Inspirerande badrum

Ibland undrar jag hur många timmar per dygn som min hjärna uppfylls av någon slags inredningstanke... Tänk om man inte hade några ekonomiska gränser & kunde leva ut alla sina drömmar med hus & trädgård. Ljuvliga tanke, men dock en dröm som kommer för alltid att bli just en dröm. Vi har faktiskt två badrum som jag är riktigt nöjd med, men här kommer ändå några inspirationsbilder på läckra & lyxiga badrum. Att titta & drömma är ju än så länge gratis :-)!



Småstenar som en ram runt trägolvet. Snyggt! En vägg som inte är 90 grader i hörnet. Coolt!



Vitmålat trägolv & röda lite glansiga väggar. Kanske inget som passar in i vårt hem, men annorlunda & läckert är det! För att inte tala om badkarets & handfatets form & den enorma kristallkronan!!



Tänk att kunna ha denna storlek på ett badrum! Med både dressingroom & relaxavdelning.



En avlång eldstad skiljer badkaret från sovrummet. Romantiskt, men troligtvis inget något jag skulle våga mig på.

Bilderna kommer från Freshome.com.


Just nu har jag en tävling har på bloggen. Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingsinlägget. LYCKA TILL!


 

Kommentarer:

1 Snusans Inredningsblogg:

Nu blev jag ju helt sjuk av habegär igen. ;) Den första bilden är heelt ljuvlig!

2 Proforma - Irene:

Det två första var galet fina! Helt olika men lika snygga!



Ska tävla men återkommer... sängen väntar!

Natti!

3 Lotta:

Wooow, vilka badrum!

Vi har ett nyrenoverat badrum och ska nu börja planera ett lite större relaxrum, Tyvärr finns det inte obegränsat med åengar här heller;)

Men lite påkostat ska det allt bli om jag får min vilja igenom. Roligt med tävlingar. Det ska jag kika mer på:)

Önskar dig en trevlig Helg!

kram Lotta

4 pysseliten:

ja det förta skulle inte sitta dumt . Men får drömma och kolla på bilder :) Annars önska jag mig mest en trädgårdmästare :))) Kan inget om trädgård och tycker inte det är kul . Men kolla in bilden hos mig idag ,är super avis på våran granne kanske kan hyra in dom in min trädgård :) Kram på dig !

5 Blogg by Maliin Stoor:

Riktigt fina och annorlunda tips!



Tack för inspiratione



Trevlig helg!!



Maliin

6 House of Jammi:

Otroligt häftiga badrum. Vilken dröm...

7 Carina - inspirera:

Vilka härliga miljöer...tänk om man hade de utrymmet hemma! Härligt...

Kramen.

8 Anna:

Riktiga drömbadrum på alla sätt och vis! Det med både relax och dressingroom vore ju den ultimata lösningen. Jag önskar dig och din familj en riktigt fin helg! VARMA KRAMAR

9 Åse - Interiörguiden:

Vilka spännande och annorlunda badrum du har hittat!

Kommentera här: