Vilken dag!

Vilken fantastisk dag jag hade igår! Jag som har haft sådan ångest att fylla 40 år & påbörja ett nytt decennium i mitt liv, fick en underbar 40 årsdag! Bricka på sängen, "skönsång" av killarna i mitt liv, överraskande besök av fina vänner med presenter & blommor, mannens & min familj med föräldrar & syskon + familjer kom & tillbringade nästan hela dagen med oss, god mat, glädje, finfina presenter, god dricka, grattis-sms, tårta, telefonsamtal, blombud... Överröstes dessutom med Grattis-meddelanden på facebook! Kände mig verkligen som en prinsessa! TACK snälla alla ni som gjorde min dag till en perfekt 40-årsdag!















Hela huset är fullt av otroligt vackra blombuketter! Så här borde man ha det jämt :-)!



Även tårtan hade såklart en liten blomma! I år köpte jag faktiskt tårta. Har nog aldrig hänt tidigare... Men när jag skulle köpa tårta så stod det "Farsdag" på ALLA tårtor. Så det blev till att specialbeställa & hämta senare! Tur att jag hade lite extra tid på mig! För en Farsdagtårta vill man ju inte ha på sin 40-årsdag om man heter Viktoria!! ;-)


Jag hoppas att ni har sett den kanonfina tävlingen som just nu pågår här på bloggen! I samarbete med Rörstrand firar vi min 40-årsdag & priset är ett underbart frukostset från Filippa K! Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingen!





Kommentarer:

1 Anna:

Härligt att din stora dag blev alldeles fantastisk! Vilka underbara blommor du fått :-) Ha nu en fin start på veckan! KRAMISAR

2 pysseliten:

Grattis i efterskott på den stora dagen :) såg att du fått så mycket fina blomster det är du värd . Hoppas bara dom står sig nu några dar så du kan njuta av dom .

Kommentera här: