KRAMmatta!!

I morse låg jag kvar i sängen & slösurfade runt lite på min iPhone. Helt plötsligt kommer jag in på en blogg som jag brukar besöka - [room] by sofie! Jag hade glömt bort att jag var med i en tävling hos henne & så ser jag att just jag är det LYCKLIGA vinnaren i tävlingen som hon har tillsammans med RUGSforHUGS! Ett spontant glädjetjut kom :-)! Har spanat in denna svarta & rosa matta tidigare, men inte riktigt haft möjlighet att köpa den. Åh vad fin den kommer att bli i vår hall!! Den handtufftade ullmattan är designad av Louise Vilmar.   
 
Det känns extra kul med motiveringen som grundarna till RUGSforHUGS, Ingrid & Roland Berner, ger till mitt tävlingsbidrag:

Nu är tävlingen om krammattan hos "Room by Sofie" avgjord...

...och vi säger stort grattis till Viktoria som lyckades sammanfatta alla de värden vi vill förmedla med RUGSforHUGS på ett härligt och roligt sätt.

 

 

Min motivering:
Vi saknar matta i vår hall
denna skulle där bli riktigt ball!
Hallen kärnan & medelpunkten i vårt hem är,
på krammattan skulle jag kramas & vara kär!
Då alla rum från hallen gränsar & familjen ofta om varandra går,
att kramas på mattan varje gång skulle göra att vi mycket bra mår!!
Vardagen är stressig & ibland är det svårt att stanna upp,
med mattans hjälp kan jag göra en underbar kram-kupp!!!
 
Kanske inte det bästa rim jag skrivit... ;-) Men OJOJ så GLAD jag blev för grundarnas motivering & för den underbara mattan!!
 
Bilden kommer från RUGSforHUGS.
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Ett jättefint rim med en underbar tanke om hur du vill att den skall fungera i ert hem, ett ställe att tanka kramar på är ju inte fel! Kram o grattis

Svar: Tanka kramar är aldrig fel :-)! Tack & kram till dig också!
Dahlarna

2 pysseliten:

super duper grattis den var du värd med ditt rim ;)Kram

Svar: Tack! Kram till dig med!
Dahlarna

3 Proforma - Irene:

Grattis grattis! Du är en mästare på rim så inte konstigt att vinsten gick till dig!
Kram

Svar: Tack :-)! Kram tillbaka!
Dahlarna

Kommentera här: