Manhattan till disken

Jag har hittat det ultimata diskstället till mitt kök! Luca Nichetto har designat Inception - ett silikondiskställ som är en 3D-modell av Midtown Manhattan. Häftigt att få ha en modell av mitt älskade New York i köket, samtidigt som det har en smart & bra funktion. Tänk att luta den diskade middagstallriken mot Rockefeller Center eller Empire State Building. Den finns i färgerna rosa, blå & grå.
 
 
 
 
 
 

Naturligtvis kan Inception även användas på skrivbordet.
 
 
 
 
 
 

Bilderna kommer från Luca Nichetto.
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Så jäkla fränt! Vet du om den går att få tag på i Sverige? :)

Svar: Tyvärr verkar den inte finnas till försäljning än. Men håll utkik här på bloggen, för när den går att köpa lär jag göra det ;-)! Hör gärna av dig om du hittar den till försäljning!!
Dahlarna

2 ingalill bråkenhielm:

vill så gärna få tag på diskstället Inception av Luca Nichetto
Var finns det att köpa ????

Svar: Jag har tyvärr också letat efter en återförsäljare - vill väldigt gärna ha detta - men har inte hittat det. Återkommer om jag hittar en. Gör gärna du det också, om du hittar var man kan köpa det! Mvh Viktoria
Dahlarna

Kommentera här: