Fototriss - Klara Färdiga Gå!

Dagens Fototriss har temat Klara, färdiga, gå. Eftersom startskottet snart går för triss-stafetten, tycker Helena att detta tema var passande. Och jag håller såklart med :-)! Min triss idag kommer från Lidingöloppet 2009. Jag tog fotona då, med tanke på något liknande tema. Så därför vill jag använda dem idag & väljer därmed att inte fotografera nya bilder.



Tycker att bilderna talar för sig själva :-)! Mannens skor med chippet är klara för en tremilsutmaning. Alla löparna i startgruppen är färdiga för start. Nu har mannens startgrupp precis startat & då är det kanske mer springa än gå, men i detta tema passar det dock in under .











Hoppas att ni alla får en riktigt härlig söndag!



Kommentarer:

1 foto CHIP:

Passande bilder för temat - skorna ser sköna och snabba ut ;)

2 Misswhatsit:

Bra tolkning av temat. Man börjar längta efter sommaren.

3 cat:

Mycket bra tolkning av temat:) Tre mil låter hemskt i mina öron;)

4 Princexswe:

Klockren triss på dagens tema. Härligt somriga bilder.

5 Marie Carpe Diem:

Ha, ha, ha,. Mer klara, färdiga, gå än så här kan det inte bli! Busbra.

6 Anni:

Perfekt tolkning!

7 Jah Hollis:

Detta måste ju vara den klassiska urtolkningen av detta tema. Det stämmer på pricken.

8 Nilla:

Ja det var en passande triss.

9 Ingalill:

Härliga bilder, jösses vad jag längtar till sommaren :)

10 Synne:

Helt klart en godkännd triss.

Det är verkligen klara, färdiga, gå...

Kramen.

11 Camilla(s nya hem):

Ja, verkligen spot on! :)



Vad fina foton från Formex, tack för det!

12 Pialotta:

Underbar triss med allt som behövs för en bra start:-)

13 pysseliten:

Tack själv för hjälpen :) Nu blir det jogging skor på oftare vi måste röra på oss nu när det är klart med allt :) Kram

14 Monica:

Ett sånt chip skulle man ha på ungdomarna sina...;)

15 Kjell E:

Så mycket närmare dagens tema går väl inte att komma.

Aktivitetsfylld tolkning.

16 Kari Receptomaten:

Orden på bilden - klara, färdiga, gå! Trevliga bilder som får mig att tänka på en gång i tiden när jag var i marathontrim :)

17 Ingrid ♥:

Bra tolkning på temat

Kram Ingrid

18 Irrhönan:

Vilken tvåa. Det påminner lite om Ringarnas Herre eller nån annan film; innan "det stora slaget"... :-)

Kommentera här: