Vinn terrassvärmare Lounge Heater!!

Idag är det skärtorsdag & nu börjar påskhelgen. Vad passar inte bättre än att starta påsken med en finfin tävling! Tillsammans med BelysningsDesign.se har DAHLARNA nu en tävling där någon av er kan vinna en terrassvärmare Lounge Heater (värde 1495 kr). En härlig benvärmare & parasollfot i ett! Den har en unik design i slagtålig plast & aluminium. Perfekt att ha under utebordet, för att förlänga härliga kvällar ute på altanen, uteplatsen eller balkongen. Terrassvärmaren tillverkas av www.termognosjo.se.



Så här enkelt tävlar du:

1. Gilla BelysningsDesign.se på Facebook.
2. Motivera varför du ska bli den lyckliga vinnaren av terrassvärmaren Lounge Heater.

Skriv svaret i kommentarsfältet nedan. Glöm inte att skriva din e-mailadress, så att jag enkelt kan kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. Det är endast jag som ser din e-mailadress.

Vill du hjälpa till att sprida tävlingen via din blogg, mail eller facebook, så får du mycket gärna göra det. Det är självklart tillåtet att använda bilden ovan. Det spelar alltså ingen roll om du har en blogg eller inte - alla är naturligtvis lika välkomna att tävla!!

Tävlingen pågår till torsdagen den 28 april kl. 22.00.


GLAD PÅSK & VARMT LYCKA TILL!


 

Kommentarer:

1 Per:

Jag vill göra sommarnatten hetare...;)

2 Petra:

Jag vill kunna sitta i vårt uterum med mina älskningar hela natten och läsa sagor om prinsar princessor utan att bli kall om fötterna!

3 Jenny Frisk:

Med en Lounge Heater skulle vi slippa filtar och drag om fötterna, och kunna njuta av vårt sommarrum även på våren och hösten. Det skulle vara underbart!

4 pysseliten:

nu gillar jag den på facebook :)Vi har letat runt hela vintern éfter en frän terassvärmare till vår nya inglasade altan så vill så gärna testa lyckan på din blogg med att testa vinna denna fina värmare från belysning designe . Har länkat med :)



Glad påsk

5 pysseliten:

gjorde an bok i nt för 99:- den kom idag :)

6 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Jag är gärna med och tävlar. Jag gillar dem på FB, heter Anna Karlsson.



Har även tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/april/terassvarmare-284.html



Vi byggde en altan förra året men har inte råd att bygga väggar och tak till den och därför skulle vi behöva ha en terassvärmare så man kan sitta ute lite längre på kvällarna.



Hoppas på tur i tävlingen.

7 Anna Möllersten:

Att ge sig på o måla hus i V.29 (nr 3) inför att vi ska få till ett verandagolv, att få njuta läänge med extra värme vore drömmen!

8 Erika-foto-smycken-grafiska tryck:

Efter all renovering på huset är kvällen sen. Att då kunna koppla av ettt ag på altanen vore inte fel. Med terassvärmaren blir det möjligt.

9 lovisa:

jag är med!



har länkat här: http://gnugge.blogg.se/2011/april/tavling-55.html#comment



jag skulle vilja vinna för att jag fryser verkligen super lätt. brukar sitta ute på terassen & grilla, så det skulle vart jättebra om jag hade en sådan. så jag slipper frysa menar jag. har även hört att den ska va bra, så jag själv skulle nog inte va besviken!



kram!

10 Anna l:

Vill kunna njuta av sommarkvällarna maximalt utan att behöva sitta och småhuttra



Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/terrassvarmare.html



Gillar redan på fB - Anna Lundkvist

11 Malin:

Gillar på Fb-Malin Skålberg



Vi hade en vision om en stoor uteplats när vi köpte detta hus. Vår dåvarande altan har bytts ut till vanligt singel på en fyrkantig plats på tomten. Drömmen och visionen finns kvar..Men om några år kanske? Något härligt som värmer oss om kvällarna kommer göra våran uteplats mkt mer användbar.



Glad påsk!

12 Elisabeth:

Äntligen är jag efter vintern tinad

men med en kall sommar blir jag åter pinad.

Inget risktagande i år

hoppas jag en terrassvärmare får.

13 Sofie L:

1. Gillar pà FB (Sofie Lindholm)



2. Jag bor sedan mànga àr utomlands och kämpar varje vinterhalvàr med vedkamin för att värma upp lägenheten. Rätt jobbşgt att hàlla pà med att hugga ved och bunkra upp. Med denna skulle jag kunna njuta av utsikten fràn min inglasade balkong även under kalla àrstider :)



Har tipsat pà bloggen

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/28-april-terrassvarmare.html

14 Marianne Eriksson:

Jag har gillat på FB.



Det skulle vara helt underbart att ha värme på vår uteveranda för då skulle vi ju få ett extrarum från tidiga våren till sena hösten.

15 Jessica Hellström:

gillar belysningsdesign på FB



Vill få lite värme ute på balkongen i mitt hus

då blir även kvällarna varm och ljus!!

16 Eva Flood:

Behöver en ny låna bort våran till dottern,den

hitta aldrig hem igen.

17 Solbritt:

Vi har inte glasat in hela vår altan

så vi kan sitta där bara på da´n.

Behöver något som värmer våra ben

när vi sitter där och kvällen blir sen.

18 Jenny:

Har gillat på facebook (Jenny Engman)



Jag personligen har ingen balkong eller altan, mina föräldrar har dock och jag tycker detta skulle vara en PERFEKT present till dom. De sitter alltid ute långt in å nätterna från och med nu tills det börjar snöa (Ibland längre än så tillochmed) så dom är i ett verkligt behov!

Perfekta presenten till den uppkommande födelsedagen med andra ord!! ^^

19 Ann-kathrin:



När sommaren är kort

är det viktigt med comfort.

ge oss därför värmesupport

för att frysa på sommaren känns jättesvårt!

20 Mia:

När man bor i norrland är sommaren kort så därför göra man allt för att förlänga sommaren :)

Hoppas på turen :)

/Mia

21 Emma Börjesson:

Hej!

Jag gillar belysningsdesign.se på facebook.

Jag skulle jätte gärna vilja vinna eftersom vi har precis byggt färdigt våran altan och det skulle vara super mysigt att kunna inviga den redan nu med hjälp av denna benvärmaren/parasollfoten! Parasoll är ett måste i våran familj eftersom min lillasyster är väldigt ljushyad och benvärmare behövs här på kvällarna!

Ha en bra påsk!

Önskar Emma

22 Annchristin Holmlund:

En sådan värmare skulle förlänga våra dagar och kvällar vår sommar och höst.Här i norr kan det behövas då sommaren är kort och vi vill njuta av den så mycket som möjligt :)

23 jenn:

Klart att jag vill vara med! Jag har gillat pa FB (Barbados jenn).

Det skulle vara härligt att kunna förlänga sommaren och kunna njuta oftare och längre av varan härliga ballkong...gärna i trevligt sällskap med en kyld drink i handen!:0)

24 jenn:

Har tippsat pa bloggen: http://barbados.blogg.se/2011/april/28-april-terrassvarmare.html

25 Hanna:

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla. Har gillat på facebook!



Vi har byggt en lounge, men har ingen loungeheater! Vi bor på upplandsslätten, med snålblåst för jämnan. All extravärme man kan få är bra. Vi använder vår lounge som en förlängning av vardagsrummet. Vore trevligt att bjuda barnen på legolek i loungen om kvällarna och få lite värme där nere på trasmattan.



Må gott!

Hanna

26 Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar:

Med många barn i huset vill man va ute så mkt som går,

därför hoppas jag innerligt att vi denna vinsten får.

Denna smarta pryl kan hjälpa oss på bästa sätt,

att få sommarkvällarna längre utan att behöva sitta tätt.

Nu har vi fått besked om att vi väntar en liten till,

och det lär bli många sommarkvällar man sitter still.

Som gravid blir jag lätt frusen och kall,

denna hjälper mig att hålla värmen på vår trall!



Jag gillar på fb (Annika Nilsson)



Mvh Annika

[email protected]

27 frusen stackare som snart fyller 40år.:

Jag är jämt så frusen och ska snart ha mitt 40års kalas på min altan..

Tänk om denna underbara skapelse kunde värma upp mig och mitt sällskap denna dag och så många flera..

Ihope i win.:-)

kram frusen stackare.



Mitt blogginlägg om tävlingen.

http://www.improveme.se/gniztra/148305

28 Anna:

Har gillat på Fejan.

Motivering: Bor i ett blåshål! Så illa så att vi efter 4 år måste glasa in för att kunna sitta på altanen. Glasdörrarna kommer på torsdag men jag har inte råd med en så snygg värmare dessutom. Snälla, glasdörrarna är oisolerade!!! ;-)

29 lolla:

hejsan

jag har gillat på FB

motivation:jaaa en terassvärmare skulle defenitivt förlänga utesäsongen hemma hos oss där det är ganska blåsigt och kallt.

hoppas på tur

kram lolla

30 Annette:

Jag skulle gärna vilja vinna denna terassvärmare. Det skulle vara så skönt att kunna sitta ute även de lite kyligare kvällarna och njuta. Skulle vara trevligt att läsa bloggar utomhus :-)



Kram Annette

Glad Påsk!



PS! Har klickat jag gillar på FB.

31 Patrik pson Nilsson:

Min svärfar är så himla frusen av sig och han har nu hela vintern haft elräkningar på 7000 kronor i månaden så om jag vinner denna så skall jag ge den till honom så han kan sitta ute på sommarens alla kvällar och mysa med värme :)

32 care69:

Jag är gärna med!

Att sitta ute sommarkvällar är alltid härligt,

men ibland kan det bli lite besvärligt,

om kvällen inte alltid är så varm och mysig,

att få släpa ut filtar mm för att man känner sig "frysig",

hoppas nödrim är accepterade från en frusen själ,

allt jag önskar är att slippa frysa och kropp och häl.



Har tipsat:

http://care69.blogspot.com/2011/04/28-april-vinn-terrassvarmare-lounge.html

33 Annika S:

Jag och min stora kärlek har köpt en bostadsrätt så snart blir vi sambos, längtan är enorm, men pengarna rullar ju iväg, så det hade varit underbart att få lite hjälp med en av utgifterna, nämligen uppvärmning av vår terass, så vi kan njuta lite extra länge av vårt extra utrymme, både själva men även tillsammans med våra familjer som vi vi vill skämma bort efter all flytthjälp sedan :)

34 M.Ö:

Terassvärmaren ska har den poängen,att jag ej längtar in till värmen i sängen.

Jag skulle inte frysa om armarna och bena,och kvällarna skulle bli sena.Bara sitta och mysa,utan att frysa.

Glad Påsk !

35 M.Ö:

Glömde skriva att jag gillat Belysningsdesign på facebook.tipsar även mina vänner på facebook om din sida,så de också får chansen att vinna.

36 chanette:

chanette svensson gillar på fb.



jag vill vinna den för att kunna piffa till min annars tråkiga balkong. med denna skulle det kännas trevligare att sitta där ute. sen kan man ju tillägga att jag tyvärr inte har nån sol på min balkong.. snyft

37 NIna Ortenlöf:

Att rimma är inte riktigt min sak

men denna värmare är helt i min smak

Mina fötter blåa och kalla på kvällen

hade varit skönt att slippa ta fram fällen.

Denna praktiskt stadigt står

och jag slipper att frysa om mina tår.



Gillar redan på facebook under Nina Ortenlöf



Glad påsk

38 Yana:

Sommarkvällarna bjuder till lek -

i sommarbrisen ljumma smek. -

Rätt vad det är måste vi avbryta vår Canasta, -

och in i stugvärmen hasta! -

Med terassvärmare kan vi spela färdigt, -

och vi får njuta och ha det härligt -

Slipper huttra och frysa -

utan kan skratta och mysa!



(har gillat på Facebook).

39 Sandra:

Efter många års av alkoholmissbruk

Insåg jag att jag var sjuk,

Slutat dricka

Ingen mer fyllehicka

Tre månader blir det snart

men jag är ändå inte riktigt smart

Tyvärr har jag inte slutat röka

fast jag har slutat kröka.

På kvällarna blir det väldigt kyligt på min terass

inget alternativ att tjuvröka på dass

Att få lite värme om mina ben

kanske gör att jag även slutar röka sen

och på terassen bara sitter och myser

utan att jag häcken av mig fryser.



Har även gillat på facebook



Länkar här

http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/tavlingar-8

40 Sanna:

Om sommarkvällarna vill man sitta ute och mysa,

slippa flytta in för att man börjat frysa.

Vår sommar är kort och hösten kommer snabbt närmare,

då är det inte dumt alls med en terassvärmare.

Ja, vi vill helst vara ute varenda minut,

så hos oss är behovet av lite extravärme akut.

41 Sanna:

Glömde skriva att jag gillat på FB som Sanna Andersson.

42 Elin:

Synd att man inte har fb, hade gärnat vart med och tävlat =)

43 Susanne Friman:

Med denna Lounge Heather blir uteplatsen "hot",

ger en varm & skön feeling fast vädret är grått!

44 Annica:

Värmen är på topp men på kvällarna fryser man rejält om man inte har någon att kramas med. :D I sommar är det tänkt att jag ska fira min 25 årsdag hemma och då vill jag kunna sitta på min balkong utan att frysa :D så jag håller tummarna.

45 Annica:

glömde skriva att jag gillar på FACEBOOk Annica Nilsson.

46 Myran:

Gillar de på fb (Alexandra Myran Segersten).



Vill sitta ute med vänner sena kvällar i sommar, utan att behöva frysa. Bara njuta av varandras sällskap och känna värmen.

47 Annika:

Jag gillar redan belysningsdesign. :)



Jag vill vinna för att kunna sitta ute på vår altan utan att frysa om fötterna. :)

48 Olelsi/Nettan:

Hallå där!!

Nu har jag "Gillat" på fb heter Anette Jonsson där (utifall ni undrar).

Varför jag vill vinna:

Jo först och främst så skulle jag glatt vilja vinna den men jag vet en som skulle bli ännu gladare och det är mina föräldrar om de fick en sån här.

De har ett jättefint ute rum men som tyvärr fick sig en smäll av årets snö och många rutor gick sönder, de fick in snö i deras uterum och mycket gick sönder. Så om jag kunde vinna så skulle mina föräldrar få vinsten, då pappa gärna tar en tupplur på hammocken på kvällarna. Hoppas på tur!!



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

[email protected]

49 Carolina:

Jag gillar på Facebook! (Carolina Åhsberg)

Jag skulle vilja vinna för att kunna njuta längre av sommarkvällarna här i vår vackra skärgård, det känns som att man går miste om måååånga timmars njutning som man kan njuta av om det blir riktigt hett!

50 Mariann Lövgren:

På vår nybyggda altan i norra delen av Sverige gör en värmare stor skillnad på årstiderna. VÅren kommer fortare,sommaren blir längre och hösten anländer senare. Dessutom måste det ju va min tur denna gång;)

51 Martina:

Gillat på FB såklart (efternamnet är Stolt)

Jag gör precis så som det sägs att vi nordbor klär oss fel... Varmt på överkroppen som om det vore minusgrader och benen klär jag som om de bodde på Bahamas... Då är det ju perfekt med en värmekälla under bordet på terassen, så man kan sitta där och njuta lääänge efter att solen gått ner (och ungarna sover...)!

52 Sara:

Har gillat på fb!

Skulle vilja vinna denna till min kära far som precis byggt en terrass och han fyller år 11 maj så skulle vilja ge honom en nödvändig present! Skulle vara super!

53 Lotta:

Tänk att kunna få tre presenter i en. Först en fossingvärmare, sen en parasollfot och dessutom en lång, varm och skön sommar.



Så klart gillar jag på FB också.

54 Hanna - Whiterainbow:

Jag har gillat på facebook!



Jag är den rätta vinnaren, eftersom jag bor upp i norra sverige och här behöver man en terassvärmare när man ska sitta ute på sommarkvällarna/nätterna. Eftersom jag ingen har nu skulle det vara kul om jag vann och kan sitta ute i sommar:)



Kram

55 joHannah:

Jag vill vinna för att kunna sitta ute på balkongen tillsammans med min andra hälft när barnen somnat. På våren börjar vi prata om hur mysigt det vore att sätta sig på balkongen och filosofera i kvällssolen(som förr)och när hösten kommer har vi fortfarande knappt tagit oss ut, för när vi får den tiden för oss själva har redan kylan smygit sig på och vi hamnar inne i soffan istället. Med en terassvärmare kan vi sitta ute hela natten och njuta av lugnet över trädtopparna.

Jag har gillat på fb, hannah jansson.

56 Åsa Rönström:

Åh, vilken grej!

Att kunna förlänga kvällarna och fortsätta njuta av sommaren är en dröm! Jag vill gärna vinna och gillar även på FB!

57 Helen Rosén:

Behöver en terassvärmare för att jag fryser:)

58 Blogg by Maliin Stoor:

Jösses vilken bra grej!



Den skulle verkligen behövas i Villa Stoor då vi inet har något "uterum" utan sitter på altanen utan tak och väggar vilket gör att värmen inte håller sig så länge på kvällen - denna skulle göra underverk hos oss!!



Smart grej!



Må gott!



Maliin

59 Mackan:

Villor i Sverige har blivit så dyra

Därför bor vi kvar i en 3:a, trots vi är fyra



Som tur är har vi en balkong att hänga på

Men som ni vet är de varma dagarna få



En Lounge Heater är varmt välkommen till vårt hem

Vi skulle ta hand om den som en familjemedlem!



Spännande!

60 Alexander Sjöström:

Vad kul tävling! :) Skulle passa mig och pappa perfekt på våran egna lilla balkong. Jag har valt att dikta/sjunga min motivering. Jag tävlar åt min pappa så ni vet.



Skulle vara roligt att faktiskt vinna nån gång,

därför sjunger jag nu min sång,



ni ställer upp med fina priser,

fast just nu pågår många kriser,



kris i ekonomin, kris hemma

en del har knappt en femma,



värme på balkongen kommer pappa älska,

efter en god hamburgare som först ska smälta,



pappa är arbetslös och skall jobb söka,

chansen kommer med värmen öka



då han i lugn & ro på balkongen kan leta,

och hitta något som han vill med arbeta,



hoppas 2011 blir hans turår,

så att han både värme och jobb får.

61 Therese:

Jag vill absolut vara med och tävla :)

Jag vill kunna sitta och läsa ute på min altan sena sommarkvällar. Men här uppe i norr blir det lätt fuktigt och kallt när solen går ner så det skulle vara en dröm att få lite värme :)

Länkat på min blogg :)

62 Jennie:

Jag har lämnat skånes trygga famn och flyttat till fjällen,

här är sommaren inte så varm och behglig på kvällen. Älskar att sitta ute i den ljusa sommarnatten,

fryser dock som bara katten..

Med denna värmare jag behagligt får,

håller nu både tummar och tår..

63 Linda Lindvall:

Gillat!



Efter 8 år tillsammans hände det jag aldrig trodde skulle ske. På skärtorsdagen friade min sambo! :)

Med liten budget är tanken att vi ska mysa med släkt och vänner i trädgården och vad passar väl bättre än att lite extra värme från en loungeheater från Belysningsdesign.se?!

64 Karoleen:

Nu har jag gillat. Min mamma älskar somrar i Sverige, men hon är väldigt frusen av sig så hon får antigen klä sig jättevarmt (typ jacka och tröja) eller så sitter hon inne, och det är jättetrist att hon inte riktigt kan umgås med oss alla. Därför skulle denna vara perfekt hemma hos oss.

65 Camilla Sandmark:

Har nu gillat och jag gillar vad jag ser.

Loungeheatern är läcker,om den jag nu ber.

Min enkla motivering,jag en 0428 är..

Och jag får nog inget annat paket än det här..:)

66 InaStina:

Gillat på FB!



Drömmen om en egen pool har slagit in,

så låt mig njuta länge av altanen min.

Sitta varmt som badvakt åt mina ungar,

tack vare Loung Heater kan vi känna oss som kungar!

67 Marie:

...För att mina barn vägrar att krama mig:

"Du är ju så KALL mamma!"

68 Sandra - mamma till Molly:

Jag är gärna med och tävlar.

Gillar på Facebook (Sandra Li) och skulle vilja vinna den här för att överraska sambon. Vi bor i en lägenhet men gillar att sitta på balkongen men tyvärr har vi ingen kvällssol så det blir riktig kallt när den försvinner över hustaket. Med en terrassvärmare kan vi umgås mer på balkongen och sitta där och njuta när dottern somnat för natten. Hoppas jag kan få vinna den här så jag kan ge en riktigt bra överraskning till sambon! :)



+ bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/april/terassvarmare-284.html



/Sandra

69 Jessica Sörensen:

När hösten tränger på

och vi inte in vill gå,

vad passar inte bättre då?

Jo terassvärmaren från Lounge Heater,

höstkylan då inte på oss biter.

Hoppas vi kan njuta av sommaren lite till,

att vinna är vad jag vill.

70 Linda:

Vi har precis byggt en kanon fin uteplats, tyvärr blev det dyrare än vad vi räknat med. Och vår dröm är att kunna sitta där ute på vintern och mysa och se snöflingorna falla.

71 Veronica Sandström:

Loung Heater är värd att beundra, glädjen att sitta ute skulle ökar från 0-100.

I förlängningen skulle det bli flera sena kvällar som vi myser utan att vi för den skulle sitter & ryser.

Jiiiiipiiii! :-D

72 Kia Westergren:

Hej

Jag har förmodligen sveriges största balkong/terass men fantastisk utsikt. Tänk att kunna njuta av den flera månader extra med hjälp av värme från Loung Heater :)

73 Cecilia A:

1. Jag gillar på FB. :)

2. Lounge Heater vore perfekt för mig som alltid är frusen om fötterna! Dessutom är det en snygg och praktisk pryl som vore en otroligt passande vinstpresent just nu när vi ska fixa vår terass. :)

74 Rosi D:

Sommaren är kort, det mesta regnar bort... :)

Åtminstone så är sommaren ganska kort uppe i Luleå där jag bor med min familj. Det blir fort kallt på altanen och vi får flytta in och mysa inomhus.Hade gärna velat stanna ute på altanen efter augustimånad också och då utan att behöva linda in sig i en massa filtar.



75 Henrik Lindström:

Värmaren skulle sitta som en smäck i tältet som jag ska ha på min 40-årsfest! Varma vänner är glada vänner... :-)

76 DAHLARNA:

TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD!

TACK för ert deltagande!

Återkommer inom kort med en lycklig vinnare!

Kommentera här: