

fina bilder, snygga converse! =)

21 Znogge:

Härliga skobilder och den första bli min favorit!

22 InneoUte-Malin:

Fina skor och kul tolkning! Jag skulle gärna låna de skorna någon dag. :-)

23 ninni:

Finfint! Bild nr 2 blev min favvo!

24 Pialotta:

Dina halvhöga i mitten stående så käckt i gräset.. så nice .. riktigt fina:-))

Min dotters favvisskor.. varit i många år..hon är långt ifrån barn nu.

25 foto CHIP:

Finfin triss! mittbilden gillar jag allra bäst :)

26 Carina - inspirera:

Snygga skor - och en kul tolkning på dagens tema!

Kramen.

27 Mats:

Converserna verkar vara på språng!

28 Jah Hollis:

Du lyckades få ett tema i dubbeltemat. Snyggt fotat.

29 Anna:

Vilken bra dubbeltriss!

Gillar alla tre

30 Claramaja:

Fin triss... skor kan man ju aldrig ha för många av, bra att ha två av varje sort :)

Kommentera här: