Gjutform i 3D

Att laga mat är inte min grej, men att baka är riktigt kul. Jag älskar att göra muffins med olika smaker, dekorera tårtor, testa nya efterrätter, baka kakor - ja, det mesta som är onyttigt helt enkelt ;-)! Dessutom har jag två barn som ständigt frågar efter fika & godsaker. Just nu står en 3D Heart Mould högt på önskelistan. Såg den första gången på Formex & blev helt frälst. Tänk vad häftigt att bjuda på hjärtan i choklad i 3D! Eller bara att dekorera ett bord & en dukning med dessa fina hjärtan. En perfekt Alla hjärtans dag present. Silikonformen kommer från Lékué. Formen kan man köpa här.













Bilderna kommer från smartasaker.se.


Kommentarer:

1 Linda Ericsson:

Så cool, ska kolla vad den kostar så kan vi kanske beställa:-)

2 Frida H:

Fy vad coolt och definitivt BRA pris! ;D Åh, en sådan ska jag köpa.. när jag har råd :P

3 Carina - inspirera:

Vilken kul idé! Tackar för tipset...

Kramen.

4 Sofia:

Hej! tackar för tipset!

Kommentera här: