Skarpa nyheter på köksväggen!

Köksknivar är något som jag verkligen inte har velat lägga pengar på. I tider med matlagningsprogram på varenda tv-kanal, vågar jag väl knappt erkänna att jag inte tycker att det är så kul med matlagning. Det står mannen för här hemma. Jag bakar, för det älskar jag!! Dock blev jag faktiskt blixtförälskad när jag såg vårens nyheter hos Stelton - Pure Black & Pure White. Jag har bara sett knivarna på bild & inte hållt i dem i verkligheten, men ojoj så supersnygga de är! Hoppas att de är lika bra som de är snygga!! De är helsvarta & sitter på en helvit magnetlist. Knivarna är gjorda i rostfritt kromstål med matt beläggning, för att de ska garantera ett bra grepp. Nu finns de som stor (34,3 cm) & liten (23,7 cm) kockkniv samt brödkniv (37,4 cm). Knivmagneten är 42 x 3,5 cm. Hade jag sådana här sköningar i köket skulle jag nog hjälpa till med matlagningen lite mer...






Pure Black Kockkniv, stor (849 kr)




Pure Black Kockkniv, liten (599 kr)




Pure Black Brödkniv (699 kr)




Pure White Knivmagnet (699 kr)


Pressbilder från Stelton.


Kommentarer:

1 Hellis:

Najsa! Dom skulle sitta fint i ett Woodoo-ställ!

2 Carina - inspirera:

Riktigt tjusiga! Nya knivar är något som behövs här hemma...

Kramen.

3 Proforma - Irene:

Jättesnygga! Hoppas dom är bra också!

Jag har aldrig velat lägga pengar på dyra knivar men samtidigt är det så irriterande när dom är dåliga. Så började barnen köpa Global till sig själv... jag var fortfarande emot! Så fick jag en brödkniv i julklapp för ett par år sedan... av barnen... Global, förstås! Och jag blev helt såld!!! Bästa kniv jag någonsin haft och nu har jag flera! Fick ju ge med mig! :)

Kram

4 Malin:

Åhh de där var riktigt snygga!!!

Kommentera här: