Ta hem världen!

Mr Perswall har nu kommit ut med en ny tapetkollektion som heter Destinations. Åh, vad jag gillar den! Min favoritstad är New York & det finns en hel del motiv som är just från denna underbara stad. Jag önskar så att få ett New York-motiv på en av mina väggar här hemma! Här nedan kommer ett urval av bilder ur denna tapetkollektion.






Svart tapet med vit text. Mycket bokstäver där det gömmer sig städer. Coolt!



Samma tapet som ovan finns även med vit bakgrund samt med svart bakgrund & färgad text.



Tänk att en spårkarta kan vara snygg! Här finns både en färgglad & en svartvit variant.



En svartvit Manhattan-karta vägg! Love it!!



Samma Manhattan-karta finns även i färg.



Tecknade New York motiv! Jag älskar verkligen denna stad!! Finns så många mäktiga byggnader, vänliga människor, fina parker & fantastisk shopping! Med på denna bild finns även bordet "Don´t leave me" från Hay som står högt på min önskelista. Gillar denna tapet!!


Time Square! Häftigt pulserande område på Manhattan. Bör upplevas någon gång :-)!

 


Mäktiga Brooklyn Bridge!



Ett annat motiv av samma bro, både i färg & i svartvitt.


Alla bilder kommer från Mr Perswall & kollektionen Destinations. Kollagen är gjorda av mig.


Kommentarer:

1 Em Svensson:

Riktigt häftiga tapeter! blir så sugen! :D

2 Carina - inspirera:

Vilka fina!

Min favorit var den svarta bokstavstapeten...skulle passa mig perfekt!

Ha en trevlig helg.

Kramen.

3 Mirka:

Den ljusa bokstavstapeten är urläcker ju, skulle gärna slänga in den i min kommande avlånga hall :)

4 Anonym:

Vad fina, var köpte du tappeterna?

Kommentera här: