1:a advent

Så kom första advent, nedräkningen till jul har börjat! Efter en extremt stillasittande & sängliggande vecka pga hjärnskakning, har jag inte hunnit förbereda eller baka det som jag brukar göra inför första advent. Jag trodde att dagen skulle bli tråkig & grå, men jag fick krafter att fixa till lite & att baka de goda lussebullarna som jag hittade recept på till förra året. Egna pepparkakor får bakas nästa helg. Och fönstertvätt på utsidan & övrig städning. Jag brukar alltid ha en ny adventsljusstake till varje år. Men det har inte orkats fixas med heller. Men jag gillade förra årets riktigt mycket, så det får bli en repris på den. Jag är glad att jag fick till lite adventsstämning iallafall!!

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så mysigt du gjort det :)

Kommentera här: