Vackert & Vintermys

Idag har fyra timmar av kvällen gått åt till att besöka Ikea i grannstaden för att köpa saker till vårt nya kök i klubbhuset. Ideell shopping alltså!! Det tog tid att leta efter det som vi skrivit på listan & samtidigt kolla av så att vi inte överskred vår budget. Vi hann inte kolla till oss själva överhuvudtaget, utan det vi fick ner i en egen liten påse var det som vi råkade få med oss i förbifarten... Ingen njutfull shopping med andra ord. Men när jag kom hem insåg jag att de "Dekoration för ljus i glas" som jag köpte för 19 kr/st var bättre än jag insåg i butiken. Ljuslyktor kan man verkligen inte ha för många av... Vintermys heter den som är guldfärgad med stjärnor. Vackert heter de två i rostfritt stål som har ränder & prickar som motiv. Jag köpte de små storlekarna, men det fanns även en större variant i Vackert
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: