Balkongen "invigd" igen!

Härliga sommar! Härliga balkong! Förra sommaren gjorde vi för första gången sedan vi flyttade in 2001, iordning vår balkong. Förstår inte varför vi inte gjort något åt den innan, för förra sommaren blev nämligen detta ett av mina favoritställen. Satt idag & drack förmiddagskaffet & blickade ut över Bråviken. Underbart & lagom varmt! Jag har dessutom fortfarande ett leende på läpparna efter ett underbart bröllop i lördags ♥.



Skulle gärna ha någon slags matta på golvet. Någon som har tips på snygg & bra matta, som kan ligga ute hela tiden?




















Vad HÄRLIGT det är med semester!!!

Kommentarer:

1 Blogg by Maliin Stoor:

Ser fint ut, vilken oas!



Må gott



Maliin

2 Anna:

Ni har verkligen jättemysigt på er balkong :-) Där förstår jag att du vill njuta av många kaffekoppar. Jag gillar mysiga soffan jättemycket!



Jag håller med om att det är härligt med semester!! Tyvärr har Ebba fått feber, men jag hoppas hon snart är bättre så att vi kan njuta av sommarvädret fullt ut. Må så gott! KRAMISAR

3 Helene Langborg:

Bastmattor finns på IKEA.

Vi har en på vår balkong.

De är billiga och tål en hel del.



Härligt med utsikt över Bråviken!



Kram Helene

4 Reb:

Såg superfina plastmattor på Indiska! KRAM

5 hem ljuva hem-helena:

Plastmattor, typ Pappelina el liknande klarar sig bar utomhus! (och så är de ju snygga också)! Kram!

6 pysseliten:

förstår att du njuter där uppe . Och ledigt desutom

jag ska jobba 3 veckor med bara extra personal .

7 Proforma:

Det ser så mysigt ut, ombonat med tak och det ser ut som det är ganska insynsskyddat också!

Balkong är väl det jag saknar på vårat hus!

Kram Irene



Ps. Jag har ännu inte fått mail från Vit Design angående vinsten. Ds.

8 Åse - Interiörguiden:

Vad mysigt det ser ut!

9 Malin:

Gud vilken fin balkong! Jag är otroligt avundsjuk, vill också kunna inreda såhär mysigt på min balkong! Längtar till sommaren, tycker förresten verkligen om eran soffa och bord! Ha det bäst :)

Kommentera här: