VINNAREN ÄR...

Ojojoj så många tävlingssvar som kom in i Tassimotävlingen, både via kommentarer & via mail. Jag önskar sååå att jag kunde ge en kapselmaskin till er alla!! Vilka underbara svar ni har skrivit! Jag ser verkligen fram emot att komma på oväntat besök till er :-)! Jag kommer att få fullt upp närmaste året bara att åka runt i Sverige & se fram emot underbara kaffestunder & härliga samtal ;-). Det är ju hur svårt som helst att bara välja ut en endaste vinnare. Många har skrivit om det där lilla extra, ni har kollat runt på bloggen & hittat saker som jag gillar lite extra. Underbart gästvänligt! Ni har erbjudit er allt från härliga pratstunder om inredning, bjuda på gott vin & sedan skjutsa hem mig, göra pinnbröd i fina naturen, härliga promenader, designmuggar & bubbelbad. Allt låter ju helt underbart. Så för att verkligen kunna utse en vinnare var jag tvungen att ta hjälp. Jag valde ut ett 40-tal & sedan fick jag hjälpa att till slut utse en vinnare!

TACK alla härliga tävlingsdeltagare! TACK TASSIMO för trevligt samarbete kring denna tävling! TACK alla som har spridit tävlingen via sina bloggar, mail & facebook.

Så till den lyckliga vinnaren...



Annas vinnande svar:
 
1. Vad skulle du helst bjuda dina kaffeälskande vänner och familj på när de kommer på besök?
Vår familj och vänner har alla olika smak,
vi bjuder naturligtvis på hembak.
Till det, Tassimos varma drycker
där alla kan välja vad de tycker.

2. Vad skulle du helst bjuda på om jag, Dahlarna, dök upp på oväntat besök? Skriv gärna en motivering.
Om du kom hem till oss, skulle vi för det första bli väldigt glada.
Du får ta plats i vår sköna divan med ett fotbad och dina fötter skulle få bada.
Under tiden så får du en underbar dryck
som vi tar fram med ett enda tryck
Till det en god hembakad kaka
och vi hoppas att det ska smaka
Tänk vad Gevalia och Bosch kan
och Tassimo blev vår och drömmen blev sann
 
 
GRATTIS ANNA! Jag ser fram emot härligt fotbad, hembakad kaka & nygjort kaffe ;-)!


PS. En ny tävling är på gång inom kort här på bloggen. Så titta gärna in snart igen & ni har en ny chans till att vinna något riktigt fint. Denna gång har det inte med kaffe att göra.  

 

Kommentarer:

1 Annette:

Grattis Anna!!!!



Annette

Kommentera här: