Words...

Tid finns det sällan tillräckligt av... Jag önskar alltid att dygnet hade fler timmar & att veckan hade fler arbetsfria dagar! Men nu är det som det är & det finns så mycket man både vill, behöver & måste göra. Vill-sakerna är ju de roligaste, men oftast de man får avstå för att få måste-sakerna gjorda. Tid har man sällan över & då får man prioritera bort eller prioritera om för att hinna med saker man vill få in i sitt liv. En sak som jag tydligt har förändrat sista halvåret är när jag tränar. Jag skippar hellre sovmornar & tränar istället medan övriga familjen sover, så är jag hemma - nytränad & glad - när familjen vaknar & vi äter frukost ihop. Bästa starten på dagen & jag missar ändå ingen värdefull helgtid med familjen! 
 
 
 
Bilden kommer från April and May.
 

Kommentarer:

1 Nillton:

💪

2 Köksblandare:

Jag förstår exakt vad du menar. Sä rätt tänkt att träna innan familjen vaknar:)

Kommentera här: