Give Hope!

Idag är jag riktigt ledsen! Livet är så otroligt orättvist. Ett förskoleklassbarn i vår närhet har i natt gått bort pga cancer. Jag tänker otroligt mycket på familjen. Jag stödjer redan Bröstcancerfonden regelbundet, då det finns i vår familj. Nu känns det otroligt angeläget att även börja stödja Barncancerfonden! Genom att köpa ett GIVE HOPE halsband, skänker man 200 kr för varje halsband till Barncancerfonden! Halsbandet är designat av David & Martin & består av en kedja och en klotformad berlock i 925 sterling silver med detalj i colorit. Halsbandet finns i två längder - 43 cm & 34 cm. Det finns fem olika färgalternativ på berlocken - blå, orange, grön, vit & rosa. Jag skulle jättegärna vilja ha ett rosa halsband. Klicka HÄR för att komma direkt till Barncancerfonden & där man kan köpa halsbandet! Det finns även några återförsäljare ute i landet. I min hemstad Norrköping, säljs halsbanden hos Hallbergs Guld. Eller klicka på loggan i min högra meny här på bloggen!






Bilderna är lånade från Barncancerfonden.
Fotografer är Angelica Engström & Martin Vallin.


Gör som minst 47 588 (i dagsläget) andra, TÄND ETT LJUS &
ställ det i fönstret nu på söndag den 30 maj kl. 20.00 - 21.00!
Gå med i Facebook-gruppen & var med du också!



Kommentarer:

1 Helen:

Fint skrivet av dig min vän. kramiz

2 Anna:

Det är så ofattbart, orättvist och tragiskt när små liv släcks. Jag skulle jättegärna köpa ett av de fina halsbanden och stödja barncancerfonden. Facebookgruppen ska jag gå med i nu på en gång.



Jag hoppas att ni får en fin helg kära bloggvän! VARMA KRAMAR

3 House of Jammi:

Så oerhört tragiskt och orättvist att en så ung person inte ska få leva längre. Det finns inte ord för att beskriva det.

4 Proforma - Irene:

Fy så ledsamt och orättvist! Sådant ska inte drabba barn, tycker man!

Kramar till dig!

5 Helene Langborg:

Varför?!

Det är så ofattbart.

tänker på föräldrar och ev. syskon m.fl.

Svårt att sätta sig in i det värsta som kan hända en.



Kram Helene

6 junitjej:

Så hemskt det är när små barn dör.

Klart att man ska stödja cancerfonder!

7 hem ljuva hem-helena:

Oerhört sorgligt! Livet kan verkligen vara grymt.

8 Carina - inspirera:

Så sorgligt när det händer som inte får...

En otroligt viktig insats för en rimlig summa, vackert smycke var det också!

Kramen.

9 Designtjejen/Emmelie:

Usch.. vad hemskt.. så otroligt förfärligt. Jag fick veta att en gick bort i veckan. Äldre, men än dock inte gammal.. så hemskt.

Kram

Kommentera här: