Mattor med budskap

Therese Sennerholt har ett spännande samarbete tillsammans med a-carpet. Jag har speciellt fastnat för tre svartvita mattor med textbudskap. Ja, här kommer mina älskade bokstäver in i inredningen igen!! Vill man köpa någon av dessa kanonsnygga mattor, så finns de på NK Inredning. Min favorit bland dessa mattor är den på första bilden: Do what you love  Love what you do. Ett budskap som man definitivt borde leva mer efter! Eller man & man... Som jag vill leva mer efter!! Det vore en bra "påminnelse" att se det på en matta varje dag!








Bildkollage gjorda av mig. Inspiration från Hemtrender. Fotograf Pia Ulin.





 

Kommentarer:

1 Brunkullan med mosipperötter:

Mycket fina!



Kram Susanne

2 Jenny:

Jag älskar också det citatet - ska printa det och ha det på en tavla vid sängen tror jag, vore skönt och somna med den tanken!:)



Kram Jenny

Kommentera här: