Lakan med vårkänslor

På min jakt efter vita lakan med vitt mönster, har jag letat mycket ute i cybervärlden. Börjar undra varför det inte finns några fina!? Eller många fina lakan finns det, men inga helvita med vitt mönster! Mina favoriter här hemma just nu är faktiskt lakan jag köpte via H&M, som de hade som superspecialerbjudande innan de började med H&M Home. De är vita med ett vitt medaljongmönster.

Idag hittade jag några lakan som framkallar vårkänslor med sina pastelliga färger. Det är danska HAY som har dessa fina lakan. De är ju inte direkt helvita, som var det jag var ute efter, men vårigt fräscha. HAY har ju dessutom mitt hett efterlängtade Don´t Leave Me bord! Lakankollektionen heter Colour Block Bed Linen.












Alla bilder kommer från HAY. Sista bilden är ett kollage gjort av mig, med bilder från HAY.



Lakanen koster 499 DKK & kan shoppas direkt hos HAY.


Kommentarer:

1 Proforma - Irene:

Hemtex har vitt på vitt-mönstrade, bl.a. Margareta (rand) och Sibylla (blomma)!

DLM står HÖGT upp på min önskelista med!

Kram

2 Sofie:

Jag har också vita lakan med vitt tryck från Hemtex. Kram

Kommentera här: