Våren hos Cult Design

Naturligtvis blev det ett längre stopp i Cult Designs monter på Formexmässan. Kändes ju som himmelriket för mig såklart :-)! Jag såg ju dessa produkter när vi besökte Cult Design i november, men då fick vi ju inte fota & berätta om de kommande produkterna. Nu är det dock OK & produkterna kommer i en butik nära dig under våren. Vi satte oss ner & åt goda chokladbitar från Åre Choklad (naturligtvis fyrkantiga!!) & drack gott. Härligt att sitta & äta & dricka gott helt omgiven av Cult Design produkter :-)!


Temat för vårens Formex är ju Creative Flow. Här ser ni Cult Designs kreativa hörna. Läckert!













Mäktig fin Paisleyvas.




En stor favorit våren 2010 är denna Change 3 i glas! KANONFIN!




Här i en annan kombination!




Det finns lite högre Change 1:or också! Fina!!




Cult Designs monter men tapetserade bord.
Här satt vi & njöt av god dricka & fyrkantiga godsaker.
Åsa med den "snygga" shoppingsvagnen vi fick hos Dixie ;-)!





Så till mina stora favoriter för året - utekollektionen!! Åh vad jag
gillar de stora Changelyktorna med Välkommen-manschett, där
man kan ha en marshall! GILLAR SKARPT!














Vill så gärna ha de högre utekrukorna & de stora Changelyktorna!!!
Hamnar högt upp på önskelistan!



PS. Något riktigt HÄFTIGT händer här på bloggen på lördag!
Så se till att kika in då igen!



Kommentarer:

1 fru Sätterlund:

Håller med - utekollektionen var ju ursnygg! Varianten för marschallen föll jag verkligen för!!! Sån måste jag ha ;)



Trevlig helg!

Kram Therese



2 Lotta:

Åh, vilka fina bilder du visar:)))

natirligtvis ska det handlas hem lite nya cult-grejor härhemma av vårsortimentet.

kramis

3 Camilla:

åååh! Vad mycket jag skulle vilja ha..

hmmm!!! ute kollektionen skulle passa perfekt här hemma med.. :-D

Då e d bäst man kikar in här på lördag igen.. :-D

Camilla

4 Bokmalen:

Oj, oj, vad mycke fint!! Nu känner jag en stort "ha-begär"... Men, jag måste ju hålla hårt i pengarna nu när resan närmar sig...

Marshallhållarna var ju riktigt läckra.

Kramen, Maria

5 Synnöve:

Den första bilden var inte alls nyttig att se på. För en med dålig syn är det nästan så den framkallar migrän.

För mycket randigt för mig....



Men gillar alla ljusstakar och hållare. Det kan man aldrig få för mycket av.



Ha nu en fin fredag. Kikar in i morgon...

Klems.

6 Magdalena:

Hej!

Så mycket fint.. och grönt...Visade Hampus och sa att det där gillar V, då sa han; Åååh det gör jag också!!

Kramis

7 Sofie:

Åh, vilka fina nyheter från Cult! Längtar tills de kommer i butik så man får klämma och känna på dem :)



Trevlig helg!

8 Carina - inspirera:

Oj här blev man ju helt mållös...så mycket snyggt!

Jag skulle vilja ha allt ;)

Kramen.

9 Babbi - Bloggdesigner, ny design 13:e!:

Håller med om cult design dom har så fräna prylar, man vill ha nästan allt, fast det kanske inte vore så snyggt kom jag på, om man inte bodde på en stor mansion så man har mkt plats :)

10 Frida:

Åh nej! Var de med på mässan? Det missade jag totalt! Älskar cult design ju! Nästa år ska jag förbereda mig bättre, kolla upp innan vilka som är med på mässan och så :) Vilken fin blogg du har förresten!

11 Per:

Snygga nya saker från Cultdesign..

Kommentera här: