Returglas på bordet!

I fredags var min första arbetsvecka efter semestern slut. Regnet fullkomligt vräkte ner & jag var otroligt trött. Då fanns det ett fint paket här hemma som väntade på mig. Helgen kunde inte ha startat bättre :-)! Det var en Change Butelj, en ljusstake från Cult Design. När jag bläddrade i deras nya produktkatalog - Squarebook för hösten 2011 - för ett tag sedan var detta en av favoriterna inför höstens kollektion. Åhhh vad fin den är! Så idag har vardagsrummet fått en ny accentfärg - grön! Jag hoppas att kunna komma iväg till Formex om några veckor & då får jag förmånen att se hela kollektionen irl.

Change Butelj är alltså en av nyheterna för hösten. Det är en ljusstake som är producerad av återvunnet glas. Ljusstaken är gjuten på Bergdala Glasbruk i Småland. Varje ljusstake är unik i sig, då sammansättningen av återvunnet glas varierar. Change ljusstaken kommer att komma i ytterligare en nyhet - Change trea i terrakotta.

















Kommentarer:

1 Anna:

Change Butelj var en av mina favoriter också. Den är så snygg! Lampan Cubism var en annan favvo och i går när jag såg den på stan kunde jag inte låta bli...



Jag ser supermycket fram emot att få ses snart igen! :-) Såg du förresten mitt senaste meddelande på fb? KRAMISAR

2 pysseliten:

fin Tog fram culten jag fick av er idag i plommon till vardagsrummet :)

3 Johanna S:

Vilken fin bloggdesign du har. Brukar du vara med i bloggtävlingar? Isf kanske http://presentupplevelser.com/?p=36 kan passa dig?

4 House of Jammi - blogg och webshop:

Wow, vilken läckerbit!

5 Hanna Skattberg:

Tjenare, kolla gärna in på min blogg, och säg va du tycker:D

6 Erik @ Var dags rum:

Denna är min favorit med! Snyggt retro och återvunnet glas - och grön (min favoritfärg) gör inte saken sämre! :)

7 Cissi:

Så snygg! Älskar verkligen de ljusstakarna och den där var verkligen farligt snygg!

8 jenny (janethepain.se):

Åh I like.. Skulle kunna ha ett helt gäng på bordet här hemma:)

Jenny

Kommentera här: