Eva Solo termoskanna

Jag blir i & för sig lätt förälskad i saker, men ändå... Eva Solos nya termoskanna rymmer 1 liter & finns i fyra olika färger (svart, vit, ljusblå & röd). Så snygg! Jag har flera Eva Solo produkter & jag älskar dem alla. Kanonkvalité & helt droppfria. En vattenkaraff står ständigt på vårt köksbord. Jag har länge suktat efter termoskannan i rostfritt stål. Den kostar dock 949 kr. Denna termoskanna kostar bara 499 kr hos Eva Solo. Både Eva Solo tesil & kaffe bryggtratt får plats i kannans öppning. Termoskannan är tillverkad i konstmaterial, rostfritt stål, silikon & glas. Dessutom klarar den maskindisk. Perfekt kanna enligt mig! En svart hamnar direkt på önskelistan!! Eller kanske alla fyra...









Eget kollage av bilder från Eva Solo.


Kommentarer:

1 johanna:

håller med! Dösnygg:)

2 Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Ja en röd och en svart, tack!! Så snygga!

3 Linnea:

Den vita skulle jag inte tacka nej till!



Superfin blogg och design! :)

4 Carina - inspirera:

Riktigt tjusiga - jag gillar också Eva Solo...

Kramen.

5 Anna:

Ja, de är verkligen läckra! Älskar nästa alla deras produkter! Den röda hade passat perfekt i mitt kök-vill ha.



Tack för en bra och inspirerande blogg! Här kikar jag gärna in då coh då!



Ha en skön helg!

6 Linda-Blivande Mamma:

Så himla snygga, gillar Eva Solo!

7 Sofia:

Åh jag älskar Eva Solo. Har vattenkaraff och kaffekaraff samt ett gäng glas från märket. Love it! :)

Kommentera här: