Design Letters muggar!

Bokstäver är aldrig fel! Jag gillar mest enkla & stilrena bokstäver. Hos moltazDesignshop finns nu supersnygga DESIGN LETTERS från Arne Jacobsen på fina porslinsmuggar utan öra. Vi har egentligen alldeles för många te- & kaffemuggar, så där behöver jag inga nya. Men varsin snygg mugg i badrummet med våra respektive bokstäver till tandborsten vore ju fantastiskt snyggt. Stort vill ha!! Muggarna kostar 149 kr/st & i dagsläget känns tyvärr 600 kr för "tandborstmuggar" lite väl mycket. Men ojoj så snyggt det skulle vara.



Jag önskar mig dessa bokstäver:

 








Bilderna kommer från moltazDesign samt Design Letters. EJVM- samt DAHLARNAkollagen har jag gjort själv med bilder från moltazDesign.



Kommentarer:

1 Anna:

De är verkligen jättesnygga! Hemma hos mig ser jag dem ståendes på Stringhyllan i köket... Det hade inte varit fel ;-) En riktigt skön helg önskar jag er! KRAMISAR

2 Emma:

Dom är urläckra, skulle vilja ha hela alfabetet:) Ha en trevlig helg, kram emma

3 Jon:

Stiliga koppar!! Bästa hälsningar från inredningsvis.se! :)

4 Mimmi:

Gör en egen budgetvariant, vettja! Köp vita muggar på IKEA eller på nån loppis och dekorera med färg eller dekaler! Mycket billigare, och säkert minst lika snyggt! ;-)

Kommentera här: