Utmanad!

Jag har fått en utmaning av supermysiga bloggen Isabels Värld! Här kommer lite favoriter för dahlarna:

Klädbutik
- Peak! Men handlar nog mest på Esprit, H&M, Lindex & MQ.

Inredningsbutik - Village, IKEA & Nordik. Men det finns ju så mååånga fina...

Godis - Choklad!!!

Stad - New York!

Dryck - Blue Keld & kaffe

Musik - gillar väldigt blandat. Typ den musiken som är på RIX FM. Martin Stenmarck, James Blunt, melodifestivalen är några favoriter. När jag tränar boxercise är E-Type grym!

TV-serie
- är en riktig serie-råtta. Snart börjar alla serier igen... 24, Gossip Girl, ER, Desperate Housewives, Grey´s Anatomy, Ugly Betty, CSI...

Film
- just nu helt klart Mamma Mia! Men det finns ju så många bra! Älskar romantiska filmer!

Träning
- bästa är utan tvekan boxercise! Men tränar även aerobics & innebandy med tjejkompisarna. Morgonpromenader är otroligt härligt också!

Bakverk - finns ju sååå mycket gott! Nybakade bullar är nog ett av det bästa trots allt! Egengjorda tårtor är också en favorit!

Kaffe - med lite mjölk i! Ett måste varje dag! Även om det så bara blir en kopp...


Så här går det till:
Kopiera texten och skriv dina egna svar. Gå till den som startade reflektionen, http://enbart.blogg.se/ och till den du fick inbjudan ifrån och ge en kommentar. Innan du svarar med ett eget inlägg på din sida så sätt dig ner och fundera en stund. Ta några djupa andetag, koppla av och först när du känner dig lite avslappnad så svarar du. Välj ut några personer och länka till dem som du vill skall svara. Gå till dem du utmanat och skriv en kommentar att du utmanat dem.

Jag väljer att skicka vidare denna utmaning till Malin med bloggen Inspiration & Design, Anna med bloggen tomteboanna, Jenny som har Jennys hus, K som har bloggen Huset på backen samt Johanna som har Inredning & Pyssel. Detta är några av mina absoluta favoriter i bloggvärlden! Vore jätteskoj om fler ville göra denna utmaning! Skriv gärna en kommentar till detta inlägg, så att jag & andra hittar till er utmaning! :-)


HÄR tävlar du i min tävling om att vinna ett superfint silversmycke med namn från Cathis Design.

Kommentarer:

1 Peter PC Carlsson:

Det är kul att delar av reflektionen lever vidare även om den har blivit kraftigt förvanskad sedan jag sände den :-)



Bara för kännedom så är detta länken till orinaltexten.... ganska förändrade frågor som du ser. haha ungefär som viska leken.



http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

2 Sandra/Vit design:

Vilken rolig utmaning.

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Hoppas du har haft en härlig helg, kram Sandra

3 K:

Hej!

Nämen vad skoj att du utmanar mig=)

tackar tackar! ska ta mig an den jag lovar!

ha en bra dag!

Stor kram till dej!

4 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va roligt! Självklart ska jag anta utmaningen. Får se om jag hinner idag, annars kommer det nog imorgon. Ha en bra dag! Kramar!

5 Härligheter enligt Erika:

Hej!!!

Jag har e-postat metro om problemet och hoppas de kan lösa det snabbt. Bra att du berättade det! Du är septemberutmanad!!! Du hittar den längst upp till vänster i min blogg... Jag har dig på bloggkoll så jag ser när du svarat, då länkar jag till ditt inlägg (Om nu inte kommentarerna funkar ännu)

Ha en HÄRLIG dag!

Erika

6 Peter PC Carlsson:

Det är lite som viskleken, den sprider sig och blir allt mer annorlunda ju längre den rullar på.

7 Designtjejen:

Vilken kul utmaning!! Så roligt att läsa om dig1

kramis i stora lass

8 jenny:

vad kul:-) Tack för utmaningen som antas:-) Kram på dig!!!

9 K:

Hej igen!

Du har en utmärkelse hos mig!

Kram!

10 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

God morgon tjejen!! Hoppas att det är bra med dig! Nu har jag fixat utmaningen: http://inredning.webblogg.se/2008/september/utmaning.html

Ha en riktigt bra dag! KRAMAR!!

11 Designtjejen:

Åhhh vad kul att läsa mer om dig!!

Kramis

Kommentera här: