Idag är det min dag...

Idag är det inte någon vanlig dag, för idag är det min födelsedag! Jag gillar egentligen inte alls att bli äldre, men jag gillar mer & mer att ha en alldeles egen dag. Så mycket kretsar & fokuserar kring allt annat i livet, så den 12 november får jag en dag som är min. Dagen startade med bricka på sängen med skönsång från övriga familjen. Hade helst önskat en ledig dag (det borde man få på sin födelsedag!!), men arbetsdagen innehöll mycket firande med heliumfyllda zebraballonger, rosa gerberabukett, paket & lunchbjudning på favoritthaien. När jag kom hem blev det en löptur i skogen med ena sonen. Lycka! En traditionen är att vi äter på familjens favoritrestaurang på min födelsedag. Oturligt nog var den abonnerad idag, men vi fick hämta hem mat därifrån istället. Hela familjen samlad & vi satt länge & hade det riktigt mysigt. En perfekt födelsedag! 














Kommentarer:

1 Sara :

Stort grattis!

Svar: Tack Sara! :-)
Dahlarna

2 Cecilia:

Vad mysigt
Grattis i efterskott

Svar: Tack 😊✨!
Dahlarna

Kommentera här: