Lucia-tävling!

Nu väntar vi på snön för att ljusa upp lite utomhus. För att ljusa upp inne är det mysigt med små ljuskällor. Polkabock lampa är då perfekt! I Lucia-tävlingen kan du vinna ett snyggt Polkabokset från Cult Design med en Polkabock lampa L i koppar, en Polkabock M i randigt koppar/vitt samt ett set med tre mini Polkabockar i koppar. Juliga bockar & koppar är en fantastiskt snygg kombo. 
 
 
 
Så här enkelt är det att tävla:

Tävlingen går ut på att du svarar på nedstående frågor. Skriv svaret i kommentarsfältet nedan eller skicka ditt svar till [email protected].

1) Vilket är huvudmaterialet i Cult Design's produkter?
2) Var kommer du att placera dina nya fina Polkabockar i koppar, om du blir den lyckliga vinnaren av setet?
 
Gå gärna in & "Gilla" Dahlarna Blogg & Cult Design på Facebook samt på Instagram: @dahlarnablogg & @cultdesignsweden. Då missar du inga nyheter!! Det är helt OK att använda tävlingsbilden ovan, om du vill tipsa andra om tävlingen. Polkabockssetets värde är 1030 kr. 

Var noga med att fylla i namn & din mailadress (den ser endast jag), så att du kan kontaktas om du vinner! Tävlingen pågår till torsdagen den 18:e december kl. 20.00.
VARMT LYCKA TILL!
 

Kommentarer:

1 Lovisa C:

Ännu en kanonfin tävling! Tack för att du fixar chans för oss att vinna saker vi längtar efter!
1) Keramik
2) Polkabockfamiljen skulle få finaste platsen - på matbordet. Då får vi njuta av dem alla måltider och även all tid vi tillbringar i köket!
Nu håller jag tummarna!!

2 Linda Ericsson:

1. Keramik
2. På vår skohylla i hallen så det är det första man ser när man kommer hem.
✊✊

3 Ann Hopstadius:

1. Keramik
2. Dom ska stå i mitt tv rum, på bästa plats så man ser dom hela tiden.

4 Anna Tingvall:

1. Keramik
2. Lampan i köksfönstret och bockarna på skänken i köket..

5 Susanne.H:

1. Keramik 2. Vinner jag kopparbockarna så gör jag en special plats.

6 Anette Johansson:

1: Keramik
2: De skulle få stå på min bokhylla i vardagsrummet, där jag nu har en minigran, de skulle passa perfekt där bredvid.

7 Martina:

Keramik

Jag skulle ställa den jämte mina ljuslyktor i koppar så lyser ljusen upp bocken!

8 caroline:

1) Keramik
2) Jag skulle placera dem vid min andra cultbock som jag fick i julklapp förra året. Hade varit kul att ha hela bockfamiljen, dom är ju så fina!!

9 Carolin:

1.Keramik!
2.Dem skulle få bo tillsammans i min bokhylla där jag kan se dem och njuta av dem nästan jämt!

10 Susanne Grönberg:

1 Keramik.
2 De skulle bli fina på mitt linneskåp i björk som står i hallen.

11 Linda Andersson:

Jag skulle sätta dem på hylla i mitt vardagsrum så jag kan njuta av dem varje dag. Superfina är de.

12 Linda Andersson:

1. Keramik
2. På hyllan i vardagsrummet så jag kan njuta av dem varje dag. Super fina är dom.

13 Anncharlott :

1.keramik
2.på en vit tavelhylla

14 care69:

Jag är gärna med!
1. Keramik
2. De skulle få stå i köksfönstret så att jag kan njuta av dem mycket.
Tipsat på FB.
https://www.facebook.com/caresextionio/posts/732402030189866

15 Maria Milton:

1. Keramik
2. Bock av halm och strå under granen kan stå.
Bock av porslin på hallbänken står fin.

16 Catarina A:

1, Keramik
2 , På köksbordet med hyacinterna får dom bo förutom de dagar vi äter vi våran middag vid matsalsbordet i vardagsrummet då får dom komma med dit

Dessa diggar jag skarpt , så nu håller jag tummar och tår så hårt det går

17 Pia Olsson:

I köksfönstret hade de passat utmärkt!!

18 Pia Olsson:

Keramik är svaret!!

19 Anette:

De får hedersplatsen i blickfånget på tvbänken i vardagsrummet jämte ljulyktor och ett par hyacinter i cultkrukor!

20 Anette:

materialet är keramik

21 NettanSprättan:

Keramik,
Lampbocken kommer att lysa upp vårt tillvaro på byrån i sovrummet och de andra kommer stå som en välkomnade julhälsning i hallen

22 Iris:

1. Keramik
2. Lampbocken ska lysa i hallen . Och de övriga ska stå i fönstret i vardagsrummet med fjällen i bakgrunden

23 Marie:

Svar 1: Keramik
Svar 2: Polkabockfamiljen, skall få stå tillsammans
det är ju en familj, i matrummet! Där vi har
ett takfönster, och där har maken under
muttrande och svärande, haha, fått till ngt
"hylliknande" och där kommer de att få det
finfint!

24 julianna fredriksson:

Hej!
Är gärna med.

1. Keramik

2.Så tidlösa och med estetisk form är denna
helt underbara polkafamilj som skulle få en speciell plats i hallen där det just nu är mörkt.
Om jag nu vinner skulle glädjen bli enorm
och jag en strålande glad kvinna bli.

Mvh Julianna

[email protected]

25 julianna fredriksson:

Hej igen!
Skrev fel i förra
inslaget menar ju Polkabocksfamilj
inte polkafamilj.


Mvh Julianna

26 Lina Welander :

1. Porslin/keramik

2. På vårt nya lilla bord i vardagsrummet,då vi hängt en kranskrona med koppar kulor i nu till jul, skulle bli toppen fina där !!

Kram Lina

27 Amanda Bach:

1. Keramik
2. Skulle ha bockarna i badrums fönstret. Det enda stället jag inte har några julsaker på, men skulle vilja :)

[email protected]

28 Jeanette Engström:

1. Keramik
2. Har fingrat många ggr på dessa i butik:) Om... då skulle jag ställa hela familjen i vårt äntligen färdigrenoverade vardagsrum som en symbol för sammanhållning och kärlek.

29 Malin Svensk Björck:

1. Keramik
2. Skulle ha dom i köket på skänken. Där skulle dom passa perfekt då vi har en kopparlampa ovanför köksbordet och gamla kopparsaker på väggarna:)

Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
Mvh
Malin

30 Malin Ekvall :

De är gjorda av keramik. Tänk om dessa fina julbockar blir mina! Mitt i julstöket ska dessa stå i köket, som ett färgstänk på vår fina skänk och sprida glädje i familjen!

31 Eva Lundman:

1. Keramik
2. Jag skulle ha dom i köket på tavelhyllan

32 Petra:

1.Keramik
2.På min vita byrå :)

33 Petra Nilsson:

1.Keramik
2.På min vita byrå :)

34 Angelica:

1. Keramik
2. På min årstidshylla i vardagsrummet

35 Linda:

1. Keramik

2. De fina bockarna skulle få hedersplats på vårt vita skåp i köket. Där skulle de matcha fint vår lampa med marmorfot, skulle bli sk*tsnyggt tillsammans :-)

36 Tomas K:

1. Keramik
2. Jag tänker ge dem till min syster och hon placerar dem säger på finaste platsen i vardagsrummet.

37 Cecilia Holmberg:

Kanonfin tävling!
1) Svaret är keramik.
2) Mina polkabockar skulle få stå på bästa platsen under granen!

38 Anna-Maria:

1) Keramik
2) jag vill ha dem i vår gamla öppna spis. Vi kan inte elda i den, så det vore mysigt med lite ljus från Polkabocklampan & dess övriga familj!

39 Carina Hansson:

1. Keramik

2. Polkabockfamiljen så fin är,
Jag blev hejdlöst i den kär!
I köket ska den stå
Detta är den bästa julklapp man kan få.

Kommentera här: