ROXY kuddar!

ROXY har otroligt mycket fin heminredning, som tyvärr inte finns att köpa i Sverige! Jag har beställt duschdraperi & handdukar i Roxy från Bed Bath & Beyond & jag älskar de här sakerna. Dock blev frakten, tull & andra avgifter 1000 kr för bara dessa produkter!! Vet inte riktigt om jag kan motivera att köpa ett gäng kuddar från samma ställe, men jag skulle GÄRNA vilja! Ibland önskar jag verkligen att jag bodde i USA... Det finns ju så fantastiskt mycket mer kul saker att handla där!!! Här kommer ett rosa kuddkollage från Bed Bath & Beyond! Mmm vad jag drömmer mig bort från snöoväder & dammsugning. Vill ju gosa i en soffa full med Roxykuddar eller ligga & läsa en härlig inredningstidning i en säng som är fullproppad med Roxylakan & en mängd antal fina kuddar... Hoppas att ni alla får en riktigt fin lördag!



Eget kollage av Roxykuddar från Bed Bath & Beyond.



Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen!




Kommentarer:

1 helen:

2 Bokmalen:

Måste titta in där å kolla runt lite. ;) Vår nästa resa går förhoppningsvis till Usa så det skadar ju inte att kolla lite innan. Försöker övertala sambon om att åka dit. Har en massa vänner däröver på lite olika ställen så det skulle inte behöva bli så dyrt med boende i alla fall.

Ha en trevlig helg!

Här är det kallt!! Så vi är inne trots att solen skiner...

Kramen, Maria

3 Camilla:

Jätte snygga kuddar!!

Får nog gå in där o kolla lite.. :-D

Ha det bra..

Camilla

4 Henricks tankegångar:

Härliga färger och mönster! / H

5 pysseliten:

Super fina ,men för dyra för min plånbok ;(

Här hitta jag en tjej som gör os mössor kolla får du se ,om du inte radan sett den .http://mimejd.bloggplatsen.se/2010/02/19/2568504-forsta-os-mossan-ar-virkad-nytt-monster/

6 Anna:

Som en godispåse av kuddar! :-) Väldigt härliga och snygga ser de ut. Typiskt att tullen ska stoppa beställningsivern...



Hoppas att ni har en riktigt mysig kväll! KRAMISAR I MASSOR

7 MissStorm:

Det var många fina kuddar det där! Men jag har för tillfället lite svårt för lila... Misstänker att det hänger ihop med att hela övervåningen varit tapetserad i den knalliga färgen och jag målar och målar för att få bort det... :/



Kram

8 Mari:

Men så läckra då!!! Färg var det här. Vill ha lite nytt i sovrummet men har inte hittat tyget.



KRAM och ha det så gott på sportlovet.

9 Linda Ericsson:

Me want a LOT!!!

Kommentera här: