Formex

Är nyligen hemkommen efter två dagar på Formex. Ojoj så mycket intryck, det är svårt att veta var man ska börja reda i alla foton & alla tankar. Så mycket fina produkter, trevliga människor, härliga bloggkollegor, intressanta möten & givande presentationer hos flera företag. Jag sitter med ett leende på läpparna & känner mig varm i hjärtat! Detta är verkligen en kontrast mot min vardag i övrigt. Känner mig så glad & tacksam över att jag får vara med om sådana här händelser. Idag blir det inget större blogginlägg än så här. Måste smälta & låta alla tankar & känslor sjunka in lite först. Imorgon kommer dock första inlägget från Formex. Bjuder dock på en bild av superhärliga Maria Montazami, som var på Formex för att Sverige-lanserade sina produkter (kommer i ett eget inlägg senare), tillsammans med mig. Jag ser helt förskräckt ut, men jag var både glad & lycklig. Fotograf var Marias lillebror Christian. 




Kommentarer:

1 pysseliten:

Ja du ser lite rädd ut :) Det ska bli jätte skoj att se mera blider och få läsa o dina dagar .

2 LiseLotte:

Nu vet inte jag men hur lång du är. Men Maria ser JÄTTEstor ut. Vem skulle inte bli förskräckt av det ;))

3 Maja/Cactusvit:

Vilket roligt möte och vad spännande att senare få höra vad hon håller på att lansera för produkter.

Kram från mig! /Maja

Kommentera här: