Fototriss - genom!

Denna vecka är det genom - igenom som är temat för Fototriss. Titta gärna in på Fototriss sida, så får ni se fler länkar till andra Genom-bidrag. Verkligen kul att se hur alla tolkar detta ord! Min beskrivning på tolkningen finns under bilderna.





På översta fotot är ett snöre genom bojen. På mellersta fotot är det grässtrån genom bären. Samt på nedersta fotot är bollen precis igenom ett av hålen i "målvakten".

Jag har fått frågan vad jag använder för kamera. Jag köpte en ny kamera i början av juni - en Nikon Coolpix P80. Hittills är jag supernöjd med min kamera. Den är ett mellanting mellan en vanlig kompakt digitalkamera & en systemkamera. För mig känns det som en bra övergång efter en vanlig enkel digitalkamera. Någon gång i framtiden kommer även jag att köpa en systemkamera, men kände mig inte "redo" för det steget än. Jag kan verkligen varmt rekommendera denna kamera! Klicka på länkarna så får ni se bild på den.


Kommentarer:

1 annette:

Toppenfina bilder alla tre, men tvåan blev min favorit! Det är sommar det!



mvh //annette

2 Ninni:

Bra tolkningar alla tre men favoriten är nummer två! Jätteläckert!

3 Nilla:

Dina bilder är så fina! Den med smultron och blåbär på strå är verkligen bra!

4 K:

Vilken kul målvakt=)

fina bilder allihop, förresten.

Hade ni det bra i Piteå?

Ha de gott!

kram!

5 Daniel - Fotoblogg:

Nummer två var fyndig och fin bild.

6 Gunvor:

Jättefin bild på bären på stråna.

7 Mia:

Kul triss! Gillar mittenbilden bäst ;o)

8 Monkan:

Smultron o blåbär på strå är min favorit! Hoppas det går bra för den i fototävlingen!

9 Linslusen:

Åh vad det ser smaskigt ut på bild nr 2. Och vilken fullträff han får in den lilla killen. Superfina bilder / Jeanette

10 Proforma:

Jättefina bilder. Som flera andra är tvåan också min favoritbild. Så mycket sommar...

11 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka fina bilder!! Den på smultronen och blåbären är så himla fin! Ha en trevlig kväll! KRAMAR!!!

12 Rajson:

Tre bra olika stil av tolkningar.Ettan ett naturfoto.Tvåan stilistisk och trean aktion!

Men tvåan är även min favvo!

13 Ragnvi:

Älskar ju bären men ...lillkillen på bilden är ju för härlig med målvakten! Härliga bilder alla tre!

14 Designtjejen:

Vad fina kort! Vilken fullträff ( i dubbel bemärkelse) på nedersta kortet. Du lyckades verkligen fånga det!!

Hoppas att du har haft en jätte härlig helg!

Kramis

15 Anna:

Du tar så fina bilder! Smultronen och blåbären skulle göra sig fin som tavla tycker jag.



Kram Anna

16 Pialotta:

Härliga smultron/blåbär genom stråt.. verkligen en drömbild:-) Påminner om barndoms somrar.

Ha de gott ..

17 Isabels värld:

Jättefina bilder!! Den där med blåbären och smultronen är min favorit. Ha det så bra! kram Pernilla

18 Lillmonster:

Fina bilder. Bären vinner mitt gillande. En riktig sommarbild som talar för sig själv.



Kram

19 Junitjej:

GRATTIS, du vann!!

http://junitjejen.se/2008/august/vinnaren.aspx

20 Malin Inspiration & design:

dahlarna; Nämen så kul att du gillar det fast att det inte är din favvofärg. :) Jag är jättenöjd med Changeljusstaken. Det är så kul att kunna variera den så mycket. Jag rekommenderar den skarpt. Själv vill jag ha en i vitt också. :)





Stressa inte med mejlen. Förstår att man inte alltid kan svara. Ville mest bubbla avmig lite idéer. :)





Ja testa du att göra något av det jag skrev om du har lust.



Kramisar!!!



Vilken smart fakemålvakt! Har aldrig sett en sån. Vart kommer den i från? =)

21 Malin Inspiration & design:

BAMSEGRATTIS till vinsten hos Junitjej!!!! KUL!!



=)

22 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

GRATTIS till vinsten som veckans blogg hos Junitjej!! Va roligt att du vann, det är du verkligen värd!! =) STORA KRAMAR!!

23 Linda P:

Grattis!!!





OCh bilden i mitten är fortfarande min favvo, den är superfin!

24 LottaM:

Härliga sommar foton med Genom gillar foto 2 bären på strå underbart är gott (kort).

Ha de gott!

25 Nollan:

26 Nollan:

Oj, det var meningen att jag skulle skriva något också!

Fina bilder alla tre och klockrena tolkningar. Bilden med bären på stråna är jätteläcker och min favorit.

Ha det bra!

27 LindaTS:

Vilken UNDERBAR bärbild, blir så sugen, helt klart min favorit :)

28 Zoey:

Jättefina bilder i genom-temat!

29 Sofie:

Oj vad gott det ser ut med blåbär och smultron på strån, den lockar mig att utnämna den till favorit =)

30 Amanda:

Gud vad gott med blåbär!:)

Kommentera här: