TÄVLING - VINN KOLSYREMASKINEN AQVIA!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!! Återkommer inom kort med en vinnare!

Nu är det dax för en riktigt fin påsktävling! Vinsten blir inget påskägg, utan något fantastiskt mycket bättre - kolsyremaskinen Aqvia från AGA. Nu kan ni slippa bära hem tunga flaskor från affären & dessutom gör något gott för miljön. Visst vore väl det härligt!




Så här enkelt är det att tävla:
Svara på frågorna 1. Vad står förkortningen AGA för?  samt 2. Vad heter de tre kategorierna som smaksortimentet består av? Skriv sedan dina svar i en kommentar till detta inlägg. 

Om du vill ha en extra chans att vinna, gör du ett inlägg om tävlingen på din blogg. Låna då med dig tävlingsbilden ovan samt länka till detta tävlingsinlägg och till Aqvia. Glöm inte att skriva i tävlingskommentaren om du har länkat.

Även du som inte har en blogg, är naturligtvis lika välkommen att vara med i tävlingen. Om du också vill ha en extra chans, kan du tipsa fem vänner om tävlingen via mail. Skicka då även en kopia av det mailet till [email protected].

Tävlingen pågår till onsdagen den 7 april kl. 20.00.
LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG:

Jag har tipsat om din tävling här



http://molnboanna.blogg.se/2010/march/kolsyremaskin-1.html



Är inte med och tävlar

2 Vita hjärtan:

Hej!



En sådan läcker vinner jag gärna =))



AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakerna delas in i kategorierna Real cider, Feel good och essenser.



Glad Påsk!

Kram Annemari

3 Kristin:

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumalator och smakerna finns i kategorierna: Essenser, Real cider och Feel good!

4 Maoulin´:

Jag är med!

AGA är en förkortning av "Aktiebolaget Gasaccumulator" (har funnits sedan tidigt 1900-tal för övrigt^^)

Smakernas kategorier är : Real Cider, Feel Good & Essenser!



Jag har länkat till tävlingen här :

http://maouulin.blogg.se/2010/april/tavlar-igen.html



Håller tummarna! :)

5 lolla:

Den VILL jag vinna...



Fråga 1

AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator



Svaret på fråga 2.

real cider

feel good

essenser



Länkar i min blogg under kategorin tävlingar

kram lolla

6 emma:

Jag vill gärna vara med:)



Fråga 1:

AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider

Feel good

Essenser



har länkat i min blogg här;

http://emtavlar.blogg.se/2010/april/tavling-kolsyremaskin.html#comment



Håller tummarna nu:D

7 Ninnie på Ninni med e:

Hej!



Självklar är jag med!

Svaren är;

1)AGA är en förkortning av Aktiebolaget Gasaccumulator.



2)De tre kategorierna heter real cider, feel good och essenser.



Kram Ninnie

8 Åse - Interiörguiden:

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakerna finns i Real cider, Feel good och essenser.



Här är länken till tävlngen på min blogg: http://interiorguiden.blogspot.com/2010/04/jag-vill-vinna-en-superlacker-aqvia.html



Glad Påsk!

9 Ellinor S:

Först vill jag bara säga att jag ÄLSKAR att du alltid har så bra tävlingar, dina vinster är ALLTID något man har nytta av!

Svaren:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. ESSENSER , FEEL GOOD , REAL CIDER !



Har självklart länkat också:

http://tavlingsprotokoll.blogg.se/2010/april/kolsyremaskin-7-april.html

10 Pockethexan:

Vet du vad som står högst upp på min önskelista? Jo just det, en kolsyremaskin så att jag kan få eget "bubbelvatten" för just som miljövän vill man ju bidra med det man kan o jag som är smärthandikappad o så ofta blir illamående av min smärta har upptäckt att mineralvatten är det enda som hjälper mot det. Så nu håller jag alla tummar o tår att jag kan få bli den lyckliga vinnaren, men först vill jag önska en riktigt Glad Påsk o ha en riktigt härlig ledighet!



Svaren på dina frågor är:

1. AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator

2. o smakerna delas in i kategorierna essenser, Feel good och Real cider.



Kramis från Pockethexan själv som gärna tar emot nya läsare till min bokring!



http://www.pockethexorna.blogspot.com/

(o länk till din tävling finns hos mig!)



<;D

11 Natalie:

Jag är gärna med och tävlar!!



1.AGA (Aktiebolaget Gasaccumulator)

2.ESSENSER

FEEL GOOD

REAL CIDER

12 Carita:

Jag är gärna med. Svaren:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. ESSENSER , FEEL GOOD & REAL CIDER



Hoppas på tur! Glad påsk!

13 Anna-Carin:

Jag vill också vara med!

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good



Tipsar vännerna också för en extra lott, Glad Påsk!

14 mart:

hej hej!

svaren på dina frågor är: AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator och real cider,feel good,essenser. har tipsat lite vänner via mail också. :)

15 adde:

tjena! jag är gärna med och tävlar. svaren är aktiebolaget gasaccumulator. och feel good, essenser och real cider.

hoppas såklart jag vinner. hehe

16 chanette:

http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-fran-aga-7-april.html



1.... Aktiebolaget Gasaccumulator

2.... Real Cider, Essenser och Feel Good



jag hade valt färgen lime grön..grönt e skönt och den hade blivit vrål fin i mitt kök

17 Drutten:

Hej!

Är gärna med och tävlar i denna finfina tävling.



1.Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Smakerna är: Essenser, Feel good och Real cider.



Hoppas på tur!

18 Linda:

Åh va jag önskar att jag kunde vinna den till min mamma som älskar kolsyrat vatten. Hon släpar på alla dessa flaskor från affären var dag och med en massa problem med både rygg och knän så vet jag hur glad detta skulle göra henne.



1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good



Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-en-aqvia-kolsyremaskin.html



Håller tummarna och hoppas på en massa tur



Kram Linda



19 Veronika:

1. Aga står för Aktiebolaget Gasaccumulator.

2. De heter essenser, real cider och feel good.

Jag har länkat till tävlingen på min blogg:http://mynameisnika.devote.se/blogs/4339505/va-med-du-ocksaa-.htm#WriteComment



KRAM :D

20 Jessica:

1. Vad står förkortningen AGA för?

Svar: Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Vad heter de tre kategorierna som smaksortimentet består av?

Svar: Feel Good

Real Cider och Essenser

Jag har mailat 5 av mina vänner + dig

21 Annica:

1. Aga (Aktiebolaget Gasaccumulator)

2. Real Cider, Essenser och Feel Good

22 Helena:



Fråga 1:

AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider

Feel good

Essenser

23 ina:

Fråga 1. AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator

Fråga 2. Smakerna delas in i kategorierna Real cider, Feel good och essenser.



Jag bloggar om tävlingen med bilden på min blogg för en extra chans att vinna det superfina priset!



Önskar dig en härlig Påsk!

/Ina

24 Johanna Ö:

Wohooo vilken tävling!

Är gärna med :)



Fråga 1:

AGA står för: Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider, Feel good, Essenser



Har ingen blogg men har tipsat fem vänner för extra chans :) och skickat kopia till dej!



Glad Påsk!!

25 Annika:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Essenser (utan socker/sötningsmedel), Feel Good (med juice, vitamin och antioxidanter) & Real Cider (bygger på tradionellt utvecklad cider).



Har länkat här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/kolsyremaskin-dahlarna.html



/Annika :)

26 Helen:



Hejsan! Glad Påska!

1) AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator.

2) Real cider, Feel good, Essenser.



Kramiz :)

27 Mats V:

Jag är absolut med!



1. AGA är en förkortning av "Aktiebolaget Gasaccumulator"



2. Smakernas kategorier: Real Cider, Feel Good & Essenser!



Glad påsk :)

28 jenny:

1)AGA är en förkortning av Aktiebolaget Gasaccumulator.



2)De tre kategorierna heter real cider, feel good och essenser



Kram

29 Carina - inspirera:

Det klart att jag vill vara med och tävla!

Mina svar:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Essenser, Feel good, Real cider.



Länkar också!http://inspirera.bloggsida.se/tavling/tavling-hos-dahlarna

Kramen.

30 Helena:

Självfallet vill jag vara med och prova lyckan =)



Svaren är:



1.Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real cider, Feel good och essenser.



Jag länkar också här:

http://barbaflink.blogg.se/2010/april/tavling-1.html



GLAD PÅSK =)



Mvh// Helena

31 Fia:

Jag är med! =)

AGA står för: Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2: Real cider, Feel good, Essenser



Mvh Fia, [email protected]

32 Jeanette:

Åh - jag är med!!



1)AGA är en förkortning av Aktiebolaget Gasaccumulator.



2)De tre kategorierna heter real cider, feel good och essenser

33 Krånglig&konstig:

Är gärna med och tävlar :)



Svar 1 : Aktiebolaget Gasaccumulator :)



Svar 2 : Real cider, Feel good och essenser ;)



http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/april/tavling-hos-dahlarna.html



Ha en fin dag! :D ^^



34 care69:

Jag är med!



1. AGA - Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Essenser, Feel Good & Real Cider



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/04/7-april-vinn-kolsyremaskin.html

35 Erica:

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakerna delas in i kategorierna Real cider, Feel good och essenser.



hoppas på vinst!



glad påsk!

36 Lisa:

Hej hopp!

Jag vill vara med och tävla:

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakerna delas in i kategorierna Real cider, Feel good och Essenser.

Har lagt ner min blogg så jag hoppas på lite extra tur i stället!

Glad Påsk!/Lisa

37 Paula:

Här vill jag vara med :)



Svaren är

1. AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real cider, Feel good, Essenser



Jag har länkat här http://tavlingstips.blogspot.com/2010/04/vinn-en-aqvia-avslutas-74.html

38 erika nordin:

Fråga 1:

AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider

Feel good

Essenser



länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

39 Eva:

Fråga 1:Aktiebolaget Gasaccumulator.

Fråga 2:Essenser,Feel good,Real cider.



Mvh Eva.

40 cecilia:

Hejhej! Jag är med :D



Svaren:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Feel good och Essenser!

41 Tessan:

Hej och glad påsk!

Den här tävlingen vill jag inte missa. Svaren är:

1. Ab GasAccumulator

2. Real cider, essenser och feel good.

Har tipsat 5 vänner.

42 Kimmi:

Svar 1: Aktiebolaget Gasaccumulator

Svar 2: Real cider, Feel good och Essenser.



Har länkat: http://asiktskanonen.se/2010/04/02/laskande/

43 Gabbies:

Först vill jag bara önska dig glad påsk. Sedan e jag gärna med o tävlar också.



1.AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator

2. De tre smakkategoriena heter Essenser, Feel good och Real cider.



Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/april/kolsyremaskin.html



Håller tummarna hårt!

44 Petra:

1.AGA är en förkortning av Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real cider

Feel Good

Essenser



Nu hoppas jag på tur för vi bär för tillfället hem många flaskor kolsyrat vatten.



Glad Påsk!

45 alexandra:

här är svaren på frågorna..



fråga 1

AGA är förkortningen av Aktiebolaget Gasaccumulator



fråga 2

 

ESSENSER - helt utan socker eller sötningsmedel. Sunda drycker med frisk lätt smak.



FEEL GOOD - innehåller naturliga fruktjuicer, vitaminer och antioxidanter. Det här är drycker som både släcker törsten och ger en energikick.



REAL CIDER - bygger på traditionellt utvecklad cider. Tillsätt koncentratet och du får en god och frisk ciderdryck.



tack för en rolig tävling.

46 alexandra:

här får du även länken..



http://axdal.se/7-april-kl-20-00-aqvia/

47 Pernilla:

Jag är med! Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/04/kolsyremaskin-74.html



Svaren:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Essenser, feel good och real cider.



[email protected]

48 Sandra Nordin:

Jag är med! :D AGA står för Aktiebolaget Gasaccumalator & smakerna finns i kategorierna: Essenser, Real cider och Feel good :-)



Om jag vinner skulle jag vilja ha en svaaart : ) Kram!

49 Sara L:

Vilken underbar tävling! Jag är absolut med :)

Svar på frågorna:



AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator & smakerna finns i kategorierna Real Cider, Feel Good och Essenser!

50 Annchristin Holmlund:

Bubbelvatten jatack!perfekt att fixa själv hemma och slippa köpa.

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakerna delas in i Real cider, Feel good och essenser

51 Jenny Ö:

I löööööv bubbelvatten :)

Prövar gärna lyckan!



1. AGA = "Aktiebolaget Gasaccumulator"



2. Smakerna: Real Cider, Feel Good & Essenser!



Glad påsk på dej :)

52 Maggan:

Aga står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakerna är Real cider,,Feel Good & Essenser.

Jag länkar hit från min sida i sidokolumnen för tävlingar.

Glad Påsk!

53 Sandra:

Fin tävling, såklart man vill delta!

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakerna delas in i kategorierna Real cider, Feel good och Essenser.



Jag har tyvärr ingen egen blogg.

Glad Påsk! =)

54 vintageRetroPrinsessa:



Svar på tävlingsfrågan : Aga står för Aktiebolaget Gasaccumulator.



Fråga 2 : Real cider Feel good & essenser .



En sån hr har jag önskat mig länge :

hade en får många år sen som måste fått egna ben och gått sin väg :)



Som san miljövän skulle denna platsa in i hemmet med tre loka drickande ungar :).

Smart och bra at mankan göra själv istället för att släpa hem massa loka i onödan.

När man bekvämt kan göra det hemma :)



Kärlek och Glad påsk Mamma Jessica .



Har Givetvis länkat

55 Jimmy:

Tja! Jag vill vara med.



Fråga 1:

AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider

Feel good

Essenser



Mvh Jimmy

56 Linda - mamma till Lovina:

Hejsan! Vill verkligen vara med, bubbelfantast som jag är=)



Fråga 1:

AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider

Feel good

Essenser



Länkar självklart:

http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/april/74-aqvia-dahlarna.html



Kram Linda

57 Andreas:

HGej! Vilken toppenvinst! Klart jag vill vara med :)



1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good



Mvh Andreas

58 Emma:

Glad påsk! Jag vill gärna vara med och tävla om den superfina AGA-maskinen.

Rätt svar är:



1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good



Mvh Emma

59 Maritha:

1.) AGA står för :Aktiebolaget Gasaccumulator

2.) Real Cider, Essenser och Feel Good

Och jag har naturligtvis tagit chansen till en extra lott genom att länka till dig och Aqvia.

Håller tummar och tår för att jag har tur.



60 Olivia:

Hej!!



Aga står för: Aktiebolaget Gasaccumulator

och smaksortimentet innehåller: Real Cider, Essenser och Feel Good



Jag har länkat i högerspalten på min blogg, hoppas det går lika bra??



61 Mrs. b:

Vilken fin (och praktisk) vinst!

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator. Smaksortimentet innehåller Real Cider, Essenser och Feel Good.

62 Maria:

Hejsan!



Jag är gärna med och tävlar!



Svaren:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good



Jag tipsar om tävlingen på min blogg!



/Maria

63 Carita Ö:

Jag prövar gärna lyckan i denna fina tävling!



1. AGA är en förkortning av "Aktiebolaget Gasaccumulator"



2. Smak-kategorier: Real Cider, Feel Good & Essenser!



Glad påsk till dej :)

64 Carro:

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumalator och smakerna finns i kategorierna: Essenser, Real cider och Feel good!

65 Therese:

Jag är gärna med och tävlar!

AGA står för "Aktiebolaget Gasaccumulator"

De tre kategorierna är Real Cider, Feel Good och Essenser.

66 Camilla:

Klar jag vill vara med och tävla.



1. AGA är förkortningen av: Aktiebolaget Gasaccumalator .



2. De 3 kategorierna smakerna finns i är: Real Cider, Feel Good och Essenser.



Jag har även länkat på min sida till tävlingen: http://millaotrissa.blogspot.com/2010/04/tavlings-dags.html



Hoppas på tur.

Glad påsk på dig.

67 Linda:

Åh vilken toppenvinst! Vill gärna vara med och tävla! :-)



1. AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator

2. De tre kategorierna är Real Cider, Feel Good & Essenser.



Jag har även länkat från min blogg:

http://lindaskriver.blogspot.com/2010/04/tavling-aqvia.html



Hoppas nu på att turen är med mig! Ha en bra dag!



mvh

Linda ([email protected])

68 Hanna:

Mina svar:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good



Hoppas, hoppas!:)

69 Tommi:

Är gärna med och tävlar!



Fråga 1: Aktiebolaget Gasaccumulator

Fråga 2: Real Cider, Essenser och Feel Good



God fortsättning!

70 Jennie:

Jag vill vara med och tävla.

Fråga 1

AGA är en förkortning av Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2.

Real cider, Feel good, Essenser

71 Viveka Wernqvist:

Hejsan!

Självklart vill man vinna en så här läcker maskin.. skulle pigga upp i köket helt klart!

Svar på fråga 1:AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator

2:Real cider, Essenser & Feel good.



Nu får jag bara hålla tummarna! Trevlig vår!

72 Jenny Stenman:

Vi har tröttnat på att bära hem onödiga Loka-flaskor, nu vill vi satsa på miljön

och dricka gott!

SVAR:

Fråga 1

AGA är en förkortning av Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2.

Real cider, Feel good, Essenser



:D Jenny

73 Therese:

Jag vill vara med och tävla och håller tummarna stenhårt att jag vinner!



Svar på fråga ett är: Aktiebolaget Gasaccumulator



Svar på fråga två är: Real cider, Feel good, Essenser

74 mima:

Hej!



E gärna me å tävlar! =)



Fråga 1:

AGA står för: Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider, Feel good, Essenser



Har länkat här:



http://www.metrobloggen.se/jsp/inlagg_redigera.jsp?article=19.13327288

75 Mima:

Hej!



E gärna me å tävlar! =)



Fråga 1:

AGA står för: Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider, Feel good, Essenser



Har länkat här:



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13327288

76 Linda:

svar fråga 1

AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator



svar på fråga 2.

real cider

feel good

essenser



jag har här länkat: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/april/kolsyremaskin-oxa-7e-april.html



kram Linda

77 Helena:

fråga 1: AGA betyder aktiebolaget gasaccumulator.



fråga 2: Real Cider, Feel Good, Essenser.



hoppas verkligen jag vinner, skulle betyda jättemycket :)



kram Helena ([email protected])

78 Jonas Ö:

Jag vill gärna vara med :)



1. AGA = förkortning av "Aktiebolaget Gasaccumulator"



2. Real Cider, Feel Good & Essenser!

79 Anna:

Självklart vill jag vara med o tävla!



AGA står för Aktiebolaget GasAccumulator och de tre kategorierna är: Real cider, Feel good & Essenser



Jag har länkat i högerkanten på min blogg: http://iannasliv.blogspot.com



Håller alla mina tummar!!!



/Anna



80 Anonym:

Självklart vill man vara med i den här tävlingen!



1. AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator.

2. Kategorierna är: Real cider, Feel good och Essenser.



Länkar till tävlingen i min blogg: http://mysansvra.blogg.se



Hoppas...hoppas...! :)



Mvh

/Mia

81 Maria:

Vad roligt med tävling- I´m in!

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good

Brukar inte ha tur i tävlingar men denna skulle jag mer än gärna vilja vinna så kanske har jag tur denna gång :)

mvh Maria

82 yogi:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator



2. Real Cider, Essenser och Feel Good



Jag är med fast utan blogg.



Mvh yogi



[email protected]

83 Fröken Eko:

Hejsan!



Jag vill gärna vara med i din tävling :) Svaret på frågorna är:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Essenser, Feel Good och Real Cider



I högra sidospalten på min blogg har jag länkat till dig, tävlingsinlägget, AGA och Aqvia i ett fast inlägg. Jag låter inlägget ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.



Häls. F

84 yogi:

Är gärna med fast utan blogg..Svaren nedanför här.



1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good

85 IH:

Svar 1: Aktiebolaget gasackumelatorer



Svar 2: real cider , Feel good o essenser

Av IH

86 Nanna:

Vilken toppenvinst, klart jag vill ta en lott på den!

Svar: Aktiebolaget gasaccumulator.

Real Cider, Essenser och Feel Good.

87 evamar:

Jag är gärna med och länkar såklart:



http://evamar.blogg.se/2010/april/kolsyremaskin-7-april.html



Här är mina svar:



1) Aktiebolaget Gasaccumulator

2) Essenser, Feel Good och Real Cider.

88 Moa:

Jag håller tummarna allt vad jag kan



Svar:

1. aktiebolaget gasaccumulator

2. feel good, real cider och essenser

89 Maria:

1. Vad står förkortningen AGA för?

Svar: Aktiebolaget Gasaccumulator



2. Vad heter de tre kategorierna som smaksortimentet består av?

Svar: Essenser, Feel Good och Real Cider



Har även nämnt detta i min blogg

http://mariachen.blogg.se/2010/april/tavling-vinn-kolsyremaskinen-aqvia.html

90 mariat:

1. Vad står förkortningen AGA för?

Svar: Aktiebolaget Gasaccumulator



2. Vad heter de tre kategorierna som smaksortimentet består av?

Svar: Essenser, Feel Good och Real Cider



Tänk om jag kunde vinna en grön fin kolsyre maskin.

91 Mamma Mia:

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakerna delas in i kategorierna Real cider, Feel good och essenser.

Det vore kolt att servera kolsyre dryck ala egen produktion på årets släktkalas..här i lilla Östervåla..skit häftigt ..kramiz

92 Sanna:

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator och smakkategorierna Real cider, Feel good och essenser.



Älskar kolsyrat vatten!

93 Ylva:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Real Cider, Essenser och Feel Good



Kramar

94 Pysseliten:

Jag vill med vara med och tävla har länkat till dig och Aga och Aqiva



Så svaren är 1) AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator.

2) Real cider, Feel good, Essenser.



Jag kommer träffa Aga i helgen :)

vi ska på mässa på havet :) Godis mässa :)

Kram på dig nu!!

95 monica:

1: AGA står för Aktiebolaget Gasaccumulator

2: smakerna delas in i kategorierna Real cider, Feel good och essenser.

är självklart med & tävlar½

96 Ann:

Jag vill så klart vinna så här kommer svaren:

AGA står för Aktiebolaget Gas-Accumulator och smaksortimentet består av de 3 kategorierna:

Essenser

Cider

Feel Good.

Nu är det bara att hålla tummarna.....

Hälsar ANN

97 christina bergholm:

AGA är en förkortning av "Aktiebolaget Gasaccumulator" Smakernas kategorier är : Real Cider, Feel Good & Essenser!

98 Lotta:

Jag är gärna med och tävlar. Håller tummarna att turen är med mig nu när jag snart fyller år hehe



1. Det står för Aktiebolaget Gas-Accumulator.

2. Kategorierna är: Real Cider, Feel Good & Essenser.



Länkat här:

http://blog.thefrojd.com/kolsyremaskin-7-april



Kram

99 Kashaya:

Är gärna med.=)



AGA står för Aktiebolaget Gasaccumalator och smakerna finns i kategorierna: Essenser, Real cider och Feel good!

100 Elin Andersson:

1. AGA står för Aktiebolaget Gasaccumalator

2. Smaker: Real cider, Essenser och Feel Good :)



/Elin

101 Robina:

Jag vill gärna vara med:)



Fråga 1:

AGA = Aktiebolaget Gasaccumulator



Fråga 2:

Real cider

Feel good

Essenser

102 ingela:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Essenser, feel good samt real cider.



Mvh

Ingela

103 Maggie:

Åhh vilket bra pris!! Klart man vill vara med å tävla!!



1. AGA är en förkortning av Aktiebolaget Gasaccumulator.

2.Kategorierna: real cider, feel good och essenser.



104 Erica Söderström:

Vilket superfint pris och tur man hann vara med och tävla innan tiden gick ut! Har förstås länkat i min tävlingsblogg :-)



Svaren:



1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Smakerna är Feel good, real cider och essenser



Hoppas förstås på tur!

105 Cecilia:

Hej

Det klart man vill prova att vinna.

Svaren:

1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Smakerna delas upp i Real cider, Feel good och essenser

106 SaraOtto:

Jag vill ABSOLUT vara med :)



AGA är en förkortning för Aktiebolaget Gasaccumulator. Och kategorierna är real cider, feel good och essenser.



http://saraotto.se/index.php/2010/04/07/kolsyremaskin-och-te/

107 Helena Frisk:

Jag vill tävla!



Svar på frågorna: 1. Aktiebolaget Gasaccumulator

2. Essenser, Feel good, Real cider



Jag har länkat till tävlingen i min blogg.



http://helenafrisk.blogg.se/2010/april/tavla.html

108 Bodil Nilsson:

Svar: 1 Aktiebolaget Gasaccumulator

2 Real Cider, Feel Good, Essenser



Tyvärr är jag lite sent ute för att länka till min blogg.

109 Ulrika:

Åh, är hemskt gärna med och tävlar.



Svaren är: 1. AGA står för Aktiebolaget Gasaccumalator

2. Real cider, Essenser och Feel Good.



Håller tummarna hårt!!



110 Hemmarikets Charlotte:

AGA står för Aktiebolaget Gasaccumalator och smakerna finns i kategorierna: Essenser, Real cider och Feel good!



Håller tummarna superhårt!



111 DAHLARNA:

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!!!

Återkommer med en vinnare inom kort!

LYCKA TILL!

Kommentera här: