Vinn VIP-kväll hos Erika Tubbin!

Nu kommer för första gången en upplevelsetävling här hos Dahlarna :-)! Vinsten är en VIP-kväll hos Erika Tubbin torsdagen den 22 april kl. 18.30. Kvällen består av vin & tilltugg, goodiebag, fina erbjudanden & lite prat om form/formgivning/inredning. Hela 10 vinnare får 2 "biljetter" vardera till kvällen. Förutom hela VIP-kvällen, får ju vi bloggläsare träffa varandra. Jag tycker att det ska bli otroligt kul att få möjligheten träffa er läsare! Vinsten blir ju lite begränsad geografiskt, eftersom Erika Tubbin håller till i Norrköping. Men ni som bor längre bort, se det som en trevlig möjlighet att besöka Norrköping med omnejd! Här finns mycket fin inredningsshopping :-)!


För att tävla registrerar man sig som fan på Erika Tubbins facebook-sida. Om du inte har en egen Facebook-profil, så lämnar du istället din mailadress till Erika Tubbins nyhetsbrevslista. Sedan skriver ni en kommentar till detta inlägg om vad du har gjort. Motivera gärna varför du & en vän vill komma på VIP-kvällen. Glöm inte att skriva dit din mailadress, så att jag kan ta kontakt med dig om du vinner (det är bara jag som ser mailadressen). Ni får gärna låna bilden & skriva om tävlingen på era bloggar eller maila vänner & tipsa om tävlingen.

Här ser du inlägget om när jag var på invigning hos Erika Tubbin.

Tävlingen avslutas måndagen den 29 mars kl. 20.00. LYCKA TILL & jag ser verkligen fram emot att träffa er in real life :-).

Titta gärna även in på Erikas mera trassel-blogg.



Kommentarer:

1 jenny:

Trist att man inte bor närmare. Lyckost den som får gå på en sån härlig vip-kväll.

Kram

2 Änglahår:

Synd att det är så långt bort annars hade jag gärna varit med. Annars tycker jag det var en bra idé!



/Änglahår

3 Melanie:

Lite lyx! Jag har definitivt anmält mig som fan! Kram Mel

4 Proforma - Irene:

Samma här... lite för långt bort men annars hade jag absolut tävlat!

Kram

5 pysseliten:

Nu har jag blivit ett fan :) Om jag gjorde rätt

det skulle vara jätte kul att vinna då skulle jag ta med bloggaren http://ewasgalleriochhem.blogspot.com/

som bor i samma lilla håla som jag .Och jag har ju aldig varit på en sådan tillställing :)

Ska göra ett inlägg på min blogg med om tävlingen .

6 Monica:

Hej söta vännen. Tack för mailet! Jag har nu anmält mig på nyhetsbrevlistan. Vilken kickstart på våren det vore att få vara med på en sådan kväll. Inspiration till att komma ur sitt vinteride... Hoppas att jag vinner!

7 ewasgalleriochhem.blogspot.com:

Har registrerat mig för nyhetsbrev

Varför skulle just jag vinna,Jo för att jag älskar inredning, design och bloggare,och nu till våren är det verkligen ett måste att vakna ur idet och få lite nya ideer o tips

8 Sabina Billeqvist:

Hej ! Har precis registrerat mig.

Passionen är inredning och att få inspiration..



9 Åsas formaliteter:

Jag vill självklart vara med och tävla och har nu blivit fan. Eftersom jag missade invigningen av nya butiken är det här som en andra chans att få vara med på en Erika Tubbin-happening. Det skulle vara kul!



kram kram,

Åsa

10 Ann:

Självklart vill jag vara med att tävla om två platser på VIP-kvällen. Tycker det är intressant att se olika designers alster och få beundra vilken ide´rikedom som finns, samtidgt som min egen fantasi kan väckas ur vinterdvalan. Därför har jag så klar satt upp mig på listan för nyhetsbrev.

Håller tummarna.....

11 Helene Langborg:

Bor ju i "staden" och vill inte missa denna chans!

Är nu ett fan på Facebook.

Länkar oxå på min blogg.

12 Linda Ericsson:

Japp då var jag ett fan och hoppas nu att jag och en vän får möjlighet att gå på VIP kväll och förnya våra hem inför våren och sommaren.

13 Helen:

Jättekul idé. Jag är nu ett fan. Vill vinna för att få inspiration till våren och äntligen få chansen att komma till butiken. Trots att jag bor så nära så har jag inte varit där ännu!

Kramiz

Kommentera här: