Trumvirvel.....

Då var det dax att avslöja vem som har vunnit min första bloggtävling! Superduktiga & snälla Cathis som har Cathis Design har skänkt ett silversmycke som pris. Ni har skrivit fina, utmärkande, långa, korta, enkla, roliga, vackra, rörande, skämtsamma & snälla kommentarer om varför ni vill vinna & hur ni vill ha ert silversmycke. Jag är jättetacksam att ni har delat med er av allt detta. Vinnaren är dock dragen (=lottad), så alla har haft lika stor chans - oavsett vad önskan, orsaken eller anledningen har varit till varför ni vill vinna ett smycke.

Trumvirvel.....
Jag kan nu med stolthet tala om att vinnaren är:


Emmelie har bloggen Designtjejen. BAMSEJÄTTEGRATTIS Emmelie! Det är många som är avis på dig nu... Cathis tar kontakt med dig. Jag mailar dina uppgifter till henne nu ikväll!

Självklart skulle jag vilja ge ett silversmycke till er alla som har deltagit & som har länkat till denna tävling. Sååå KUL att det har kommit så många nya läsare till min blogg! VÄLKOMNA! Hoppas att ni stannar kvar!

Ni som inte vann en namnsmycke i silver - har ju möjligheten att beställa ett från Cathis Design. Det har jag precis gjort!! Kommer såklart att visa mitt smycke här när jag har fått det!

TACK än en gång för att ni alla har deltagit i denna tävling! Hoppas att ni får en härlig helg! KRAMISAR!


Uppdatering - kommentar från Cathis:
Postat av: cathis

Hejsan Alla Tävlare!
Det har varit underbart roligt att så många ville tävla om ett av mina halssmycken. Tack för alla fina kommentarer om mina smycken och alla tips på vad man vill ha för text på sitt smycke. Grattis Emmelie som vann och tack Dahlarna för att du ville ha en tävling med mina smycken.
Många kramar Cathis

2008-09-12 klockan 06:58:20

Kommentarer:

1 Johanna:

Grattis till vinnaren :)



Hoppas att allt är bra med dig. Du har blivit nominerad på min sida!



http://johannadesign.blogspot.com/2008/09/i-love-your-blog.html



Trevlig helg

kram johanna

2 Härligheter enligt Erika:

Lycklig vinnare där!!! Gillar verkligen halsbanden!



Du såg att jag gjorde ;) väl??? No hard feelings!!! Bra idéer ska man dela med sig av men det är kul om bidragen hittar hit... okey? =D



Erika

3 Designtjejen:

Nej men gud!!!!!!!! VAD GLAD JAG BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oj, oj, oj.. åhhhhhhh nu blev jag superglad!!!

Tack, tack, tack, tack!! Det är ju ett helt underbart fint smycke!!!!!!

Massa kramar till dig tjejen

4 Mari:

Jaha!! Där gick man bet igen, men skam den som ger sej!



Grattis till vinnaren!!!!



Kram!!

5 Cornelias Cottage:

Attans också... =) Men Grattis Designtjejen!

6 Mirka:

Åh så skoj att vinnaren är dragen! Grattis till designtjejen!!

7 Anna:

Grattis Emmelie!!! Nu får vi andra fortsätta sukta efter ett smycke, eller rentav göra slag i saken och beställa ett ;-)



Hoppas du har en bra fredag kära Dahlarna!

Kram Anna

8 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Ett stort grattis till Emmelie!! Va roligt att hon vann smycket, det är hon verkligen värd! Det kommer vara ett fint minne av hennes mormor! Ha en riktigt bra helg! Kramar!!

9 Designtjejen:

Tack vad alla är gulliga!!!!

Massa kramar

10 Anna:

Ja attans att jag inte vann... jag har inte heller vunnit någon bloggtävling men det är bara att fortsätta delta och hoppas.



Vad skönt att ni verkar få se solen i dag. Här verkar det gå trögt på den fronten tyvärr. Det vore bra om det blir fint väder i morgon i stället för då är det loppis här på vårt område. Det kan nog bli mysigt att få gå runt och kika och surra med grannarna.



Jag tycker du gör helt rätt i att smaska på en bit kladdkaka nu när det ändå är fredag. Åh, vad sugen jag blev på det nu! Min stora tjej älskar att baka så om vi får tid över kanske vi skulle ta och svänga ihop en.



Typiskt att Malmbyråerna är för djupa för att passa i er hall, för de sväljer verkligen mycket förvaring. Att måla om er furumöbel skulle säkert bli bra, men annars var det ju en jättebra idé att göra en liten efterlysning här på bloggen.



Hoppas ni får en härlig dag! Kram på dig min vän!

11 Catja:

Grattis till vinnaren! :)

Jag ska beställa smycke i alla fall! :)

12 Mrs. b:

Grattis grattis till vinnaren! Och bättre lycka till oss andra nästa gång! :-)

13 Annette:

Grattis till vinnaren!



Jag ska nog köpa ett halsband lite senare.



Kram Annette

14 Number nine on Melon Lane:

Grattis till vinnaren av ett superfint smycka. Själv kommer jag nog inte att kunna låta bli att beställa ett smycke...

Kommentera här: