Coola Globe

Jag har letat efter bra belysning till vår altan. Just nu är det alldeles för mörkt på den. Efter mycket sökande på webben efter både permanent & flyttbar belysning tror jag att jag har hittat det jag söker. GP Colorplay Globe är en LED-lampa som är uppladdningsbar & den kan vara trådlös med 8 timmars brinntid. Globe kan användas både inomhus & utomhus samt fungerar bra både i regn & snö! Man kan välja om man vill ha en färg lysande på lampan eller om man vill att den ska skifta mellan sju olika färger - röd, grön, gul, violett, vit, mörkblå eller ljusblå/turkos. Det går även att dimra lampan. Allt styrs via en fjärrkontroll. Visst måste väl detta vara den ultimata lampa för vår altan. Några sådana här på olika ställe skulle förgylla året om. Perfekt att den fungerar även i snö & regn. Storleken på Globe är 30 cm i  diameter. GP Colorplay Globe kommer från GPBM Nordic.














Pressbilder från GPBM Nordic.


Kommentarer:

1 Jennie Dalén:

Wow så läcker & smidig! Den måste jag kolla upp närmare ! Tack för tipset!!!

Kommentera här: