TÄVLING - VINN underbara smycken från NAKI design!

Tillsammans med NAKI design startar jag idag en tävling här på bloggen, där man kan vinna ett presentkort på 500 kr. Vinnaren får alltså fritt välja vilket eller vilka av dessa underbara handgjorda silversmycken den önskar, till ett värde av 500 kr. Unna dig själv ett fantastiskt smycke eller ge bort till någon du tycker om! Perfekt present nu när julen närmar sig...

NAKI design drivs av Sara, som är en barndomsvän till min syster. Sara är en otroligt glad, härlig, omtänksam, spontan & varm tjej som det inte går annat än att älska! Nu har hon sedan några år tillbaka lämnat Norrköping, IT-världen & vintern & bor numera i Negev-öknen, där hon ägnar sig åt silversmide. Här bor hon med sin man & deras två barn. NAKI betyder RENT & det speglar stilen som Sara har när hon designar & gör sina silversmycken. Saras svenska rötter påminns också mycket i hennes smycken - rena linjer, stilrent - typiskt skandinaviskt! NAKI designs websida hittar du HÄR. NAKI design på facebook hittar du HÄR.


Så här enkelt är det att tävla:

Svara på frågorna:
1. Vad har Sara influerats av, när hon gjorde de vackra blomörhängena som finns på bilden ovan?
2. Om du blir den lyckliga vinnaren av detta presentkort, vad skulle du då välja för smycke? Motivera gärna.


Om du vill ha en extra chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna då med dig tävlingsbilden ovan samt länka till DAHLARNA OCH till NAKI design. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat. Ett annat alternativ till en extra chans är att gå med i facebook-gruppen NAKI by Sara Kallus. Skriv då i kommentaren nedan med vilket namn du är med.

Även du som inte har en blogg eller facebook, är naturligtvis lika välkommen att vara med i tävlingen! Om du också vill ha en extra chans, kan du tipsa fem vänner om tävlingen via mail. Skicka då även en kopia av det mailet till [email protected].

Var noga med att fylla i namn & er mailadress, så att ni kan kontaktas om ni vinner :-)! Tävlingen pågår till söndagen den 14 november kl. 20.00.


VARMT LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 Lena Ringstad:

1. Sara har influerats av den svenska, underbara sommaren.

2. Jag skulle, bland alla vackra smycken Sara designat, kunna tänka mig att bära en ring från serien Sea treusure. Snygg design med vackra, lite höstiga, färger på stenarna.



Har gått med i NAKI jewlery designs grupp på facebook idag.



Vi ses på skolan på tisdag!

Se om vi kan få till en kaffe?!!

2 Linda P:

Wow, så vackra välgjorda smycken. Här måste jag ge mig själv en chans :)



1) Den svenska sommaren

2) Go with the flow-armbandet är oemotståndligt, så ett "bidrag" på 500 kr skulle vara välkommet. Vackert att smycka armen med oavsett om du har lång eller kort ärm, till vardag eller fest. Det enkla, non fuzzy-uttrycket passar mig perfekt.



kram

3 Linda P:

Går med i facebook nu, med Linda Palla :)

4 care69:

Jag är gärna med!

1. Den svenska sommaren.

2. Caressed By The Sea, för att den var så vacker.



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/11/14-nov-vinn-underbara-smycken-fran-naki.html

5 Mattias:

Hej! Jag är självklart med även jag och tar en extra lott såklart då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/14-nov-vinn-underbara-smycken-fran-naki-des.html



rätt svar på frågan är den svenska sommaren! Skulle jag ha turen med mig skulle jag välja Caressed By the sea som är underbar! Hoppas på tur!

MAttias

6 Carin Leonardsson:

Underbara smycken!!

1.Självklart har hon inspirerats av våra svenska vackra prästkragar

2. Ett vackert stelt silverarmband, som jag såg på en bild, skulle passa mig fint =)

3. Jag är med i NAKI design på facebook!

8 Nadine:

Hej! Är jättegärna med och tävlar om detta fina pris :)



1. Hon inspirerades av den svenska sommaren när hon gjorde blom-örhängena.

2.Om jag vann så skulle jag välja Brushed gentle sterling silver ring with zircon stone. Jag skulle välja denna ring för att det var så enkel och otroligt vacker!



Jag har även länkat till din tävling i min blogg här:

http://nadinepetersson.blogg.se/2010/november/tavla-om-underbara-handgjorda-smycken.html

9 Liselotte:

Hej! Är gärna med och tävlar. 1 Hon har inspirerats av den svenska underbara sommaren, blommor. 2 Jag skulle vilja ha den fina ringen Caressed by the sea Ring, bara för den är så underbar. För en extra chans har jag länkat här http://liselottess.blogspot.com/2010/11/p-kort-smycke-14nov.html Mvh Liselotte.

10 Spacegirl:

1. Den underbara svenska sommaren

2. Denna underbara ring Brushed gentle sterling silver ring with zircon stone

Jag bär tyvärr sällan ring för jag har ingen som jag vill bära varje dag men denna vore en sådan ring som jag skulle bära ofta, ofta, den är så FIN.

Här är minhttp://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-presentkort-hos-naki-design.html blogglänk

11 Sandra:

Hej, jag är gärna med i tävlingen!

1. Den svenska sommaren

2. "Get To The Point clean cut sterling silver ring with zircon stone - Free Worldwide Shipping" skulle jag så gärna köpa om jag vann. Den var verkligen underbar och jag har länge letat efter en ring jag kan använda både till fina fester och vardag.

12 Jeanette:

1. Den svenska sommaren.

2. Caressed By The Sea, jag gillar verkligen att den är så stilren men ändå inte tråkig. Den passar till alla plagg.

13 Anna:

1. Den svenska sommaren och sommarblommorna

2. http://www.etsy.com/listing/60776078/caressed-by-the-sea-rings-with-beach En underbar ring som är lite "udda" vilket jag gillar.



Har länkat på min blogg

14 Anna:

1. Den svenska underbara sommaren

2. Om jag vann så skulle jag välja Always with me-fina armband med namn.

15 Caroline L:

1. Den svenska sommaren

2. http://www.etsy.com/listing/59614362/swedish-summer-flowers-handmade-of?ref=em

16 Viktoria:

17 Viktoria:

Ursäkta förra inlägget, min laptop är helt konstig..



1. Den svenska sommaren (:

2. Jag tycker jättemycket om Blomörhängena faktiskt. Dom är supersnygga!



Många kramar!!

18 Annette:

Nu vill jag verkligen vinna :-)



Mina svar: 1. Hon inspirerades av den svenska sommaren och de gröna ängarna.

2. Om jag vinner skulle jag köpa ringen, get to the point. En snygg, enkel ring som jag blev kär i :-)



Kram Annette

19 Annelie:

1. Den svenska sommaren

2. Go With The Flow thin handmade sterling silver bracelets

20 Pia:

Hejsan, är med och tävlar om ett unikt och vackert smycke.

1.Sara har tänkt på den svenska sommaren med de gröna ängarna samt blommorna med sina blanka pistiller.

2.Jag blev riktigt förtjust i dom fina örhängena "Swedish summer".



Hälsningar Pia

[email protected]

21 Isabellesmamma:

jag är med.



1. den svenska sommaren

2. skulle välja detta fina halsband: http://nakidesign.blogspot.com/2010/10/necklace-with-name-of-your-choice-heart.html



med dotterns och sambons namn på. därför att jag ständigt vill ha den med mig!



har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/november/presentkort-naki-design.html

22 Maria:

Jag skulle vilja ha ALLT i Saras shop, men det vackraste för mej var armbandet med namnberlockerna. Skulle bli glad för ett bidrag till dem och gladeligen betala resterande summa. Har länkat från min blogg och blivit fan på Fb,du kan se mitt namn i mailadressen.

Jvisst ja, svaret på frågan är: den svenska sommaren.

23 sara:



1. Sara har influerats av den svenska, underbara sommaren.

2. Ifall jag vann så skulle jag vilja ha ett sådant där fint halsband där man kan skriva in sin och sin pojkvänns namn på. always with you.,



Jag har också gått med i NAKI jewlery designs grupp på facebook;);)

24 Veronica:

1. Den ljuva, svenska sommaren.

2. Om jag skulle vinna skulle jag utan tvekan köpa de fantastiska örhängena där örsnibben får vila i en vagga. Fantastiskt fina och innovativa.

25 Marianne Eriksson:

Hejsan! Vackra smycken.

1. Den svenska sommaren.

2. Jag skulle absolut välja örhängena "svensk sommar" för de har jag verkligen fastnat för.

26 pruttprinsarnaochderasmamma:

1, den svenska sommaren

2, om jag vann skulle jag vilja ha "Always with me" den äe underbart vacker!

Länkar på min blogg:

http://pruttprinsarnaochderasmamma.bloggplatsen.se/2010/11/08/3911467-underbara-handgjorda-silversmycken/



27 Bokmalen:

1. Den underbara svenska sommaren.

2. Jag föll för örhängena "Crackled icy cranberries", så dom blir det om jag vinner. ;)

Länkat har jag gjort åsså håller jag tummarna!

Kramen, Maria

28 Elly:

Hon har inspirerats av den underbara Svenska sommaren med växter och blommor.

Jag vill gärna vinna ringen caressed by the sea,

för att jag älskar havet, färgerna på ringen.

Dess unikhet. Och för att jag brukar samla vackra stenar havet polerat när jag har möjlighet.



29 MT:

jag har länkat här: http://courses.blogg.se/2010/november/dahlarna.html#comment



1. Sara har influerats av den svenska, underbara sommaren

2. jag skulle vilja vinna halsbandet; always with me.

30 Miri:

1. Den ljuva svenska sommaren



2. Detta halsband är så vackert och känns så otroligt rätt, det skulle verkligen göra min stil komplett!



http://1.bp.blogspot.com/_eRy_RAZ2Zf4/TL2XZOh5kyI/AAAAAAAADVI/ds3M92TNcxI/s320/IMG_7902.jpg

31 Kikkan:

Hejsan! Fin tävling du har! Jag tar en lott.



1. Inspiration av den fina svenska sommaren.

2. Jag skulle nog köpa den hamrade silverringen, "Go with the flow". Så fin och enkel. Eller ringen "Caressed by the sea" också väldigt fin!

32 Carina - inspirera:

Jag vill gärna vara med och tävla!

1. Den svenska, underbara sommaren

2. Jag blev blixtförälskad i "Simply Magical Ear Cradle" som skulle passa min örsnibb perfekt!



Jag länkar och hoppas på tur!

http://inspirera.bloggsida.se/tavling/tavla-vinn-15



Kramen.

33 Tina:

Åh vilka fina smycken det här vill man inte missa.

1. Den svenska sommaren

2. Det där fantastiska halssmycket (Names close to your heart) med 2 namn och ett hjärta längst ner, om jag hade haft barn hade det förstås varit jättefint med sina barns namn där. Men eftersom jag inte kommit till det skedet i livet ännu så får jag om jag vinner skriva dit min och min älskade pojkväns namn :)

34 Camilla:

Underbara smycken!



1. Den svenska sommaren

2. Go with the flow ringen. Jag har fått utslag av min vigselring och skulle behöva byta ut den mot en snygg silverring (tål nämligen silver bäst).

35 Linda:

1. Hon skrev i inlägget med de örhängena: "Swedish wonderful summer with it's never ending green meadows - these sheer flowers with their shiny pistils are dedicated to you." Så alltså blev hon inspirerad utav den svenska sommaren och de gröna ängarna. :)



2. Always with me. De armbanden skulle jag vilja vinna, varför? Jo för då skulle jag kunna ha det med genomskinlig pärla och ha min älsklings namn på. Och min älskling skulle kunna ha det armband med den svarta pärlan och ha mitt namn i. Så att vi alltid är med varandra även fast vi är långt ifrån. :)

36 Solveig:

1. Den svenska sommaren

2. Go with the flow. Varför? underbart vackert arbete med silvret som ser så levande ut. Dessutom gillar jag namnet, ibland är det bara att följa med :-)

37 Lilla-syster Reb:

Man blir ju så stolt! Smyckena är extra fantastiska när man vet vilken underbar tjej som ligger bakom dem.



1. Glad som en blomma blir Sara när hon kommer hem till Sverige om sommaren och träffar alla hennes vänner som saknar henne så!



2. Tranbären I LOVE. Boka ett par till mig!



Stort fan av ert samarbete! Kärlek

38 Kusse Malin:

1. Vår fina svenska sommar

2. Örhängena Cranberries! Som jag letat efter ett par fina...äntligen hittat:)

39 Mellan-sis Jo:

Kul att ni gaddad er samman, två affärskvinnor som ni är... ;-p

Vad blir nästa projekt tro...?

Jag vill såklart vinna, men huh vad välja?

1. svensk blomsteräng & "älska, älskar inte"...?

2. the pendant - specially made blev det som vann till slut

Nu måste jag sova, ska till Frankfurt av alla ställen i världen imorgon,

puss o sov gott

40 Linda:

Vill absolut vara med och tävla om detta toppen pris



1. Den svenska sommaren

2. Har jag turen på min sida så skulle jag vilja köpa den underbara ringen Caressed By The Sea av den enkla anledningen att jag tycker den var underbar och passar både till fest och vardag



länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/november/vinn-ett-presentkort-7.html



Kram Linda

41 julia:

oh denna chansen kan man ju bara inte missa!



1. självklart har sara influerats utav våran svenska sommar.

2. om jag hade turen att vinna så skulle jag absolut köpa de underbara armbandet i inlägget mirror mirror on the wall... & anledningen till de e att jag fastnade för de vid första ögonkastet, kedjan sätter verkligen pricket över i;et!



jag gick även med i gruppen på facebook med mitt namn julia clevler. nu håller jag tummarna :)

42 sofia g:

Den svenska sommaren har influerat och inspirerat henne - vilket är lätt att förstå.

fastnade för örhängena "Crackled icy cranberries". Har länge letat efter silverörhängen som inte är så stora och nu har jag hittat dem!!! Helt underbara!

43 Mia:

Svenska sommaren är inspirationen.

Ringen Go with the flow skulle vara helt rätt för mig!

Riktigt härlig!



mvh

Mia

44 Marie:

Inspriationen kommer från vår underbara sommar och natur.

Om jag har turen att vinna ett vackert smycke skulle jag utan tvekan välja ringen go with the flow, så underbart vacker - enkel, men så fin.

45 Linda Ericsson:

1.Sara har inspirerats av den svenska sommaren och blomman är fantastisk.

2.Jag skulle välja ringen "Go with the flow". Den har en look som passar mig och min stil, Jättefin!



Givetvis har jag blivit medlem i "NAKI by Sara Kallus" på Facebook.

46 Renate:

1. Sara har inspirerats av den svenska sommaren med gröna ängar.

2. Jag väljer Swedish Summer örhängena om jag har turen att vina.



Är blogglös så jag chanshar med en lott!



Alla smyckena är superduperfina!



Mvh Renate

[email protected]

47 Magdalena:

1. den svenska sommaren

2. jag gillar armbandet med namn på de man har kär...men i princip tyckte jag eg om allt!

48 Anna:

1. Sara har inspirerats av den svenska vackra sommarängen med dess skira underbara blommor.

2. Om jag skulle få välja så börjar jag nog med att investera i ett stelt armband där jag kan gravera in alla mina barns namn. Sedan skulle jag beställa örhängena som jag oxå föll för och sedan och sedan och sedan. Många fina kommande presenter...



Ska precis gå med i facebook gruppen såklart:)

49 Karin Erlandsson:

1. Den svenska sommaren och de vilda blommorna.

2. Allt är fint, men jag hade nog valt armbandet "Always With Me".

50 Jennie Dalén:

Åh vad fina smycken! Jag vill gärna vara med!

1. Den fina svenska sommaren!

2. ALLT är ju snyggt! Men min favorit är:

http://www.etsy.com/listing/58784158/get-to-the-point-clean-cut-sterling



Håller tummarna!

51 Anna:

Ute i sista stund!

1. Svenska sommaren!

2. Min favorit är armbandet Always with me!

52 DAHLARNA - Viktoria:

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!!

TACK alla som har varit med & deltagit!

Återkommer så snart som möjigt med en vinnare!

LYCKA TILL!

53 Anna:

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera här: