Tävling - Vinn Månadens Produkt från Cult Design!

Idag är det 1 april & detta är ingen skämttävling! De senaste månaderna har vi här tävlat ut Månadens Produkt från Cult Design. I april är det Cult Designs nya grytunderlägg Square Trivet som är månadens produkt. Det är tillverkat i silikon & har därmed en anti-slip-yta som gör att formar, karotter & kastruller stå stadigt när man tar mat. Square Trivet finns en utfällbar del - naturligtvis en fyrkant - på grytunderlägget som kan användas på två olika sätt. Dels kan man göra underlägget större för stora ugnsformar & dels kan man lägga uppläggningsskeden på den lilla delen.

Vinsten är en Square Trivet i valfri färg. Tävlingen pågår under en vecka, 1-8 april.



Så här enkelt är det att tävla:

Tävlingen går ut på att du svarar på nedstående två frågor. Skriv svaret i kommentarsfältet nedan eller skicka ditt svar till [email protected].

1. Vilka färger finns Square Trivet i?
2. Vad är din favoritsöndagsmiddag eller varm söndagsefterrätt som kommer att stå på ditt grytunderlägg? Kort beskrivning.

Gå gärna in & "Gilla" Dahlarna Blogg & Cult Design på Facebook. Då missar ni inga nyheter :-). Vill du hjälpa till att sprida tävlingen så får du mycket gärna göra det. Det är självklart tillåtet att använda bilden ovan. Det spelar alltså ingen roll om du har en blogg eller inte - alla är naturligtvis lika välkomna att tävla!!

Var noga med att fylla i namn & din mailadress (den ser endast jag), så att du kan kontaktas om du vinner! Tävlingen pågår till söndagen den 8 april kl. 22.00.


VARMT LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 Camilla Thåström:

Den finns i 3 färger , mullvad röd och citronell

Jag skulle göra min fantastiskt uppskattade fläsfilegryta med bacon i, barnens favorit om dom får bestämma :) till det färsk pasta och en god sallad.

2 Titti skarp:

hej är gärna med och tävlar

rätt svar tre fina färger citronell,röd och mullvad

favorit söndagsmat måste få bli lammstek gjort av min man jisses va gott

har ingen blogg

Titti



3 annica la sundström:

svar tre färger citronell,röd och mullvad

allt som jag blir bjuden på!!!!

delat på fb

4 pysseliten:

1 FÄGERNA röd citronell & MULLVAD 3 ST



1 På mitt söndagsbord blir det gärna en skinstek med katrionplommon äpple lök grädde ,kokt potais grönsaker och gele .



Delar med på fejja :;)

5 Stina Andersson:

Kul med återkommande Cult Design tävlingar!



1. Röd, Citronell & Mullvad

2. En underbart god hallon & blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt!

6 anette carlsson:

1. Röd, Citronell och Mullvad



2. Färska räkor från fiskbilen eller affären och färsk pasta. Riven ost,gurka,tomat, Roccoko sallad, kokt ägg,grekisk salladsost. Det är det godaste jag vet.

7 Kiki:

Hej!



1. Röd, Citronell och Mullvad



2. Jag älskar matlagning, men jag kan väl inte direkt säga att jag har någon speciell favoritsöndagsmat...

Igår, söndag, helstekte jag marinerad fläskfile i grillpanna, och gjorde käserösti till.Plus en massa grönsaker och en hemgjord rödvinssås. Det var rätt gott, det! :) Efterrätt blev en chokladfondant + grädde, som alla i familjen är galna i!

8 Linda Ericsson:

1. Citronell, Mullvad och Röd

2. Min mans grillade älgkött är nog det bästa som finns. Köttet tillsammans med ugnsgrillade rotfrukter och en sås gjord på Oxbuljong och ädelost formligen smälter i munnen. Tar gärna ett glas rött (Lat 42) till detta.



Gillat och delat detta så nu hoppas jag på påskpresent ;-)

9 care69:

Jag är gärna med!

1. Citronell, Röd och Mullvad.

2. Här hemma är en god fläskfilégratäng poppis, det blir mitt val. Gärna med gratinerade rotfrukter till.

Har länkat.

http://care69.blogspot.se/2012/04/8-april-vinn-manadens-produkt-fran-cult.html

FB: C Care Regn

10 Monika G:

Jag är med och här är mina svar:



1. Citronell, Röd och Mullvad.

2. Gino (eller Hubba Gubba som vi säger). Underbar efterrätt. Skurna bitar av banan, jordgubb och kiwi som toppas med mycket riven vit choklad. In i ugn och servera ljummen med vaniljglass.



vh

Mamma Monika

11 Paola Allegrini:

1) citronell, mullvad och röd

2) Sjömansbiff med potatis och pressgurka. Definitivt en underskattad rätt - sååå gott!

12 Solveig Hallberg:

1. Citronell,mullvard,röd



2. En härlig söndagsmiddag med familj och goda vänner. Till det serveras ett gott rödvin, en härlig nötköttsgryta med kantareller, vitlök, persilja och fullkornsris. Mums!!!

13 Jenny:

Den finns i Mullvad, Citronell samt Röd.

Den absolut bästa söndagsmiddagen måste vara med familjen som avnjuter en god köttgryta med kokta morötter och potatis. Man får absolut inte glömma den svartavinbärsgelén! Det är smaskens.

14 lolla:

1 FÄGERNA röd citronell & MULLVAD 3 ST



2.Jag bjuder mina nära och kära på smördegsinbakad fläskfile, inbakad med creme bonjur vitlök

klyftpotatis och en god sås.

hoppas på tur

kram lolla

15 Spacegirl:

1. Citronell, mullvad och röd.

2. Äppelpaj med vaniljsås till efterrätt :-)

16 liselotte:

Är gärna med och tävlar

1. Röd, citronell och mullvad

2. En hederlig köttgryta som har fått stå och puttra i några timmar.

18 Anita:

1. Röd, Citronell & Mullvad

2. Jag skulle göra en falsk fläskfilé med champinjonsås som görs i ugnen med pressad potatis och god sallad till. Jättegod och festlig rätt.



Gillar på FB redan och hoppas nu på tur! :-)

19 Mimmi:

1. Den finns i färgerna röd, mullvad och citronell.

2. På mitt grytunderlägg skulle jag placera en rykande varm zucchinigratäng (recept kommer på min blogg inom kort!)och till det t.ex. vårens första utegrillade kött. :)

20 Anna Berglund-Lundkvist:

1. Mullvad, röd och citronell



2. Lasagne tycker jag är så gott och det skulle stå på mina grytunderlägg



3. Gilalr såklart redan på fb

21 Jennie Dahlén:

Kul med dessa återkommande CULT Design tävlingar! Hoppas att de fortsätter :-)!!

1. Mullvad, röd & citronell.

2. Bästa söndagsmiddagen är lax i ugn & klyftpotatis till! Mmm så gott!

Har inte FB, men jag sprider tävlingen via mail till mina vänner!

Kommentera här: