28 maj

28 maj är en speciell dag. En tid på året som är den vackraste tänkbara, men som idag känns lite tung. Just detta datum för sex år sedan blev min väninnas dotter en liten ängel, bara 7 år gammal.
 
Den 28 maj 2010 startade jag en insamling hos Barncancerfonden till minne av Wera. Den startades i en liten tanke & ändrades efter några dagar efter familjens önskemål. Idag har Wera Isakssons sparbössa samlat in hela 238.000 kr. Pengarna går såklart direkt till Barncancerfonden & används till forskning, information & familjestöd. Kan jag vara med & bidra till att världen blir till en lite bättre värld så gör jag gärna det. Alla kan vara med & bidra på sitt sätt & Barncancerfonden är en sak jag vill stödja & hjälpa till med.
 
Ytterligare ett sätt att bidra till Barncancerfonden är att köpa Majas lyktor. Då går en del av vinsten just till detta. Igår inhandlades två nya lyktor hos Vera Design. Jag kan aldrig få nog av dessa lyktor... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: