Fototriss - Gissa temat (omgång 2)

Söndag & det luktar vår i luften. Nu har vi haft några riktigt fina soliga dagar. Åhh vad GLAD jag blir av SOL! Nu är det söndag & Fototriss. Idag blir det en repris av ett tidigare tema - Gissa temat. Min tidigare Fototriss med detta tema hittar ni här.  Här nedan kommer mitt Gissa-tema, men nytagna foton under lördagen. Jag tog foton på en härlig blomgrupp, som vi fått av goda vänner. Svaret finns som första kommentar till detta inlägg. Kanske inte så svårgissat idag... ;-) Något jag lääängtar efter...












Hoppas att ni alla får en härligt skön & mysig söndag!
KRAMAR från Viktoria

Kommentarer:

1 DAHLARNA:

Rätt svar är - VÅR! Vad annars ;-)?! Sol, blå himmel & vårblommor! Åhh vad jag längtar till våren nu!

2 Marie Carpe Diem:

Japp vår gissar jag så klart. Denna fina hyacint är en riktig smak på våren. Gissar att vi får se fler bidrag med detta tema i dag ;-)

3 Helena Kulle:

Vår vår vår, åh vad jag längtar.

Och så gott dessa blommor luktar, underbart.

Ha en fin söndag.

Helena

4 Hasse A:

Morrn.



Är det sådana som kallas pärlhyacinter...



Ha de bra.



Hasse A



Snygga bilder.

5 Jah Hollis:

Mmmmm, skulle nog gissat just på vår eller sommar. Fast nu såg jag ju också svaret. :-)

6 Eva-Lenas Photo:

Underbara vår, underbara bilder, längtar :)!



Ha en härlig söndag//E-L

7 Pillargontanten:

Vår! Ja det var vårliga bilder, härligt när man kan hitta dem utomhus!

8 cat:

Jag hade rätt när jag gissade våren :) Jättehärliga bilder!

9 Ingalill:

Härliga bilder, våren på väg :)

10 Nilla:

Du är inte ensam om att längta efter våren!

11 anki:

toppen bilder och visst sjutton längtar man till våren nu :) men den kommer...



toppen ide med temat tycker jag och solklara bilder,, så underbart.. :



ha en skön söndag

12 Danne (@dcarlbom):

Dessa bilder ger en verkligen lite vårkänslor :)

13 Anna ..dansar in:

Åh men hallå...här är vi på samma våglängd känner jag...vårens blommor är mer än härliga..underbar triss....

14 Pysseliten:

Så otroligt fina bilder ,du är så duktig på att ta kort . La inlägg om tävligen idag med der vart lite konstigt med tävlingsbilden vet inte riktigt hur jag ska få det bra . Men det kanske går att kopiera bilden ? Till tävligen är inte så bra på detta som du vet .

15 Misswhatsit:

Fantastiskt vackra foton på vårblommor. Inger längtan!



Tack för titten hos mig. Helt rätt. Skottning var det.

Ha en bra söndag!

16 Lena:

Vilka fina bilder...Klart man ser att du tänker på VÅREN..... snyggt... ;)

17 Irrhönan:

Så där ska det se ut i min rabatt om bara några veckor hoppas jag... Hoppas kan man ju!

Vårkänslor!

18 mimmi:

VÅR och den är på gång :) ..tror jag .. det känns så i luften när man var ute idag :)

det var kanon fina bilder så himla bra fotat :)

19 Hedwig:

20 Hedwig:

Hela din triss andas ju vår - såg att man sålde dessa pärlhyacinter för 8:-/st i affären. Men jag väntar nog hellre tills de jag har i trädgården kommer.

21 mo:

Härliga bilder som får en på gott humör. Nu känns det som att det är på gång, solen skiner o jag hittade lite grönt i rabatten, det är krokusen som är på gång... :)

Ha en skön kväll, kram

22 Pennelina:

Tja, jag får vårkänslor i alla fall :-)



Otroligt vackra bilder!



Kram från Pennelina

23 Shopselected - Sara:

Vi får hålla ut lite till innan våren kommer, men tills dess kan vi fylla våra hus med vackra blommor från blomsterbutikerna, det är en lite tröst.



Sara

24 pojkensgarderob.blogg.se:

Grymt fina foton! Vad har du för kamera?

25 Sandra:

heeej

såg att jag hade lämnat en kommentar i ett gammalt inlägg.

Har d fått ordning på blogg.se och din iphone?

Kan du lägga in bilder bia blogg.se till iphonen`?



kram

26 Monkan:

Här går man och längtar efter vår och inte blir längtan mindre av dina bilder direkt :-) Fina bilder alla tre och temat är väl vår gissar jag.



Första och sista bilden å så fina. Känns så... frisk klar luft, fräschhet, lätthet, dagdröm :-)

Kommentera här: