Energiboost & endorfinkick!

Idag har jag gjort något som var så fantastiskt kul! Energiboost & endorfinkick till max! Jag har testat Norrköpings nya Hinderbana i Vrinnevi. Först fick vi en genomgång av hela banan av Magnus på Liljeblad Motivation. Sedan körde vi två varv med fart. Detta är ett av de roligaste träningspassen jag gjort. Det var en så häftig & mäktig känsla att klara hinder som jag trodde var omöjliga, att klättra högre än vad jag kunnat drömma om & att ta död på mina egna tankar om att inte klara vissa hinder. Tänk vad vilja, peppning & pannben kan fixa!! Se bilder & läs om alla hindermin träningsblogg
 
 
 
Här nedan fixar jag Irish table - ta mig över ett två meter högt hinder. 
 
 
 
Mäktigaste känslan idag var nog att klara av att klättra hela vägen upp i repet & dunka handen i träribban ovanför. Fick en euforisk känsla i hela kroppen. Har aldrig fixat repklättring tidigare & idag gick det hela vägen - två gånger. Ett spontant glädjetjut bara kom!
 
 
 
Dipsgång har jag sett på Mästarnas Mästare tidigare. Jag körde dock utan extravikt på ryggen. 
 
 
 
Klätterställningen funkade bra, men man fick ha tungan rätt i munnen för att inte åka ner i de stora hålen i nätet.
 
 
 
Över & under hindren var de sista & 10:e hindret. Innan dess hade jag fixat både armgång i Monkey Bar & armgång i ringar. Läs & se mer bilder från dagens pass här. Det var definitivt inte sista gången jag körde denna hinderbana! Nu ska blåmärken & valkar i händerna få läka lite, sen kör vi ett nytt pass där igen! 
 
 
 

Kommentera här: