Zebra på väggen!

Äntligen! Sedan vi målade om i vardagsrummet för nästan 1,5 år sedan (!!!) har väggarna varit tomma. Först visste jag inte riktigt vad jag ville ha & sedan glömdes det liksom bort... Häromdagen klickade jag hem en canvastavla från Canvasframkallning.se med ett egettaget foto med favoritdjuren zebror på. Bilden tog jag på Kolmårdens djurpark för något år sedan. Jag valde storleken 100 x 75 cm, med bild på kanten & med en 30 mm kilram. Efter bara två arbetsdagar kom tavlan hem. Tavlan blev otroligt fin ovanför soffan, bättre än vad jag hade tänkt mig! Det känns lite extra kul när jag har tagit foto själv. Jag hade tänkt att köpa zebra-tavlan som Ikea säljer, men det är värt att lägga till lite extra för att få en tavla av eget motiv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Britt-Louise Svensson:

Hej, gud vad fint. Delar Du med Dig av fotot så jag kan köpa en likadan tavla som Du?

Svar: Tack! :-)Tyvärr delar jag inte med mig av fotot. Är du intresserad kan du få köpa det i så fall.
Mvh Viktoria
Dahlarna

Kommentera här: