Idag fyller bloggen 7 år!!!

Tänk att det är sju år sedan jag började med att skriva på DAHLARNA BLOGG! 7 år! Från början hade jag inga förväntningar, inga drömmar & inga mål - bara en samlingsplats för mina egna tankar. Och så helt plötsligt ökade besökssiffrorna & där fortsatte de att vara! Tänk att några av er har följt med från början, en hel del har kommit till på vägen & jag är så ofantligt glad att ni är så många som gillar vad jag skriver & visar på bilderna. Kommentarerna har med åren minskat, men privata meddelanden har ökat. Dahlarna Blogg finns på facebook & på instagram @dahlarnablogg. Bloggen har gett mig så otroligt mycket nya kontakter, erfarenheter & härliga upplevelser under dessa 7 år. Jag är sååå tacksam för dessa år!
 
 
 
Då jag har bestämt mig för att inte äta något onyttigt & vitt socker (godis, bakverk, snacks) samt inte dricka alkohol fram till påskhelgen (idag #dag33), så fick jag göra lite nyttig glass & skåla i kaffe. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: