Karthjärtan

Det finns många platser i världen som är otroligt vackra, som sätter sig lite extra i hjärtat, som berör, som skapar underbara minnen & som helt enkelt är fantastiska. För att ta med sig lite av dessa känslor hem kan man såklart köpa med sig någon slags souvenir eller fotografer en massa. Ett annat sätt kan vara att göra ett hjärta av kartan från sitt favoritställe, stad eller land. I en fin ram på väggen blir det ett fint minne & betydelsefull tavla som kan ge dig ett leende på läpparna & i hjärtat varje gång du ser karthjärtat!



Skulle jag välja ut enbart ett hjärta, så skulle det bli New York - utan tvekan!!






Hjärtan i ram kommer från imgfave. New York hjärtat har jag gjort av en karta från Google Map.



Kommentarer:

1 Josefine:

Jätteläckert! Vilken kul idé att skapa fina tavlor av fina minnen!!

2 Jessika James:

Det är hur fint som helst! :)

3 Mimmi:

Inte helt överraskande - vi tycks ju ha ganska lika inredningssmak ;) - så gillade jag även detta. Jag tog mig friheten att blogga om detta jag oxå (se länk) och att hänvisa hit, hope you don´t mind! :)

Kommentera här: