Favoritlådorna!

Nu börjar skåp & lådor bli fyllda i nya köket. Snickare & elektriker är klara, så nu ska bara målaren fixa det sista. Det känns fortfarande helt galet konstigt att vi har ett nytt kök på plats. Det har ju varit min dröm så länge! Jag har två favoritlådor, som jag knäppt nog bara kan gå & öppna så sprider sig ett leende på läpparna.
 
Sedan starten av köksritandet har jag haft tankarna på en kaffehörna. Önskemålet var då att ha en liten låda direkt under bänksskivan för min favoritmuggar! Så blev det också. Älskar denna Filippa K låda!!
 
 

Eftersom vi hade vanlig spishäll innan så var vi nu tvungna att byta ut i stort sett alla kastruller & stekpannor. En dröm jag hade var att få fylla en låda med Eva Solos Gravity kastruller & stekpannor. Även denna dröm blev sann! Längtar efter att börja laga mat på riktigt i köket! Till helgen hoppas jag både på middagsfixande & julbakande.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 AnnaII:

Underbart när drömmar kan få slå in!

Kommentera här: