Vinn set till köket från Cult Design!

Nu är våren här! I bästa tänkbara väder tågade maj in i våra liv! Nu är det åter igen dax för en ny Månadens Produkt hos Cult Design. Maj's produkt är nyheten Vege Borste. Det är en rotfruktsborste som är snygg att ha framme & som passar lika bra till färskpotatisen som till andra rotsaker & grönsaker. Vege borste finns i tre färger: svart, röd & citronell. Den passar utmärkt att kombinera med andra produkter på diskbänken. Även denna månad har Dahlarna Blogg en tävling tillsammans med Cult Design & Månadens Produkt.

Vinsten är en Vege Borste tillsammans med en Kub Diskborsthållare & ett Kub 2 bas fat i gummi. Du får själva välja vilken färg du önskar på Vege Borsten & Kub Diskborsthållaren! Tävlingen pågår under en vecka.





Så här enkelt är det att tävla:

Tävlingen går ut på att du svarar på nedstående frågor samt "gillar". Skriv svaret i kommentarsfältet nedan eller skicka ditt svar till [email protected].

1. Vilket år startades Cult Design?
2. Om du fick önska en ny produkt i Cult Designs sortiment, vad skulle det vara?
3. Gå in & "Gilla" Dahlarna Blogg & Cult Design på Facebook. Om du inte har Facebook, så skicka istället ett mail till fem vänner & tipsa om tävlingen.

Vill du hjälpa till att sprida tävlingen så får du mycket gärna göra det. Det är självklart tillåtet att använda bilden ovan. Det spelar alltså ingen roll om du har en blogg eller inte - alla är naturligtvis lika välkomna att tävla!!

Var noga med att fylla i namn & din mailadress (den ser endast jag), så att du kan kontaktas om du vinner! Tävlingen pågår till tisdagen den 8 maj kl. 22.00.

VARMT LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 Jennie Dalén:

Grymt med dessa månadstävlingar tillsammans med Cult! :-)

1. 2001

2. Jag skulle gärna se fyrkantiga muggar!

3. Jag har inte facebook, men har mailat fem vänner & dig med tips om tävlingen! Håller tummarna!

Mvh Jennie

2 Cecilia/svengland:

1. 2001

2.En snygg Nagelborste som matchar deras badrums saker!

3.Och jag har "gillat" båda två!

3 Anita:

1. År 2001

2. En förkantig pumpflaska till schampoo i badrummet.

3. Har gillat sedan förrut.



Trevligt med tävling igen!

4 Kristina:

Jag är gärna med och tävlar!



1. 2001

2. En vattenkaraff hade varit trevligt!

3. Gillar på Facebook (samma namn som i min mailadress)

5 chanette *pixi-jo*:

1. SVAR: år 2001...samma år mitt första barn föddes



2. snygga 4kantiga tallrikar. både djupa och flatta

gärna en hel servis med sallads skålar osv med



3. chanette pixi-jo svensson gillar både dig och cult design på fb

6 Lotta:

1: 2001

2. Jag har en vit mugg från Cult som jag fått i julklapp från jobbet. Har inte hittat fler av den sorten så det skulle jag gärna vilja ha.

3: På Fb heter jag Lotta Claesson fd Wiberg.

7 Linda:

1. 2001

2: Blomiga diskborstar skulle vara något:D

3 Gillat@ Lindas Linnros

Hoppas på tur nu:D

8 Nicklas Ljungberg:

1. 2001

2. En svart Vege borste till sommarens färskpotatis.

3. Gillar båda på FB.

9 Paola:

Cult Design startade 2001,

att hitta detta svar var ju ganska lätt!

Som Paola Al har jag på FB Dahlarna Blogg & Cult Design gjort ett besök,

delat, drömt mig bort bland produkter, fått tips för t.ex. badrum och kök.

Fyrkantig förvaring för kylskåp och frys,

skulle piffa upp och ge varda’n extra mys!

Hoppas nu på en rektangulär vinst till min diskbänk,

som både är snygg, rolig och förhindrar en massa stänk!

10 Kim F:

1. 2001

2. Jag skulle gärna vilja ha stora backar från Cult Design att lägga leksaker i. Självklart fyrkantiga och med deras söta små figurer på.

3. Jag gillar på facebook.



Ha det fint

11 Elsa:

1. 2001

2. En vatten/vin karaff

3. Jag har gillat Dahlarna Blogg & Cult Design



Kramizar/Elsa

12 maud nilsson:

1 2001

2 Ett urläckert Retro Plan Table

3 Jag har gillat er båda på FB

13 Hilde J:

1. Cult Design startades 2001

2. Vi skall renovera badrum nu i maj och jag skulle gärna haft en kub till toarulleförvaring med fäste så att den kan hängas på väggen. Till två rullar kanske, i matchande färg som till toaborstehållaren. Älskar Cult:)

3. Gillar Cult Design sedan länge och nu gillar jag även Dahlarnas blogg på Fb (med samma namn som i mailadressen)

14 care69:

Jag är gärna med!

1. Svar: 2001

2. En stor fyrkantig skål till popcorn/chips.

3. FB: C Care Regn

4. Har länkat.

http://care69.blogspot.se/2012/05/8-maj-vinn-set-till-koket-fran-cult.html

15 Amanda - mamma till S & T:

1. 2001

2. Snygga matskålar till hundarna, gärna fyrkantiga i tåligt material kanske sammansatta med vattenskål och såklart skitsnygga!

3. Har gillat på facebook Amanda Hesselgard

16 qat:

Jag har gillat allt på FB (heter där ana nordlander lund) och Cult startades 2001 och jag skulle hemskt gärna skaffa mig KUB KVARN PIXEL SVART. :)

17 Linda:

Svaren:

1. 2001

2. Fotoramar, servis (tallrikar,glas,muggar)

3. Gillat

18 Amanda:

1. 2001



2. Jag skulle gärna se fyrkantiga mattallrikar. Gärna i flera läckra färger!



3. Jag gillar båda på facebook - Amanda Ydnäs



Har också länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2012/may/tavling-cult-design-85.html



Hoppas på tur!

19 Anna Berglund-Lundkvist:

1. 2001

2. Efterrättsskålar

3. Gillar båda - Anna Berglund-Lundkvist

20 Jenny-Anne Johansson:

1. År 2001

2. En röd vattenbringare

3. Gillar på FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson (Helsingborg)

21 Maria:

1. År 2001

2. Flera Minimonstersaker, t.ex. en mjukdjurslåda, eller en skolåda till hallen, kuddar, vantlåda, bra-att-ha-saker-låda, pinnlåda....

3. Gillar båda på FB!

22 Karin:

1: 2001

2: En snygg vattenkanna till blommorna, som matchar någon av de snygga krukorna, och kan stå framme jämt.

3: Gillar båda på facebook. :)



Vill också passa på att tipsa om en tävling i min blogg, som du kanske vill vara med i? http://karin.hermansro.se/2012/05/04/bloggtvlingvinn-en-portabel-myggavvisare-frn-myggfri-nu/

23 Marie L-m:

Hej!

1: Cult startades 2001

2: Hade faktiskt inte en aning om att det fanns så

mycket olika produkter. Och allt lika genomtänkt

och snyggt.. Vad jag tycker saknas är: olika

produkter som kan göra den ack så tråkiga, men

viktiga städningen lite roligare. Mopp med hink,

i fin färg och "rätt form", och kanske sopborste

med utbytbar "borste" + skyffel, i samma fina

form...

3: Gillar er bägge på fb (Marie L-m)



Ha det så fint önskar Marie

24 JoHaNNa - Alltid Ny Tävling På Måndagar!:

1. 2001

2. en kaffe servis med allting fyrkantigt. och ett kakfat som oxo är fyrkantigt..

3. gillar båda på fb: johanna hellberg

25 Sara:

1. Cult startades 2001

2. Gärna en vattenkaraff till sommaren:)

3. Har mailat fem vänner!

26 Gerdan:

1. År 2001

2. En fyrkantig svart blomkruka

3. Gillar båda på FB

27 Nilla:

1. År 2001

2. En svart fyrkantig ganska hög och smal vas

3. Jag mailar och tipsar fem vänner

28 Carola L:

Svar: 2001

Oj, vad svårt tycker att det mesta finns, men jag skulle gärna se en utveckling av fler Urban Gardenprodukter

3: Gillar redan på FB (Carola Lind)



Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/produkter-fran-cult-design.html

29 ANNELIE ANDERSSON:

1)2001

2)vitlöksförvaringsburk

3)Gillat, delat o mejlat

30 Annika Nilsson:

Hej!

Jag vill vara med!

Svar:

1) 2001

2) Hängande fönsterlampa!

3) Gillat, delat och tipsat!

31 Ingrid - Mamma till Zelda:

Hejsan, jag är gärna med! Mitt tråkiga kök skulle kunna behöva lite färg :)



1. 2001

2. Jag skulle gärna kunna tänka mej söta små "postlådor" till barnens rum :)

3. Jag gillar båda sidorna på FB (ingrid Sahlqvist)



Kram, Ingrid

32 Amanda Bach:

1. År 2001

2. Muggar, glas eller takrikar.

3. Har gillat sidorna (Amanda Bach)

33 Emmy:

Åh kul med tävling!



1. 2001

2. Jag vill se en minimonster-blöjkruka

3. Jag har gillat båda på FB



Hoppas hoppas hoppas / Emmy

34 Sofie L:

1. 2001

2. Skulle vilja se duschdraperier med olika mönster pá <3

3. Gillar báda sidorna med namn Sofie Lindholm

35 anette carlsson:

1. 2001

2. Jag samlar på Cults värmeljus hållare som byter färg eller mönster varje halvår eller mer. De är perfekta att "bygga ihop" och göra en snygg enhetlig design.

3. Jag har gillat Dahlarna och Cult på face book. anette meg carlsson.

36 DAHLARNA:

NU ÄR TÄVLINGEN AVSLUTAD!

TACK för er deltagande här & via mail!

Inom kort presenteras en vinnare här på bloggen!

/Viktoria

Kommentera här: