Heldag i leopardbyxor

Klockan 07.30 var Anna & jag på plats på Stockholmsmässan i Älvsjö för att närvara på pressfrukosten på Formex. Det var skönt att i lugn & ro gå igenom allt material i pressrummet, för att sedan bege oss till frukosten. Dagen har sedan bestått av pressvisningar, samtal med designers & företagare, träffat många andra inredningsbloggare, druckit bubbel, föreläsningar, wienermelange i pressrummet, flera fina nyheter i montrarna, härliga möten & mycket inspiration. Det är med ett leende på läpparna som jag nu avslutar kvällen. Det är många foton & mycket pressmaterial att gå igenom. Mina godbitar från mässan kommer här på bloggen.
 
 
 
Ett av de härliga mötena idag var med Cult Design's Marita Lord. Hon är en otroligt varm & inspirerande kvinna, som berättar om nyheterna med en härlig inlevelse.
 
 
 

Kommentarer:

1 AnnaII:

Vi har verkligen haft en toppendag, men jag måste smälta allt över natten;-)
Tack för idag Viktoria och tack alla jag har fått träffa idag!

Kommentera här: