Kreta - stranden

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka på Kreta, där jag var tillsammans med mina barn, systrar, syskonbarn & föräldrar. Männen fick stanna hemma denna gång! Vi åkte till Almirida Bay med Langley & det var ett perfekt ställe för oss. Många foton har det blivit & jag har inte hunnit gå igenom alla än, så det blir fler inlägg under veckan som kommer. Vi badade mest i poolen, men var även & badade & lekte på stranden. En av stränderna var en stenstrand, där vi letade fina stenar & barnen kastade lite "macka" i vattnet. Vackert var det!










En stol stod helt alena på stranden!





Kommentarer:

1 Anna:

Perfekt med en semestervecka så här när man, eller i alla fall jag, är som tröttast på terminen. Det låter som om ni haft det jättebra. Väldigt fina bilder! Hoppas du får en fin mors dag i morgon! KRAMISAR I MASSOR

2 Emilia:

Fina bilder! :)

3 Alessandra:

Underbara bilder! Frihet!

4 Petra:

ååååhhhhh, härliga härliga bilder.

kram

5 pysseliten:

ser helt underbart ut :) ´snart är det vår tur .

Längtar som bara den just nu när det blåser fullstorm hemma .

6 Blogg by Maliin Stoor:

Underbara ställe!



Vi har varit där 4 ggr - love it!!!!



Maliin

7 nettan:

Overkligt vackert-tänk att en gång få uppleva den miljön!



enkla nettan

8 Helen Rosén:

ÅHHH vad fina bilder:)

Kramiz

Kommentera här: